"البارت الثاني"

10 1 0
                                    

{تحت مسمي الحب}

<البارت الثاني >

القت شجن كتبها علي الطاولة وجلست علي الكرسي هتفت بملل: يخربيت دي كليه هنخلص امتا، روحي بقت في منخيري...

تاملت اوجه صديقاتها الشاردين وقالت: وحدوووه..

رددت الفتيات: لا إله إلا الله..

هتفت  باستغراب: في اي يا بنات واكلين سد الحنك...

هتفت سها بخيبة: فرح معزومة علي العشا النهاردة في مطعم فيف استار...

هتفت شجن بخضه: فيف استار حته واحدة يا حلاوة يا حلاوة...

صفقت بيدها وقالت: عشان كدا ساكتين...

هتفت فرح بتردد: مترددة اروح ولا لا...

هتفت هدير بسرعة: دي فرصة متتعوضش الواضح ان الاخ جلال راجل ذات مركز اجتماعي كبير و حجز مطعم عشان عيونك...

هتفت شجن بتريقة: يبدو يا فتيات ان الشاب جلال اعجب بفرح لذلك يريد التعرف عليها...

هتفت هدير بحسره: ايلاس...

هتفت سها بمرح: راحت عليه ولا اي يا فرح...

هتفت فرح بحزن: مش عارفه حاسه اني بخون ايلاس عشان هخرج معاه..

هتفت شجن بانكار: خيانة اي كفل الشر عزومة احضريها عادي يعني  حابب يعرفك وتبقوا صحاب مفيش مشكلة ...

هتفت بفرح باقتناع: بقول كدا برضوا هروح وامري لله مش عارفة البس اي...

هتفت سها باقتراح: البسي فستانك الاسود الكريستال حلو قوي هيخليكي مزة مزة يعني...

هتفت شجن باعجاب: العب يا معلم يبقا اتصوري وابعتلنا دي هتبقا دمار يا جدع....

ضحكت الفتيات عليها هتفت فرح بتسأل: خديجة مرجعتش...

هتفت سها بنفي: مبتردش علي الفون، خفت ارن علي ابوها ليتخانق معايا عارفينوا راجل ابن تييييت...

ضحكت فرح وقالت:  كفاية شتايم عيب....

📎📎📎📎📎📎📎📎📎

وقفت امام المراة تنهي اكمال ملابسها الفستان الاسود الذي يلمع كالكريستال ،كعب عالي اسود لفت حجابها الاسود ، وضعت لمسات خفيفة من المكيب، دخلت والدتها الغرفة وقالت: بسم الله ما شاء الله جميلة قوي يا حبيبتي....

هتفت ببسمة: حبيبتي يا ماما..

هتفت والدتها بتحذير: متتاخريش كتير..

قبلت خد والدتها وقالت: من عيوني سلام...

غادرت المنزل وجدته يقف علي بعد مسافة من المنزل، اقتربت منها تامل هياتها باعجاب شديد وقال: جنان روعة فوق الخيال...

&quot;نيران الحب والخيانة &quot;حيث تعيش القصص. اكتشف الآن