Розділ 3

244 4 0
                                    

Літо 2017

Відпочинок в Італії був найкращим рішенням моїх батьків. Після цієї поїздки я мала неймовірно гарну засмагу, купу красивих фото і свій перший секс, яким вже встигла похвалитись своїм подругам.
-І як він тобі? Хоч красивий був?-Єва вийняла блиск для губ і нанесла трішки на вуста.
-Симпатичний. Він робив все, щоб мені сподобалось,-посміхаюсь я.
-Що, навіть внизу відлизав?-здивовано запитує Ніна.
-Угу,-киваю і червонію.
-Ну якщо так, то поїздка вдалась,-констатує Єва.
Лунає дзвінок. Всі заходять до класу і починається урок біології. Вчителька помітно нервує: сьогодні тема статевого виховання.
-Я попрошу вас не соромитись і підняти руку тих, хто вже жив статевим життям,-після короткої лекції виголошує вчителька,-ця інформація конфіденційна, оскільки я хочу вам допомогти залишатись здоровими.
  Більшість дівчат в класі і декілька хлопців піднімають руки. Кожен переглядається між собою і дивиться на інших. Здіймається шепіт. Вчителька й далі пояснює про важливість контрацепції і роздає кожному з нам по презервативу.
-Користуйтеся контрацептивами і дбайте про своє здоровʼя,-каже вона під кінець уроку.
Однокласник, з яким я сиджу за одною партою, коситься на мене і раптом запитує:
-Улю, ти вже трахалась?
Це мій однокласник  Андрій, в нього руде волосся, бліда шкіра обличчя і худорлява статура, проте він досить міцний.
-Цікавий в тебе вид запитання,-шкірюсь до нього,-а навіть якщо й так?
Він ковтає слину і дивиться на мої ноги під сукенкою.
-Не хотіла б зі мною?-запитує, опустивши очі, але рука лягає на мою ногу.
Раптово внизу стає жарко і я відчуваю, що мені його хочеться. Андрій грається з подолом сукенки і поглядає з-під своїх густих вій.
Я встаю і беру його за руку. Ми спускаємось у вчительський туалет на 1 поверсі.
Він смиренно йде за мною, та коли я зачиняю двері, то припадає своїм устами до моїх.
Поцілунок нічим не схожий на попередні. Всередині в мене все скручується. Губи мокрі і слизькі від нашої слини, але я не маю сил зупинитись. Він втиснув мене в стіну своїми обіймами і не відпускає. Його язик блукає по моєму роту:торкається всіх місцинок. Андрієва рука плавно переміщається на мої груди. Коли він це робить, я стогну йому в рот.
-Улю, курва, чого ти така красива?-видихає мені ці слова в рот, коли я знову його цілую.
Він відсуває тканину і виймає мої груди, після цього його очі стають шаленими. Він смокче, кусає і гладить їх. Часом стискає і всмоктує в рот настільки сильно, наскільки може.
Я гладжу його волосся і дозволяю гратися зі своїми грудьми. Зрештою, вони створені якраз для задоволення.
-Можна зараз в тебе ввійти?-запитує він.
-Андрію, тобі нині можна все,-відповідаю йому, підіймаю сукенку і повертаюсь до нього задом.
-Секунду, я одягну презик,-усміхається він.
Я чую звуки фольги, яку роздерли і повертаюсь глянути на його член. Він товстий і довгий, білий-білесенький і знизу пушок темно-рудого кольору.
-Такий гарненький,-шепочу я йому.
Після моїх слів Андрій грубо штовхає в мене свій прутень. Він входить на половину, але це його мало хвилює. Він вбивається в мою кицьку раз за разом, поки вона не починає боліти. Зрештою, йому виходить ляснути своїми яйцями по моїй дупі і втиснути всю довжину.
-Сука, як ахуєнно!-він тремтить і кінчає.
Я допомагаю собі двома пальчиками, тручи свою перлинку, і кінчаю теж, від чого ще більш стискаю його член.
-Уль, ти піздєц яка ахуєнна! Якщо не проти, то можемо деколи так розважатись?-запитує він.
-Якщо ми зустрічаємось, то без питань,-кажу я, хоча знаю, що він погодиться.
-Значить, ти моя дівчина,-здивовано, але не без саркастичної посмішки каже він.
-Значить так,-відповідаю йому.
Він витягає пеніс з моєї кицьки, стягує презерватив і кидає його в кошик для сміття. Ми виходимо з учительської вбиральні. Дзвінок на урок давно продзвенів, на коридорах пусто. Тільки ми з Андрієм йдемо на алгебру, поки він тримає руку на моїй дупі.
Тепер в статусі дівчини я можу отримувати все від красивого, гарячого, а головне-заможного однокласника.
Хоча перш за все мені тре одне-його тепла сперма у моєму ротику, а далі буде видно.

Моя історія сексу Where stories live. Discover now