"Bizi okuldan attırırsınız he?" Dedi Barış.Deniz bana baktı,elimi tuttu ve ağzından tek bir kelime çıktı.
"Kaç! "
Beraber hızlıca koşmaya başladık.Barış ve arkadaşları da arkamızdan geliyordu.Çok fazla hızlı koşuyorduk.Nefesimiz kesilecekti neredeyse.
Baya bir koşmanın ardından sokağın orada küçük bir yer gördük.Barış ve arkadaşları görmeden oraya girdik ve saklandık.Kalbim yerinde duramıyordu.Biz saklandığımız sırada bile Deniz elimi bırakmamıştı.Elimi sımsıkı tutuyordu.Saklandığımız yerden onları ileri doğru gittiğini gördük.Tam ağzımı açıcaktım ki Deniz birden ağzımı kapattı.
"Onların gittiğinden emin olmadan tek kelime bile etme."Dedi fısıldıyla.
Ben de başımla onu onayladım.Bir süre daha gittiklerinden emin olmak için bekledik.Gittiklerinden emin olduktan sonra çıktık sonra ise derin bir nefes aldık.
"Koşmaktan nefesim kesildi ya." Dedim.
"Ne yalan söyleyeyim benim de nefesim kesildi baya."
"Şimdi okula gidicez ama ya bunlar çıkışta da gelirse."diye söylendim.
"Bence onları Müdüre söylemeliyiz. Yoksa bunların duracağı yok."dedi Deniz.
" Katılıyorum. " Diye cevap verdim.
Okula doğru yine yürümeye başladık.İnşallah yürümeyi bitiricez bugün diye geçirdim içimden.Okula vardık ama 1 ders geçiktik.Hoca çok takmadı yok yazıp geçti demişti Merve bana.
"Kızım senin başına gelen belalardan ben bile bıktım ya. "
"Napayım Merve ben mi diyorum gel beni bul bela diye? "
"Onda haklısın da ne bileyim hep de seni buluyor."dedi sonra birden gözleri parladı.
" Ama ben en çok neye takıldım biliyor musun canım atkadaşım? "
"Neye takıldın kim bilir? Söyle hadi."
"Senin elini tutup hemen korumaya çalışmış." Dedi Merve.
"Evet kim olsa yapardı Merve? "
"Kim olsa yapmazdı kızım.Bu çocuk senden hoşlanıyor diyorum.Niye anlamıyorsun ki beni? "
"Seni anlıyorum ama katılmıyorum.Çocuk beni daha yeni tanıdı Merve.Nasıl hoşlanmış olabilir ki? "
"İlk görüşte aşk derim ben buna güzelim. " Dedi ve pis pis sırıttı Merve.
"Saçmalama ya." Yüzüm baya bir kızarmıştı.
"Sen kızardın." Diye birden bağırdı Merve."Sen sadece utanınca kızarırsın.Yoksa sen de ona karşı boş değil misin?"Dedi heyecanla.
"Ya hayır." Diye atıldım atılmasına ama Merve hoşlanmamın ilanını bile vermişti.
"Bunu seninle sonra konuşucaz Kumsal Hanım.Şimdi Hoca geldi."
"Tamam ya."
Deniz'in anlatışından...
"Olm siz ne yaşıyorsunuz? Anlamadım ben düzgün anlat lan bir daha." Dedi Efe.
"Neyini anlamadın Efe? Kızla kaçtık işte.Barışlardan dayak mı yeseydim?Ne yapabilirdim tek başıma? Bir kere denedim.Yüzüm kan içinde kaldı zaten"Dedim.
"Kızın elini tutup koşmuşsun bro.Daha ne yapıcaktın? "
"Elini tutup koştum. Ne yapsaydım ondan hızlı koşup onu geride mi bıraksaydım olm?"
"Bence elini tutmandaki amaç farklı ama sen bilirsin Brom."
"Tamam sus ya.Sana anlatan da kabahat."
"Niye öyle diyorsun ya. Alındım gücendim."dedi.
Sonra derse döndük.
Tenefüste bahçeye çıktık Efe'yle.
Efe çocukluktan beri arkadaşımdı.
Onu çok seviyordum çünkü kafamız uyuşuyordu.Fazla belli etmesem de çok severim Efe'yi.O da beni öyle.Kumsal'ın anlatışından...
Daha bir derse girmeme rağmen yoruldum çünkü bünyem kaldırmıyordu.Biraz hava almak için bahçeye çıkmaya karar verdim tenefüste.
"Dışarı çıkıp biraz hava alıcam.Sen de gelmek ister misin? " Dedim Merve'ye.
"Olur valla. Temiz hava iyi gelir." Dedi. Beraber bahçeye inip banka oturduk.
Merve eliyle bir yeri gösterdi ve
"Kumsal şu Deniz'in yanındaki yakışıklı kim biliyor musun? " Dedi.Gösterdiği yere baktım.Deniz ve Merve'nin tanımıyla yakışıklı bir çocuk vardı.Bankta oturuyorlardı onlar da.Bizi görünce yanımıza geldiler.
"Selam." Dedi Deniz.
Yanında duran çocukta bize selam verdi.
"Size söylemedim hiç bu Efe arkadaşım."Diyip yanında duran Merve'nin tanımıyla yakışıklı çocuğu gösterdi.
" Ben de Merve Kumsal'ın arkadaşıyım.Tanıştığımıza memnun oldum Efe."dedi Merve ve Efe'nin elini sıktı.
"Ben de memnun oldum."dedi ve gülümsedi.
Bana da elini uzatınca ben de elini sıktım.
" Merve söylemiş bulundu ben de Kumsal.Tanıştığımıza memnun oldum. "DedimEfe birden söze atıldı.
" Sen Deniz'in sürekli anlattığı Kumsal olmalısın o zaman.Doğru mu Deniz? "Dedi ve sırıtatak Deniz'e baktı.Deniz onu dövücekmiş gibi baktı ama sonra" Evet kardeşim doğru o Kumsal. "Dedi sinirden gülümsüyordu.
Bir kahve ısmarlamamızı ister misiniz kızlar?
Merve" Benlik bir sıkıntı yok.Olabilir.Sen ister misin Kumsal? "Dedi.
" Olur benlik de sıkıntı yok."
Beraber kantine kahve almak için gittik.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Zorbalık
Teen FictionKumsal okulda çokça zorbalalan bir kızdır hayatına giren Deniz onun hayatını değiştirecektir.