Medya:mor yazma/Umut Kaya
Nasilsinizzz
Bu kitap için bol bol bölüm var anı var ve yazmayı birakamiom bı bölümde kitabı bitircem valla okunmassa bile yazar sonra okurum çünkü bazı bı kaç kişiyle olan anılari yazıyorum( haklarını helal etsinler)(amin derseniz iyi olur).
Burda konuşurken TDK yok oluo bende
Oluyor
Oluo
Aynı şey sorgulamayınSize ufak bı haber bu kitapta Aşk üçgeni var ama ana karakterlerde deil
VEEE
Umay için ayrı bı kitap yapabilirim yada başka bı arkadaşım yazabilir çünkü ona göre yazdım Umayımı
...
"Bunların hep karşımıza çıkması normal mi"
Umay'a baktım, eşofman takımı kolundaki çantası elinde çıkardığı kulaklıkla tam karşıya bakıyordu.
Kafamı karşıya çektiğimde okuldaki sahada (basketbol ve voleybol sahası birleşik BSHSHSJJS)
Umut ve Rüzgarı gördüm.ilk karşımda sarı bı kafa olduğu için umut'u gördüm.basket topunu Almış bankta oturuyordu bizs baktığında ilk Umay'a baktı yüzünde bı gülümseme oluşmuştu Umay ise sert ifadesiyle duruyordu.Umut Rüzgara bir şeyler anlatıyordu Rüzgarın onu dinlemedigini anlayınca oda bize baktı.
Gözgöze geldik.
Umay'a dönüp "olabilir aynı okuldayız demekki" Umay homurdanarak"sarışın görmek istemiyorum"
(komu spotu: tüm sarışınlardan özür dilerim. Biz bir kişi için diyorum yani karakterim sarışın olanlar saçlarını çok güzel hatta bazen yolup kendime takmak istiyorum o derece sarışınları kötülemiyorum)"Olsun be kanka saçların küçükken sariysa şimdide sarıdır dert etme bu kadar"dediğimde yüzü güldü."tabii "
Işıl ve ışık sınıfta kalmıştı biz iki kişi hava almak için gelmiştik.
Sarışın çocukların önündeki bank'a gidip oturduk onlar'a arkamiz dönüktü biz lise 3'tük ve onları Umay hep gördüğünü söylese de ben hiç görmemiştim yarım saat kör müsün demişti.
Tabii bı yerdende haklı cocuklar parlıyordu ve benim onları fark etmemem bı körlüktü.
"Ee anlat bakalım sevgilini" Umay bana böyle bı soru yönelttiğinde yüzüm düşmüştü dün gece 3 sularında ayrılmıştık.
Okuldan değildi bu yüzden onu görmemek iyiydi hatta aynı şehirde bile değildik uzak mesafe ilişkimiz vardı.Dun onunla aynı okulda olan bı arkadaşım bı tane kızla sarmaş dolaş fotoğraflarini atmıştı.üzülmemistim bile çünkü arkadaşlarımın zoruyla olmuştumki sevgili olalı 1 ay bile olmamıştı.
"Ayrıldık zaten olmazdı ve teselli falan etme ışıkın zoruyla oldum shipleyip duruyordu bende susar diye yaptım bı hata" demiştim.Umay gülerek haklısın valla shiplemesin diye kendimi yirticam dediginde arkadan bı çığlık sesi gelmişti.
Rüzgar"mert bide bayıl istersen kafana bı top yedin" demişti düşen çocuğun adının mert olduğunu öğrenmiştim.
Saçları sarışın ve kumral olan çocuk mertti.
Mert konuşmaya başladı"neden kafama top atıyorsun banane sevgilisinden ay-"derken rüzgar konuştu "oğlum sus bitti gitti sinir"dediğinde sapık olduğunu düşündüğüm çocuk dün balımın isimleri sayerken dediği aklıma geldi bu çocuğun adida Doruktu o halde.
Doruk yerdeki mert'i kaldırarak "bebeğimin kafasına top atmayın lan"demişti fakat sesi güler gibi gelmişti.
Umay gülmeye başladığında ona dönüp gülmeye başladım.
Umut'un sesi olduğunu dusundugum ses konuşmuştu "lan çok güzel guluyor"dediğinde Umay'a dediğini biliyordum ben anırırken o nazikçe gülmüş yüzüne tebessüm oturmuştu bile.
Umay elimi tutup kalkmama yardım ettikten sonra sınıfa çıkmaya karar verdik.
Arkamızdan bı ses geldi bu ses Ahmet'e aitti.
"Pis ergenler aşık mı olduu"
Bunu der demez Umay ile birbirmize döndük.
Sert bakışı ile bana "kaç koş"dedi ve koşmaya başladı.Bendw arkasından koşup sınıfa çıktık.
...
Bitti nasıldı??
ŞİMDİ OKUDUĞUN
okulun sevilenleri
Teen FictionOkuldaki çocukların dedikodusu fazla sardı ne olabilirki?