Bölüm 2

3 1 0
                                    

LAN ERİSİM ENGELİ YEMİSİZ AMKK

turkiya cennet🇹🇷🇹🇷🇹🇷🥀🥀

İyi okumalar dillerim😝❤️

O günün üstünden 1 hafta geçmişti ve Köpükle Şanslı gayet iyilerdi. Asenayla sakin sakin otururken bir an da bir kadının içeriye, "Yardım edin! Ölüyor! Yardım edin!" Diye girmesiyle yerimizden fırladık. Kadın elinde bi serçeyle gelmişti. Sanırım yarası vardı. Hemen odaya aldık ve ne olduğunu sordum.

"Bu tatlı kuş benim evime girmiş ben görmemiştim benim bir tane kedim var adı Ada televizyona bakarken bir anda ciyaklama sesi duydum ve koşarak gittim. Ada bu yavrumu ağzına almış az daha yiyordu. Onu kurtardım ama yaralıydı bende koştur koştur buraya geldim." Zavallı serçe. Bende küçükken kuzenimle köydeyken bir serçe bulmuştum.

Biz top oynarken bir anda dut ağacının dibine bir şey düştüğünü fark ettim. Kuzenime durmasını söyleyip ağacın yanına yaklaştım ve küçük bi serçe olduğunu gördüm. Kuzenim hemen anneannemi çağırmıştı. Bende minik serçeyi elime alıp yaralı olup olmadığını kontrol ediyordum. Sonra yarası olmadığını görüp anneannem bırakın da gitsin diyince avcumu açtım ve gitmesini bekledim. Biraz sonra da kendine gelip uçtu gitti. Hiç unutmam o serçeyi.

Yaralı olan küçük serçenin tedavisi yaptıktan sonra kadın kedisine dikkat ederek iyileşene kadar evinde bakacağına söz verdi ve gitti. Biz her zaman tıklım tıklım dolu olmazdık ama her an her müdahaleye hazır bulunurduk.

"Maya hazır yaz gelmişken bi tatile mi çıksak acaba? Hiç kendimize vakit ayıramıyoruz." Asena haklıydı ama nedense Şanslı'nın başına her an bir şey gelecek gibi hissediyordum. Gitmeye gönlüm razı değildi pek. "Bakarız ya şu ayki masrafları karşılayım ne kadar paramız olduğuna bağlı," dedim kahvemden 1 yudum alırken.

Asena düşünceli düşünceli fayansları izlerken telefonum çaldı. Önlüğün cebinden çıkartıp baktığımda Uraz'ın aradığını gördüm. Kaşlarım çatıldı çünkü hafta sonu yemeğe davet edip sonra çok önemli bir işinin çıktığını söyleyip iptal etmişti. Telefonu açtım.

"Alo, Maya hanım rahatsız ettiğim için kusura bakmayın lütfen. Şanslı biraz tuhaf davranıyor anlayamadım hiç bir şey yokken gelip bana havlıyor, uyurken bi an da ulumaya başlıyor ne yapmam lazım?"

"Buraya getirin isterseniz biz bakalım bi olmazsa?"

"Şu an gerçekten gelemem siz ne yapmam gerektiğini söylerseniz ben yaparım."

"Maalesef Uraz bey muayene etmeden bir şey diyemem."

Asena merakla bana bakıyordu.

"Off. Peki siz gelebilir misiniz?"

Tezgah lan bu Tezgah lan!

"Peki Uraz bey konum atın geliyorum ben."

CAFER SIÇTIK OĞLUM BEZ GETİR!

Uraz telefonu kapattı ve hemen ardından konum attı. Kısaca bir konuma göz gezdirince bizim evimize çok yakın bi konumda olduğunu gördüm. "Maya noldu? Nereye gidiyorsun?" Ayağa kalkıp birkaç sağlık malzemeleri alırken Asena'ya cevao verdim. "Ben birkaç saate gelirim, burası sana emanet. Şanslı'ya gideceğim hastaymış sanırım."

"Tamam o zaman bir şey olursa haber ederim ben sana." Asena'ya sonsuz güveniyordum. Gülümseyerek çıktım. Uraz'ın attığı konuma gelince derin bir nefes verip arabadan indim ve Uraz'ı aradım. Telefon ilk çalışta açıldı.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 21 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

•Veteriner Hastası•Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin