Beni Bırakma⭑ Final

1.6K 135 163
                                    

Oy ve yorum yapmayı unutmayın.

(Çok sövmeyin)

Herşey olmadan önce,gecmiş

Üzerine siyah montunu giyerek dışarı çıkmış, kapılarının önünde onu bekleyen siyah arabaya koşmuştu.

"Güzelim."

"Taehyung !"

Arabadan inen Taehyung ona doğru koşan miniğine sıkı sıkı sarılmış, saçlarına minik öpücükler kondurmuştu.

"Üşüme,arabada konuşalım."

Jungkook başını sallayıp kendisi için açılan kapıdan eğilerek her zamanki yerine binmişti.

Taehyung da küçüğünü bekletmemek adına büyük adımlarla arabanın etrafında dolanarak arabaya binmişti.

Koltuğuna oturduktan sonra miniğinin üzerine eğilerek her zamanki gibi ilk gözlerini ardından dudağına minik bir buse kondurmuştu.

Miniği daha çok şımarırken Taehyung'un en sevdiği şekilde gülümsüyordu ona.

Hem sevgilisini şımartıp hem de emniyet kemerini takarak geri yerine oturdu. Arabayı çalıştırdığında minik bakışlarla sevgilisine bakmaya çalışıyordu.

Jungkook ise araba sürmediği için rahatça sevgilisini izleyebiliyordu.

"Torpidoyu açabilir misin güzelim ?"

Jungkook bakışlarını üzerinden çekip torpidoya eğilip açmıştı.

"Ya Taehyung! İyice şımaracağım senin yüzünden."

Uzanıp torpidonun içinden bir buket Lavinia çiçeğini aldı,burnuna götürüp gözlerini kapatarak çiçeklerin kokusuna gömüldü.

Taehyung ise sevgilisinin yüzündeki huzurlu tebessüme kendini bırakmakla meşguldü.

"Şımar güzelim. En çok sen şımar,sadece bana şımar."

Tanrı şahid çok güzeldi sevgilsi. Bu tebessümü görmek için ölebilirdi bile...

"Sonra şımardın diye ayrılmada..."

Jungkook gözlerini açtığında çiçekleri narince sanki bebekleriymiş gibi kucağında sarmalamıştı.

Fakat daha Taehyung'un sürpizleri bitmemişti, torpidoya çevirdi bakışlarını tekrar.

"Asla ayrılmayacağımı biliyorsun senden. Ayrıca seni şımartan benken neden bundan şikayetçi olayım tam tersine oldukça seviyorum seni şımartayı."

Jungkook yanındaki sevgilisine tatlı tatlı gülerek çikolataya uzanmıştı." Aç değilsen öyle ye miden hassas karnın ağrıyor sonra."

Jungkook sevgilisini umursamayarak çikolatayı açıp ağzına götürüyordu ki Taehyung'un eli bileğine sarılarak buna engel oldu.

"Açsan yemek yiyelim sonra ye çikolatayı. Karnının ağrısından ağlıyorsun sonra güzelim."

Jungkook kendisini kendisinden daha çok düşünen sevgilisine yanıt olarak yerinden hafifçe uzanarak yanağına hızlıca buse kondurarak geri çekildi, dikkatini bozmak istemezdi fakat Taehyung bu ufacık hareketten bile donup kalmıştı.

Jungkook geri arkasına yaslanırken sevgilisinin dumur olmuş bu haline gülüyordu.

"Aç değilim aşkım

En sevdiği çikolatasından bir ısırık alıp Taehyung'a da uzatıp onunda bir ısırık almasını sağlamıştı.

Bir kaç dakika sonra sessizlikten sıkılmıştı Jungkook uzanarak playistlerinden onların şarkısını açtı.

Back To Black  |Taekook|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin