Her zamanki gibi lanet bir okul gününe uyanmıştım yataktan kalktım ve hala uyuyan felixi görünce gözümü devirdim odadan çıkıp lavaboya girdim ve elimi,yüzümü yıkadım ve yüzüme baktım her zamanki gibi çirkindim. Son 2 yılım berbat geçirmiştim ve bundan sonra da öyle geçeceğine yemin edebilirdim. Odaya tekrar girdiğimde Felix yavaş yavaş uyanıyordu.
Günaydın sincabım
Günaydın lixie
Felix odadan çıkıp lavaboya girdi. Bende hemen pjamalarimi çıkarıp okul formami giydim.Bu arada Felix en yakın arkadaşım,ev ve oda arkadaşım. Begomyu öldükten sonra benim en iyi dostum o olmuştu.
Flash back
Hafta sonu bir güne uyandım normal bir gündü benim için. Ama annem için stresli babamın yaklaşık 6 aydır annemi aldattığını öğrenmiştik. Ve annem bunu öğrendikten sonda evi terk etmişti, ölen annesi ve babasının evine gelmişti(k). Bugün babamla boşanma hakkında konuşacaklardi. Babam bize gelecekti. Hemen kalktık kahvaltı edip her yeri toparladık babamın gelmesini beklemeye başladık ben ne olur olmaz diye salona,koridora ve mutfağa kamera yerleştirdim telefondan nasıl gözüktüğüne baktım. 1 saat boyunva boş boş bekledik ve babam sonunda geldi,salona geçti ve annemin karşısına oturdu.Beni buraya neden çağırdın.
Boşanma kağıtlarını imzalanan için.
Ne kağıdı ne boşanması.
Bir de senden boşanmayacağımımı sandın yuh!.
Asıl sana yuh ben sana ne yaptım ve kadın!.
ALDATTİN BENİ BE!. ALDATTİN. YAPMAZ DEMİŞTİM YAPTIN BENİM SEVGİNE KIYDIN!
Sus be kadin. Ben erkeğim olucak o kadar
Pardon erkek misin?
Sen karışma Jisung!
Karışırım,benim annem aylardır ne çekiyor haberin var mı?. Yok tabii olmaz.
Ee yetti canım ikimizde susun ben boşanmıyorum dedim ve bitti.
BİTMEDİ!. Biz boşanıcaz moo-you.
Sen kaşındın. Karı gel lan buraya.
Anneme dokunmaya bile cürret etme pişmab olursun.
HAHAHAAHA. Küçuk velete de bir bakin çekil bakiyim sen karışma büyüklerin işine.
Ah!!
Oğlum, oğluna ne cürretle dokunursun adı herif!.
An-ne,ANNE!!!,ANNE!!!!. ANNEME NE YAPTIN PİSLİK HERİF. ANNE ÖLME LÜTFEN ÖLME ANNE.
Ve o babam denecek herif gözlerimin önünde annemi kalbinden bıçakladı. Kaçtı gitti. Ben acımı yaşarken o kaçtı gitti. İyi ki dedim o kameraları yerleştirmişim. Kalbimde derin bir acı verdim kamera kayıtlarını polise ve babam 98 yıl 23 ay hapis cezası aldı. Af reddedildi. Ve ben acımla yaşamaya devam ettim, edeceğim de.
Annemin ölümünden sonra en yakın arkadaşım begomyularin evinde kalmaya başladım. Benimle hiç annem hakkında konuşmuyorlardi çünkü acimin ne kadar büyük olduğunu biliyorlardı. 6 ay sonra annemin ölümünden 6 ay sonra en yakın arkadaşım bir tırın çarpmasıyla vefat etti. Evet acimin üstüne yeni bir acı daha eklendi ve ben iyice derinlere gömüldüm. Benim yanımda olan tek bir kişi vardı o da FELİXTİ.............
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ölmek istiyorum
Teen FictionSon 2 yılda berbat şeyler geçiren Jisung yine berbat bir güne uyanmıştı.Her zamanki gibi okul için hazırlandı ve Felixle birlikte yola çıktı ve birden bire artık okula gelmeyeceğine karar verdi Felixle bunu anlattı Felix anlayışla karşıladı. Jisung...