Bugün ne olacak bilmiyorum ama kötü bir his vardı içimde.Neyse belki de yanılıyorumdur diyip okul çantamı hazırladım ve okulun yolunu tuttum.
Otobüs çok sıkışıktı.Herkes neredeyse birbirine sarılır gibiydi.Zor da olsa Otobüse binmeyi başardım.Okula gelmeme az kalınca otobüsün kapısına doğru ilerledim ilerlerken otobüs çok sıkışık olduğu için birine çarptım.Çarptığım kişinin sesini duydum sonra.
"Biraz dikkat etsene be"
"Özür dilerim bu sıkışıklıkta göremedim. "
"Burada mı ineceksiniz? "
"Evet geçebilir miyim?"
"Tabii de ben de bu okula gidiyorum seni daha önce hiç görmemiştim."
"Olabilir koskoca okul sonuçta."
"Evet koskoca okul haklısın."
Otobüsten indim.Çarptığım çocukta okula gittiği için o da benimle indi. Kalan yeri beraber yürümek zorunda kaldık.Bana sorular sorup duruyordu.
"Ee sen kaçıncı sınıfsın? "
"12 son sınıfım."
"Hangi şube ben de 12'yim"
"Ben K şubesindeyim.Sen?"
"Ben C şubesindeyim."
Sonunda okula vardık ve sınıflarımıza gittik. Hemen sırama oturup kitabımı açtım.Bir süre sonra da hoca geldi zaten.Hocayı dikkatle dinliyordum çünkü Yks sınavına girmeme fazla kalmamıştı.Neyse hocayı dinlerken bir anda gözlüğüme bir kağıt parçası çarptı.Kağıdı aldım açtım ve içinde yazanı okudum.Şöyle yazıyordu.
"Doğum leken çok güzelmiş ya hahahah."Başladı benim mesai. Bunu atan bizim sınıfın zorbasıydı.Beni zorbalamaya bayılıyordu resmen.
Doğum lekemin olmasını ben istemedim ki ama bunların bunu anlaması çok zor çünkü hiçte hiç olgun değiller.Doğum lekem sağ gözümün yan tarafındaydı ve biraz büyüktü kahverengi bir lekeydi.
Onların zorbalıklarından bıkmıştım ama yine bakmamaya çalışarak yazdığı şeye bir şey demedim.
Ders bittiğinde lavaboya gittim.Biraz saçımı falan düzelttim ve lavabodan çıktım.Bir de ne göreyim benimle dalga geçip duran zorba grup önümde duruyor.
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -Deniz Çevik
Kumsal Akay (Doğum lekesi ve gözlüğünün olduğunu farz edin 🥲)
Deniz'in arkadaşı Efe Güçlü.
Kumsal'ın arkadaşı Merve Kılıç.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Zorbalık
Teen FictionKumsal okulda çokça zorbalalan bir kızdır hayatına giren Deniz onun hayatını değiştirecektir.