3. BÖLÜM: Kaçış

29 4 9
                                    

Sabah uyandığımda bir çift kol beni sarmıştı. Lan nefes alamıyorum.

Ellerim ile destek alacakken çıplak bir bedene dokunmuştum. Gözlerim fal taşı gibi açılırken bedenin sahibine baktım.

Giraydı. Şimdi Allah var yakışıklı çocuktu ve birazcık da kaslı

Birazcık mı dibin düştü be

Sen kimsin lan

Ben senin iç sesinim salak her watpadd kitabında olan bir şey

İsmin ne

Sen koyuyorsun ismimi

Tamam o zaman Huri olsun adın

Huri ne lan zevksiz

Sus laf etme

Tamam tamam sustum

İç sesim Huri ile konuşmam bitince Giray'ı dürtüklemeye başladım. Yok olum bu uyanmıyor tokat atsam mı acaba?

He siksin sonra seni gerizekalı. Doğru eğer ben buna vurursam o bana bin katını atardı.

Aman çokta umrumda, elimi kolunun altından çıkartıp elime tükürebildiğim kadar tükürdüm ve Laak

"Noluyo amına koyayım" gözleri bana döndüğünde sevimli bir şekilde gülümsedim.

"Eva?" " Şey ben daha doğrusu sen beni koala gibi sarmıştın ve ben nefes alamıyordum o yüzden şey ettim yani"

"Ne ettin" "Şey yaa" "Ney?" "Tokat attım işte Allah Allah"

Bana sakin ama bir o kadar da ters bakıyordu. "Bana tokat haa?" dedi ve beni birden altına aldı.

Ben ise nefesimi tutmuş bir şekilde ona bakıyordum. Birden karnımı gıdıklamaya başlayınca kahkaha atarak gülmeye başladım

"G-giray ahahhahahha gıd-ıklamaaa ahahhahahha"

"Sen istedin bunu" diyip beni daha fazla gıdıklamaya başladı. Gülmekten konuşamıyordum bile.

Birden kapının açılması ile bakışlarımız kapıya döndü. Güz kapıda bize şaşkınca bakıyordu.

Ee tabi abisinin üstü çıplak ben onun altındayım. Ne diyorum ya ben.

"Şey abi pardon yemek için çağırmıştım da duymadınız bende o yüzden girdim yani kusura bakmayın ben kaçıyım " diyerek bildiğiniz kapıyı kapattı ve koşmaya başladı.

Adım seslerinden koştuğunu anlayabiliyordum. Hemen yataktan kalkıp giyinme odasına kaçtım.

Giray arkamdan "kaç sen kaç, bakalım daha ne kadar kaçabileceksin " tarzında birşeyler söylemişti arkamdan.

Ev fazlasıyla sıcaktı. Fatura Giraya kol gibi girmese bağri. Aman banane.

Dolabı açıp üstüme mavi baskılı bir t-shirt giydim altıma da bol bir gri şort giymiştim.

Bugs Bunnyli çoraplarımı giyerek odadan çıktım ki çıkmaz olaydım. Şu an karşımda altında havlu olan yeni duştan çıkmış bir Giray duruyordu.

Giray bana gülüyordu ve benim yanaklarım kızarıyordu. Ya benim şu ana kadar 1-2 kere yüzüm kızarmıştı.

Şimdi ise yanardağına dönmüştü yanaklarım. Hızlı adımlarla odadan çıktım ve aşağı indim.

Güz salonda oturuyordu ve yanında yapılı bir erkek vardı. Güz beni görünce yanakları kızarmıştı, yanında ki çocuğa beni işaret edince çocuk bana baş selamı vermişti.

"Yenge ben Uraz Dağ, Giray'ın sağ koluyum aynı zamanda Güzün- " Uraz lafını bitiremeden ağzı Güz'ün eli tarafından kapatılmıştı.

"Şey abla Uraz benim korumam onu kast etti, demi Uraz" Uraz belli belirsiz kafasını sallarken aralarında birşey olduğunu anlamıştım.

O sırada Giray'da inmişti. Onlar şirkete gidiyorlarmış. Benim için bu bir fırsattı.

