7.

2 0 0
                                    

Kahvelerimizi sipariş verdik ve bir yere oturduk.Kahveler gelince de sohbete başladık.

"Eee daha daha nasılsınız?Başka söyleyecek bir şey bulamadım." Dedi Merve.

"Biz iyi gibiyiz de sen daha bir iyi gibisin.Gözlerinin içi gülüyor." Dedi Efe.

"Öyle mi gözüküyorum gerçekten? Hiç fark etmedim." Dedi Merve.

"Evet.Öyle gözüküyorsun. " Dedi Efe.
Bir süre Merve ve Efe bakıştılar.o ara sessizliği bozmak için konu açtım.

"Sen çalıştın mı attığım konulara?" Dedim Deniz'e bakarak.

"Çalıştım Kumsal Hocam lütfen kızmayın." Dedi ve güldü.

"Kızmıyorum öğrencim.Sadece soruyorum."Dedim neşeyle.

" Öğrencim? Hocam? Ne oluyor anlamadım." Dedi Efe.

Merve söze atladı hemen. "Beraber kütüphanede ders çalışmışlardı.Kumsal Deniz'in bilmediği şeyleri anlatmış.Ondan böyle konuşuyorlar. "

"Anladım.Açıkladığın için sağol.Deniz Bey bana bahsetmemişti."Dedi trip atar gibi yaparken Efe.

" Ya olm ne küsüyorsun anlatmayı unutmuşum.Hem ne yapacaksın bu detayı sen? "Dedi Deniz.

"Ne yapıp yapmayacağım önemli değil.Önemli olan bana söylememen.Küçüklükten beri bir sözümüz var ya hani Deniz Bey.Birbirimizin ne yaptığını her zaman bilicez diye.Unuttuysan hatırlatayım. " Dedim.

"Unutmadım Brom sakin ol." Dedi Deniz.

"İyi bari." Dedi Efe.

Tam kahveleriniz bitmişken ders zili çaldı.Sınıflarımıza geçtik.Merve ile sıramıza oturduk.Yanımıza sınıftan çok muhattap olmadığım bir çocuk geldi.

"Sen bu leke ile dışarı çıkmaya utanmıyor musun? Biz bu iğrenç şeyi görmek zorunda mıyız? " Dedi.

Ben daha ağzımı açmadan Merve konuşmaya başladı.
"Pardon da sen kim oluyorsun da benim arkadaşımın dış görünüşü hakkında konuşuyorsun? Sen önce o kendi dış görünüşüne bak sonra arkadaşımı eleştir. Kötü kalbini de kendine sakla pislik herif."Dedi.

Sağolsun benim diyecek bir şeyim kalmamıştı.Merve her zaman bana avukatlık yapardı.Beni benden çok savunurdu.Bende onu öyle.

Çocuğa Merve'nin sözleri öyle bir girmişti ki çocuk ağzını açamadan yerine geri gitti.

"Teşekkür ederim Merve.İyi ki varsın." Dedim sevimli yüzüne bakarken.

"Ne demek güzelim sadece ağzının payını verdim o pisliğe." Dedi bana.

Ders başladı.Dersi dinledik.Dersten çıktık falan derken baya bir ders geçti.Bir ara Merve'yi sınıfta göremedim. Bir yere gittiyse de bana bir şey söylemedi.Heralde lavaboya gitmiştir diye önemsemedim.
Sonra ise koridordan sesler gelmeye başladı.

"Sen kimsin de kızın doğum lekesiyle dalga geçiyorsun Orospu çocuğu! " Dedi biri.Sesi tanıdıktı. Çok geçmeden sesin Deniz'e ait olduğunu anladım.
Neler olduğuna bakmak için koridora koştum.

Benimle dalga geçen çocukla Deniz kavga ediyordu.Bir yandan Efe ikisini ayırmaya çalışıyordu.

"Durun olm sakin olun.Deniz bırak yeterince dövdün çocuğu.Disiplin yiyeceksin bırak! " Diye bağırıyordu Efe.

"Deniz sen ne yapıyorsun? " Dedim ve devam ettim."Çocuğu bırak lütfen!."diye bağırdım.

Deniz önce bana baktı. Sonra da çocuğu bıraktı.Deniz'in sadece dudağı kanıyordu ama diğer çocuğun yüzünün her tarafı kan içindeydi.

Çok geçmeden Müdür geldi.
"Neler oluyor burada bu haliniz ne sizin?!" Diye bağırıyordu.

"Bu çocuk bana hiçbir sebep yokken saldırdı Müdürüm." Dedi zar zor konuşurken benimle dalga geçen çocuk.Eliyle de Deniz'i gösteriyordu.

Deniz ona bağırarak."Nasıl hiçbir sebep yokken saldırmış olabilirim gerizekalı ? neler neler yapmışsın. Hiçbir şey yapmadım diyor.Deliricem.

Müdür şaşırmış bir şekilde Deniz'e bakıyordu.
"Bunu ona gerçekten sen mi yaptın Deniz?"

"Evet Müdürüm ben yaptım."
O sırada sen ne yaptın ya Deniz dermişcesine ona bakıyordum.O da bana bakıyordu.

"Hemen odama geç Deniz."

Deniz başıyla onaylayıp Müdürün odasına gitti.Efe, Merve ve ben de onun müdürün odasından çıkmasını bekliyorduk.Deniz sonra müdürün odasından çıktı.




Zorbalık Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin