Розділ 1

392 3 0
                                    

Літо 2023

В кімнаті було душно з двох причин. Перша причина-за вікном 29 градусів ввечері, і хай як не крути, але за такої погоди хочеться тільки одного; вилити на себе і в себе тонну води. Друга причина-наді мною стогне хлопець і намагається глибше просунути свій пухкий член в мою кицьку.
Краплинки поту стікають з наших облич, але зупинятись зовсім неохота. Він прискорює темп і я голосно скрикую, адже він втрапив в правильне місце.
-Тут?-запитує з дрібною посмішкою.
Я киваю, бо слова не можуть вилетіти з рота коли тебе так інтенсивно трахають.
-Не знав, що українки внизу такі тугенькі,-шепоче він мені на вухо.
-Закрийся і дозволь нам кінчити,-гарчу до нього італійською.
-Я знаю, що ти любиш, коли я тебе дражню,-він стискає мої груди і відтягує соски, аж поки ті не починають багровіти і поколювати.
Моя дупа похитується навколо його члена і малює кола. Я знаю, що йому це точно сподобається.
-І часто ти робиш такі подарунки для інших?-запитує він.
-Які такі?-запитую, хоча знаю, що він скаже.
-Секс на першому побаченні,-його член гаряче пульсує в мені і я відчуваю, шо скоро кінчу.
-Я...,-не встигаю договорити фразу, бо він кінчає в мене. Всередині гаряче і я відчуваю наповненість. Повертаюсь до нього з усмішкою,-А тепер допоможи й мені.
Він просовує пальці всередину, тре моя кицьку зухвало і грубо. Зрештою я кінчаю, вібрую на його руці і здригаюсь в солодких рухах.
-Гарний хлопчик,-цілую його міцно і просовую язика глибше.
Він задихається від поцілунку, а я в той час лягаю зверху.
-Ти знаєш, що твій язик до біса гарячий?-запитує він.
-Твій теж, а ще дуже солодкий,-сміюсь я.
-То все лімончелло,-він тримає мою дупу долонями і стискає її.
-Давай поспимо, - пропоную я.
-Я вже засинаю,-мурмотить він, поки я перекочуюсь на бік.
Солодких снів, любий. Завтра мене буде трахати вже хтось інший, але ти сьогодні добре попрацював.