Burada kalacak değildim, odaya geçip üstüme kalın kıyafetler giydim.

Mor bir polarlı sweat, altıma tayt ve üstüne de polarlı bir siyah eşofman giymiştim.

Üstüme simsiyah olan bir hırka geçirdim, tabiki bu da polarlıydı. Giray bana para bırakmıştı belki bir yere giderim diye.

Para 1800 TL idi. 800 TL sini alıp cebime koydum. Mutfaktan aldığım bıçağı da cebime koydum. Ve tabiki mandalina aşığı ben 2 adet mandalina almıştım.

Allahtan cep sıkıntım yoktu ha. Siyah bereyi kafama takıp üstüne hırkanın şapkasını da kafama geçirip giyinme odasının camına geçtim.

Ön camı açıp rastgele bir yere taş attım. Adım sesleri gelirken giyinme odasının camına geçtim.

Burdan atlasam ölmezdim herhalde. Fazla zamanım yoktu. Alt kattaki banyonun üst cam çıkıntısına ayağımı koydum.

Tam hizamda duvar vardı. Ya Allah ya bismillah diyerek duvara atladım.

BAŞARMIŞTIM. Zaman kaybetmeden çimlere atladım ve koşarak ormana daldım.

Bir kaç bağırış sesi duymuştum ormana giderken. Hızlanıp ormanın içinde koşmaya başladım.

_______________________________________

Allah cezamı versin yaa, nerden esti de girdim ben bu ormana. İkinci mandalinamın son dilimini yiyip oturduğum yerden kalktım.

Tam o anda silah sesleri duymuştum. Karşımda ki ağaç beyle biraz bakıştık. O an gelen adrenalin ile ağaca tırmanmaya başladım.

Sonunda kalın bir dala oturup nefeslendim. O sırada altımda adım sesleri geliyordu.

"Bana bakın eğer Eva'yı bulamazsanız hepinizin ananızdan içtiğiniz sütü burnunuzdan getiririm, TAMAM MI LAN"

Şu an altımda Giray tüm herkese bağırıyordu. Birden silahını yukarı tutması ile ateş edeceğini anladım.

"GİRAY ÜSTÜNDEKİ AĞAÇTAYIM SAKINA ATEŞ ETME" Giray ve diğerleri başlarını yukarı dikerken Uraz'ın ağzından "Oha amına koyayım" diye bir mırıltı gelmişti.

"Eva napıyorsun orada" sabır çekip Giray'a bakışlarımı diktim.

"Göbek atıyorum Giray sence ne yapıyorum " diye bağırdım. Giray bir şeyler mırıldanmıştı.

"İn oradan çabuk " dedi "Sanki inebiliyorum da inmedim salak dağ ayısı yükseklik korkum var benim "

"Hadi atla tutarım ben seni" gözlerim korkuyla fal taşı gibi açılmıştı.

"Giray deli misin asla atlamam " " Tutucam ben seni hadi güzelim "

"Tut bak tamam mı" diyip Giray'a yavru köpek bakışları atmaya başladım. 

Giray "tamam" dediğinde önce bir fatiha sonrada sübaneke okudum. Bismillah çekip daldan atladım .

Gözlerimi açtığımda bir kucakdaydım, bu Giraydı kokusundan tanımıştım.

Uykum vardı hemde fazlası ile  Uyku mahrumu ile konuşmaya başladım. "Giray uykum geldi " dedim "Hadi uyu " demişti yatıştırıcı bir ses tonu ile.

"Bama kızma tağam mi " dedim uykudan şaftım kaymış bir şekilde. Son duyduğum ses Giray'ın sesiydi.

"Sana kızmak mümkün mü"

------‐---------------       SON        --‐---------‐-----------

Selammm

Bölüm ile ilgili yorumlarınız nasıldı?

Bölüm benim içime sindi umarım sizinde içinize sinmiştir şuraya bir kalp koyalım lütfen❣️

Giray gibi bir erkek bulamayacağız kızlar şimdiden söyliyim. Neyse oy ve yorumu unutmayınnnn☆

Sizi seviyorem♡

                               ~ Nağme ~

MAFYA (+18)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin