Осінь 2017
Мені подобалось кохатися з Андрієм, особливо в ті дні, коли він грубо мене брав у себе вдома. Коли ми мокрі і слизькі від поту падали на ліжко його батьків і обіймались годинами, пестячи одне одного між ніг.
Йому подобалось намотувати кола навколо моєї перлинки і човгати пальчиками всередину, опісля облизуючи їх. Мені ж задоволення приносило інше-я припадала ротиком до його маленьких сосків, смоктала їх, покусувала і дивилась, як він зніжено звивається від моїх рухів.
На уроках Енді, як його любили кликати друзі, полюбляв відсувати пальчиком тонке мереживо трусиків і терти, не зупиняючись. Йому подобалось як я червонію і залишаю мокрі сліди на стільцях в різних класах. Найбільше його дратувало, коли я одягала штани. Бо в ті дні він не мав до мене доступу.
Часом я робила це аби подражнити його, часом-через менструацію.
Секс з ним був перчено-солодким, ніби ти їси шоколад із чилі. Але колись навіть найсмачніша шоколадка приїдається.Зима 2017
Відсвяткувавши Різдво, я збиралась у маленьку поїздку дівочою компанією. Чудовий Новий рік в Буковелі з моїми подругами, Євою і Ніною. В планах було покататись на лижах, скуштувати банош і в теплій атмосфері відсвяткувати 2018 рік.
На саму базу ми дістались 29 грудня і були приємно вражені: гарна садиба, великий чан і неймовірні краєвиди тішили око. До того ж привітний власник дав ароматного чаю з липи, аби ми повністю розслабились після чану. Чоловік приблизно років 50 мав темне волосся з сивиною, невисокий зріст і кремезні руки. Такими руками рубають ліс, а не збираюсь трави.
-А він нічого такий дідусик,-сказала Ніна.
-Угу, навіть зробив нам підгончик,-сказала Єва і кивнула на чай.
-Після чану треба спробувати,-констатувала я і вийшла аби перевдягтись.
Ось ми вже стоїмо біля чану і пробуємо ніжками воду, яка виявляється дуже теплою і пахучою. З дівчатками ми сидимо близько години, а тоді, розморені, влягаємось спати.
Я вкладаюсь остання, але чомусь згадую, шо хотіла випити чаю. Єва і Ніна поснули, вони тихо посопують на своїх ліжках.
Я закипʼятила воду в чайнику і залила листочки різнотравʼя. На смак вони були злегка терпкими, але досить солодкими. Опісля я лягла в ліжко і приготувалась до сну, але натомість відчула шалене бажання всередині. Наче хтось лоскотав мене пірʼям в найпотаємніших місцях.
Права рука сама потяглась до піжамних штанів і залізла під резинку. Двома пальчиками я стала допомагати собі, та бажаного результату не наставало.
«Ок, включу редіт або порнхаб, гляну якісь відоси і кінчу»,-подумала я.
На порнхабі глянула підбірку teensfuck, а на редіті-man moan, де чоловіки кінчали і стогнали. Стискаючи свої ноги і інтенсивно тручи я звилась і кінчила собі на руку.
Але є одне але. Відчуття повернулись. Знову хотілось торкатись себе. «Можливо, це наслідки чаю?»-спитала я сама в себе,-«Треба вийти на веранду, провітритись».
Сніг вкривав веранду, за декілька будиночків парував сусідній чан.
-Хіба вам не пора спати?-почула я позад себе.
Біля краю будиночка стояв власник. Він обіперся на веранду і попивав чай. Я стиснула завʼязки свого халата.
-Як вам мій чай?-він усміхнувся і підійшов ближче.
-Сподобався, але після нього якісь дивні відчуття,-чесно призналась я.
-Дивні, хммм, як саме дивні?-запитав власник.
-Ну, він чомусь підсилює бажання,-знічено кажу я.
-О, не знав, що в мене такий чарівний чай,-власник усміхається,-і які ж бажання це є?
Я вагаюсь, але зрештою підходжу ближче і шепочу:
-Трахніть мене, будь ласка.
Я майже скиглю, коли він перекидає мене через бильце веранди, міцним рухом стягає піжамні штани і просовує свій прутень в мене. Він невеличкий, але дуже товстий.
-О, кицю, а ти вже така мокренька,-він стискає мою талію,-трішки розважимось з тобою, маленька суко.
Він трахає мене навіть після того, як кінчив в мене двічі. Сперма стікає по ногах, але це нас не спиняє. Він ставить мене на коліна і наказує смоктати його пеніс. Зараз це для мене - найсолодша цукерка. Він насаджує свій прутень раз за разом, аж поки не кінчає втретє.
-З прийдешнім, маленька шльондро,-він цілує мене і довго блукає язиком по моєму роті,-я завтра знов прийду, не забудь випити чай.
Він йде, а я врешті засинаю найсолодшим сном.
Ввечері, після чанів і міцного сну Єви та Ніни, я знову пʼю чарівний чай.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Моя історія сексу
ChickLitВам сподобається ця історія, якщо ви так само постійно збуджені і відчуваєте гостру потребу в сексі. Тут зібрані декілька уривків з сексуального життя дівчини, яка насолоджується процесом і завжди прагне отримати все найкраще. Навіть якщо це член.