0.5

638 0 0
                                    

Göktüg ile güzel bir mekana kahvaltı yapmak için geçmiştik ama önemli bir işi çıktığı için gitmek zorunda kalmıştı.

Gittiği için üzülmüştüm sonuçta orada yalnız kalmıştım.kahvaltı yapıp direk buz pistine gitmiştim. Buz pistinde kaymak hobim olmuştum. Hatta bu hobiyi biraz daha yükseltip orada öğretmen gibi çalışmaya başlamıştım.

Arkadaşlarıma ve görevliye selam verip soyunma odasına geçmiştim. Üzerime siyah İspanyol paça pantolon ve beyaz crop geçirip saçımı bağlamıştım. Patenlerin oldugu kısma geçip Cenk'e seslenmiştim. "Pişt  günaydın benim patenleri versene"

"Günaydın patenlerin kraliçesi tabi buyur"diyip patenlerimi vermişti.

Benimkiler ayrı duruyordu patenlerle dolu raftan. Çünkü bana özel yapılmişlardı. Beyaz patenlerimin üzerine altın harflerle birine ismimin baş harfi diğerinine soy ismimin baş harfi işlenmişti.

Onları giydikten sonra kendimi piste  atmıştım. Bir kaç dakika sonra öğrencim gelecekti. O gelene kadar ısınma hareketlerini yapsam iyi olurdu.

Ayak pozisyonum 'V'şeklini aldıktan sonra kaymaya başladım. Eğlenceliydi burda kendimi çok özgür hissediyorum.

Bir kaç dakika sonra öğrencim Asya gelmişti. Benim yaşlarımda sarışın, mavi gözlü bir kızdı. Bana ilk deneyimi olduğunu söyledi. İlk denemesi olduğu için fazla zorlamadan temel şeyleri anlatmıştım. Bir saat kadar ufak ufak kaymıştık.

"İlk sefere göre gayet iyi bir kaç ders sonra özgürce kayabileceğine inanıyorum" samimi bir sarılmadan sonra hızlı bir duş alıp giyindim. Arabama atlayıp alışveriş merkezine gittim. Bir kaç mağaza gezdikten sonra bir kaç birsey almıştım. Arabaya binip en yakın arkadaşım Naz'ı aradım

"Alo aşk ne yapıyorsun"dedim telefonu açar açmaz.

Nefes nefese" Aşkım şuan hiç müsait değilim önemli birsey mi var

Gülümseyip"Yok canım buluşalım mu diyecektim ama sen işini hallet sonra konuşuruz"diyip telefonu kapattım. Anlaşılan biriyle sevişiyordu.

Benimde ihtiyacım verdi uzun süredir yapmıyordum. Bir hafta önce kendimi okşamiştım sadece. Bu gece birini bulup sevişmeliydim en acilinden.

Eve geçtiğimde abim evde yoktu. Bu çok güzeldi. Kendime bir yemek yapıp film eşliğinde yedim.odama çıkıp üzerime rahat bir şeyler giydikten sonra yatağıma geçtim. Saat daha 7'di. Biraz Göktüğ ile uğraşmalıydım.

Miyavğh.kediciğiniz:

Nasıl sence yeni aldım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


Nasıl sence yeni aldım

Göktüğ.Demir1_:Kedicik şunu yapma

Miyavğh.kediciğiniz:Neyi yapmayayım

Göktüğ.Demir1_:Bana böyle şeyler atma

Miyavğh.kediciğiniz:Ben beğeniyorsun zannetmiştim

Miyavğh.kediciğiniz:Neyse başka birine atarım o fikrini söyler

Ben buradayım (+18)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin