2.bölüm

6 2 13
                                    

Medya:505/Arctic Monkeys

3.bölüm bile gelebilir bu kitapta fazla şey yaşanacak.

Ceylisiniz karakterimin kombini çalmış anlamadık sanki

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Ceylisiniz karakterimin kombini çalmış anlamadık sanki.

...

Sude yanımıza yaklaşmaya başlayınca Umay topu havada yakalayıp ayağının altında aldı.Sudeden hiç bir zaman iyilik, hoş bir davranış beklemezdik. Arkamızda dolanır dururdu hiç bir zaman hayır diyemezdik minyon tipli biriydi.

Bizim yanımıza gelmek yerine sarışın çocuğun yanına gidip konuşmaya başladı."aa umut nasılsın?" Umut muydu adı?

Bizde sude'nin yanına gitmiştik Umut sudeye cevap vermeyince Umay konusmaya başladı
" Sude gidelim hadi ışık ve Işıl önden gitti"

Sude bize dönüp"tamam"dedi.geri umut bizs döndü Sude deyince bı aydınlanma gelmiş gibiydi " iyiyim Sude sen? "
"Bende iyiyim sağol "dediğinde yanında olan rüzgarla gozgoze geldik.

Hizlaca önüme döndüğümde Umay konusmaya başladı"hadi gidelim" dediğinde başımla onay verdim.

Karşıda kıvırcık saçlı çocuğun yanında olan çantamı almak için o tafara doğru gittim.Kıvırcık çocuk bana bakıp "iyiki geldiniz yine beklemeyiz bizden uzak Allah'a yakın olun"dediğinde boş bso baktım daha doğrusu dona kaldım.

Yanımıza yaklaşan kızı fark ettim kıvırcıgın yanına yaklaşıp oturdu "sevgilim ne yapıyorsun?, nasılsın?,askimm" dediğinde kizdaki sevgiyi fark ettim. Bana bakıp "sen kimsin?"dedi ve ağaya kalktı,benim elimi tuttu ve "hangisinin sevgilisin, rüzgar?, Umut?,Emir?,mert? E ahmet derdimde o benim sevgilim" dedi ama gıcıklık değilde mutlulukla bunları diyordu "bu arada benim adım balım ya sen?"

Dediğinde ona baktım "ben kimsenin sevgilisi değilim, çantamı alıcam gidicem Ahmet galiba sevgilin bu oluyo biseyler diyince kalmıştım" diye açıklama yaptığımda bana bakıp güldü "açıklama yapmana gerek yok siz gidiyorsunuz galiba ben sizi tutmuyim adın neydi?"dediğinde baktım gülümsedim bana uzattığı elini tutup "güneş ismim" dediğimde gülümsedi öyle sıcak gülümsüyorduki bana bı rahatlama gelmişti.

"Menmun oldum"
"Bende" dediğimde Umay 'güneş hadi gidelim ışık patlamıştır"dedi.

...

Lisenin ilk yılı...

Eve geldiğim gibi odama girip kapıyı kitledim.
Babam ile annemin kavgasını dinlemek yerine kulaklığımı takip en sevdiğim şarkıyı açtım (505)
Şarkı hem sansli sayım,hem manifest sayimdir tabii 777,555,444,505 bunlarda var hayatım manifestti çok seviyordum manifest yapmayı kitap okumayı,film izlemeyi,müzik dinlemeyi ,insanlarla sohbet etmeyi.

Kapım yumruklandıgında bı adım attım annemin yalvarış sesi geldi 'acma sakin acma' kulakligimı çıkartıp yatağın kenarına koydum kapıyı sakınca açtım annem patlamış dudakla karşımda 'geri kapa'diye yalvarıyordu.

Evet babam bı alkol bağımlısıydı.

...

Hep eğlence olmaz bebislerrimm ama kitap eğlenceli bunu bilin ara sira eski anlilari koycam o kadar sizi seviore.

O eliniz yıldıza gitsin bakım

okulun sevilenleriHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin