Yatağımdan fırlarcasına uyandım. Sikeyim ne oluyor burda?
Karşımda abimi görünce derin bir nefes aldım. Kulağımın dibine alarmı sokmuştu.
"Günaydın efendim."demişti kızgın yüzüyle. "Abi ne yapıyorsun ya? Bir insan böyle uyandırılır mi?"
"Evet. Eğer kardeşi akılanmaz ise evet" hassiktir attığım fotoğraftan bahsediyordu.
"Kızım sen iyimisin? Hadi diyim ergen azmıştır,delirmiştir ama sen ergenliğini geçirdin. 24 yaşında kocaman bir kızsın."
"Ya ben ne yaptım ki"dedim dudaklarımı büzerek. Umarım bu işe yarar.
" Ne mi yaptın? Kızım instagramda ki azgın köpeklere resmen davet attın. Yorumlarda nekadar köpek sana sulandı. Kim bilir dm den nasıl yürümüşlerdir."
"Yoo dm den yürümediler alt tarafı erkekliğini atan oldu"diyip yataktan atlayarak telefonu aldım ve giyinme odama koştum. Kapıyı kilitleyip derin bir nefes aldım. Şimdi bu kapıyı kırma ihtimali 100%99'di.
"Abi sakın kapıyı kırma üstümü değiştiricem"diye bağırdım "Benden kaçamayacaksın küçük cadı. Üzerini giy seni aşağıda bekliyorum."diyip odadan çıktı.
Eğer camdan çıkarsam beni yakalayamazsin abiş.
Giyinme odamda olan tuvalete girip hızlı bir duş aldım. Yaz günüydü saçlarımı kurutmayı gerek duymadan klasik yüz ve saç bakımımı yaptım.
Kocaman dolabımin karşısına geçip bir göz gezdirdim. Gözüme çarpan kot eteğimi ve beyaz cropumu aldım. Onları üzerime geçirip sade bir makyaj yaptım. Beyaz spor ayakkabılarımı giyip çantamı aldım.
(Topuklu ayakkabı yerine spor ayakabı var ve takılar böyle değil. Beğenmeyen aklımdakiyle devam etsin🌟)
Sessiz adımlarla balkon kapısını açtım. Evimiz iki katlıydı umarım düşüp bir yerimi kırmam. İlk çantamı yere fırlattım . Ah, canım çantam sen bunlara lağik değilsin ama mecburum. Sonra kuala gibi boruya sarılıp yavaşça inmeye çalışıyordum ama beceremiyordum. Çünkü yükseklik korkum vardı. Allah'ım lütfen beni koru. Yutkunarak aşağa baktım, çok yüksekti.
"Acaba orada ne yaptığını sorabilirmiyim şeytan?" Gözlerimi sıkıca yumdum Göktüğ du. "Çok bağırma abim gelicek"
"Ha sem bu yüzden burda bu şekildesin"
"Evet"
Ellerini pantolonunun cebine sokarak "Hadi in aşağa düşmeden"
"İnemiyorum"
"Neden?"
"Çok yüksek"
"Onu oraya çıkmadan önce düşünseydin"
"Offff başımın etini yemeye mi geldin?"
Artık ellerim terliyordu ve kayıyordum. "Aaaaaaa"diye çığlık atıp boruya tutunamayıp düştüm. Gözlerimi sımsıkı kapatıp bildiğim tüm duaları okudum. Yumuşak ve aynı zamanda biraz sert bir yere düşmüştüm. Yavaşça bir gözümü araladım. Gözlerimi açtığımda Göktüğ'nun yüzüyle karşılaşmıştım.
Siktir! Onun kuçağına düşmüştü. Beni düşerken tutmuştu. Yutkunarak ellerimi boynuna sarıp yere baktım. "Korkma yerde değilsin" onun yeşil gözlerine bakıp "Teşekkür ederim beni düşmekten kurtardın."
Beni yere indirerek" Rica ederim. Bir daha böyle birşey yapma hep başın derteyken yanında olamam"
Dudaklarımı büzerek "Yani başım beladayken beni kurtarmaya gelmezmisin?"
"Gelirim. Demek istediğim şu ki; herzaman seni kurtarmaya gelirim ama belki bir gün yetişemem."
"Sen benim kahramanımsın herzaman beni kurtarmaya yetişirsin"diyip sarıldım. Çok uzundu ona sarıldığımda başım kalbinin üzerine geliyordu.
O da bana aynı şekilde sarılıp"Sende benim şeytanımsın"bu Dediğine güldüm. Onu nasil kandırdığını bir öğrense neler olurdu acaba.
Ondan ayrılıp" Ee madem karşılaştık artık bana bir yemek ısmarlarsın". Kahkaha atıp" Bak sen şuna ya." Elinden tutup onu arabaya kadar sürükledim. Hemen ön koltuğa geçip onun sürücü koltuğuna geçmesini bekledim.
"İki saat sonra buz pateni gidicem. Seninle güzel bir kahvaltı yapalım ne dersin?"
Arabayı çalıştırıp" Beni arabaya sürüklemeden ve emri vaki yapmadan önce söyleseydin kabil ederdim Neva."gülümseyip" O zaman herzamanki mekanımız gidelim Göktüğ bey."
Başını tamam dercesine salladı ve arabayı sürmeyi başladı.
Aşkolar selammmmm
Bölüm nasıldı?
Size şöyle Neva ve abisinin evini göstereyim
(Dikkatli bakarsanız Nevanin tırmandigi boruyu görürsünüz)
Açıkçası ben evi çok beğendim benim de böyle bir evim olsaydı keşke.
Eeee Göktüğ'u nasıl buldunuz?
Sizce şu anonim işi ne olacak?
Eğer vote ve bol bol yorum yaparsanız yazma istegim artar ve bol bol bölüm yazarım
Kendinize iyi bakın bebisler 🌸
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ben buradayım (+18)
SpiritualAbisinin arkadaşına fake hesaptan yazan Neva Koç ve Göktüğ Demir'in hikayesi +18 seyler var rahatsız olanlar okumasın bebisler. Okurken bol bol yorum yaparsanız sevinirim daha yeni yazıyorum bu desteğiniz beni çok mutlu eder