Malý kluk přišel za babičkou do jejího krámu.
„Zase si přišel vyslechnout další příběh uvězněný v mém starým lapači snů?" optala se stará žena.
„Ano babi." odpověděl.
„Tak se usaď Jimmy." řekla a začala vyprávět.
Byla jednou mladá dívka, co milovala zvířata, nejvíce tygry. Byla to princezna a měla zrovna narozeniny.Nadšeně vstala z postele po zaznění budíku. „Mám narozeniny," vykřikla vesele a běžela za rodiče do jídelny. Královští rodiče zrovna snídali. Ona tam přiběhla a vykřikla. „Mám narozeniny!"
„My víme, drahoušku." řekla její maminka.
„Tak co si přeje má princeznička," řekl král a vstal od stolu a vzal si ji do náruče. Maruška se zamyslela. „Zvířátko prosím."
„A jaké pak?" otázal se tatínek.
„Tygra!" vykřikla.
„Tygra?"
„Ano, jako má strýček."
Tatínek se podíval na maminku a ta pokývala hlavou.
„Tak tedy tygra," řekl tatínek.
„Jupí!"
„A teď se jdeme nasnídat," řekl a usadil princezničku na její místo, sám se taky posadil.Po snídani si šla Maruška hrát se svoji kamarádkou Alžbětou. „Všechno nejlepší Maruško," objala ji Alžběta a dala ji vyřezávané zvířátko. Byl to tygr.„Jé děkuji Alžběto." dala ji pusinku na tvář.
Položila na zem brašnu s vyřezávanými zvířátky. „Tak co dnes budeš, já budu tygr."
„Já kůň."
„Tak jo a jakože tě chce někdo chytit a já tě zachráním."
A tak si holky hrály dokud se nezačalo smívat.
„Jaj už bude čas na oslavu. Musíme si pospíšit."řekla Maruška.
Sklidily hračky ze země a šly do zámku.Obě běžely. Zastavily se před hlavním sálem. „Ty jdi dovnitř, já se ještě musím převléknout." Běžela princezna do svého pokoje. Vybrala si svoje oblíbené růžové šaty. A šla na oslavu.
„Všechno nejlepší," ozvalo se od jejích rodičů a přátel, když otevřela dveře.
Všichni šli ji poblahopřát a dát ji dárky, od tety dostala knížku, od sestřenky vyřezávanou figurky a do rodičů...mládě tygra.
„No a to je konec tohohle snu, další ti povím příště," ukončila vyprávění babička.