Літо 2017

-Допоможеш мені з цим,-запитує чоловік за столиком навпроти і вказує на свої штани.
Я витріщаюсь на бежеву тканину штанів і бачу, що вона піднялась в зоні паху. Я червонію.
-В тебе дуже миле платтячко і ти не вдягла бра, правда ж, маленька?-запитує він.
Я киваю і дивлюсь на нього. Це чоловік близько 35 років, гарно одягнений і з дуже красивою зовнішністю. Темне волосся хвильками обрамляє лице і підкреслює його карі очі. Статура міцна, але не скульптурна. Я бачу маленький живіт і пухкі руки з-під його футболки. А ще в нього пухкі губи.
-Чемні дівчатка мусять носити бра, тим паче якщо в них такі спокусливі груди,-говорить він спокійно і усміхається.
-Але на морі дуже жарко,-відповідаю я.
Він торкається свого паху.
-Тут теж дуже жарко, маленька. Допоможи мені, а я виконаю все що ти захочеш.
Я вагаюсь. Мені трохи лячно, але мої однокласниці стільки разів розповідали яка це насолода мати секс. Та й я сама пещу себе щовечора, проте просовувати пальці всередину лячно.
-Ви знаєте скільки мені років?-запитую його.
-Достатньо аби насолоджуватись юністю,-він підморгує і я встаю.
Чоловік піднімається теж і кладе руку мені на стан. Ми йдемо в його кімнату і мені цікаво, що буде далі.
Коли двері зачиняються, він обіймає мене і притискає до себе. Я відчуваю, який в нього твердий стояк.
-Це все ти і твої кляті соски в цьому жовтенькому платті,-каже він,-скільки тобі років, що в тебе такі шикарні груди?
-Мені 15,-боязко кажу йому.
Його очі округлюються, але рука тягнеться до мого підборіддя.
-Ти ж хочеш цього, правда?,-запитує він.
Я киваю і чоловік злегка мене цілує в губи. Всередині все тріпоче. Мій перший поцілунок!
-Відкрий трішки рота і розслаб губи, я зараз тобі допоможу,-говорить він і ковзає своїм гарячим язиком всередину.
Мені так приємно і гаряче водночас, що в голові виникає думка доторкнутись до його паху. Я роблю це і він гарчить мені в губи.
-Тшш, не спіши, я все тобі покажу і навчу.
Він торкається моїх грудей і тре соски крізь тканину. Мені приємно і зовсім трішки лячно.
-Ти знала, що твої соски можуть викликати ерекцію в чоловіків,-запитує він.
-Ні.
-Одягни завтра бра, інакше я не стримаюсь знову,-усміхається він мені в губи.
-Добре,-я киваю.
-Зніми плаття, я хочу подивитись на тебе.
Я розвʼязую завʼязки на плечах і плаття спадає додолу.
-Блять,-видихає він,-ти красива всюди, особливо твоя маленька кицька. Ти ще не голилась?
Киваю.
-Не голи, це дуже збуджує,-він розстібає ширінку і дістає назовні член.
Він довгий і весь в венах. В мене закрадається сумнів, що він взагалі поміститься в мене.
-Я не думаю, що ви зможете в мене...,-затинаючись кажу це.
-Ввійде, але спершу нам треба підготуватись, правда?-він витягує з комоду пляшечку і ллє собі на долоню.
-Лягай і розстав ноги,-говорить він.
Я лягаю і виконую те, що він мені каже. Моя піхва пульсує і я відчуваю знизу холодок.
-Спочатку буде прохолодно і я допоможу пальцями, а далі будемо старатись, аби він в тебе помістився. Може бути трохи крові, але потім відчуття будуть дуже гарними.
Я йому вірю. А коли він просовує один палець всередину, все в мені вибухає.
-Чорт, ти дуже туга,-схвильовано каже він.
-Це дуже погано,-запитую, бо починаю переживати
-Ні, зовсім ні,-він усміхається,-це навпаки твоя перевага, але треба попрацювати пальцями.
Він занурює і витягає спершу один палець, поки я звикаю, тоді два. Це дається трохи важче, але вдається.
Всередині розливається тепло і я торкаюсь клітора.
-О, моя дівчинка любить тут гратись?-запитує він.
Я киваю.
-Зараз я зроблю тобі приємно.
Він нахиляється і смокче мій клітор, поки його пальці входять і виходять.
Це відчуття просто космічне. Але я боюсь впісятись йому на руку.
-Я хочу пісяти,-кажу йому.
-Це добре, але давай спершу попробуємо те, заради чого ми тут.
Він скидає одяг і я бачу,що він дуже мʼякенький всюди.
-Я буду повільно входити, щоб ти звикла.
Він просовує головку, матюкається, усміхається і занурює свій член в мене.
-Ось і наша цівочка крові. Тепер ти жінка,-він цілує мене і штовхається докінця.
Спершу боляче, але я хочу дізнатись, що далі.
-Зі мною все добре,-кажу йому.
Він видихає і прискорюється. Зрештою він не встигає витягнути член і сперма вистрілює в мене. Я відчуваю тепло, яке розпливається всередині.
Він шепоче мені на вухо слова вибачення і дає випити протизаплідну піґулку.
Він гладить мої груди, смокче соски, а я блаженно відпочиваю на ліжку і кайфую від того, що з мене витікає цівкою його сперма.
-Якщо хочеш, то можем і завтра зустрітись?-говорить він.
-Але завтра з презервативом, навряд ці таблетки корисні.
Він усміхається, але погоджується.
-Дякую за вечір маленька, твої соски і кицька мені снитимуться сьогодні.
Я піднімаю трусики, витираю серветкою сперму між ніг, одягаю їх. Він допомагає одягти плаття і я відправляюсь в свій номер.
Мій перший раз був чудовим. Після такого відпочинку хочеться спати.
Коли я приходжу до кімнати, мама зиркає на мене і запитує де я була.
Відмахуюсь, мовляв гуляла біля моря. Вона змірює мене поглядом і киває, зачиняє двері і йде.
Я лягаю на ліжко і торкаюсь своїх трусиків. Сміюсь сама до себе і кручусь на ліжку. Тепер я доросла. Тепер я можу спати з хлопцями і відчувати себе бажаною.
Відхиляю пальчиком край трусиків і занурюю пальця всередину. Витягаю і помічаю білу рідину.
-Скільки ж він в мене кінчив, що її так багато?
Сміюсь сама до себе і врешті засинаю на своєму ліжку.

Моя історія сексу Where stories live. Discover now