Seks/swinger grubumuzda tanışma olacaktı. Onur bey kır saçları olan 41 yaşında esmer, hafif koyu buğday tenli ve Halil İbrahim Ceyhan isimli oyuncu ve fotomodel olan kişiye benziyordu. Yeşil rengi belirgin gözleri vardı. Saçları yanlardan kazılı uzun bağlanan saçları vardı. 1.87 boy 106 kg. kaslı vücudu vardı. Timo kadar olmasada gruptaki solucan boyutuna göre 4. oluyordu. Ayrıca hristiyan bir beydi ve sünnetsizdi. Bu durum Timo'nunki kadar kalın kılıyordu. İlk defa sünnetsiz biri ile olacaktım. Grupta hristiyan vardı ama bebekken sünnet ettirilmişti. Onur bey ile fazla birliktelik olmadı eşinin babası ve Onur beyin annesinin yakın aylarda ölmesi ile uzun zamandır görüşemedik. Ancak mesajlaşma oluyor yas döneminin bitmesini bekliyoruz.
Neyse olaya geçeyim. Grubun içinde 8 erkek vardı tanıdığım niye sona bıraktın derseniz bu kişinin özelliği belkide içlerinde en doyumsuzu olması. Ayrıca kebdini kontrol yeteneği idi. Timo , sevgilim Göktürk, Onur bey ve eşler olarak 6 kişi olacaktık. Benim sıram ve seçim olarak Timo ve Onur bey olacaktı Cuma, C.tesi günü, Pazar öğleden sonra gideceklerdi. Mesajlaşmalar oldu. Onur beyin eşi çok güzel reçel yaptığı için çam kozalağı ve incir reçeli siparişi vermiştik. Cuma günü saat 16.00 gibi geldiler. Ben dershane çıkışı hemen oraya geçtim. Hafta sonunu Buse ablada geçirmek için izin almıştık annemden hafta ortasında. Eve girdiğimde Buse abla tüm olaylarımdan bilgi vermiş. Geldiğimde sevgilim adamın eşi ile odaya geçmisti bile. Buse abla ve Timo Onur bey ile oturuyordu meyve suyu ve votka içiyordu. Beni görünce ayağa kalktı mavi askılı tişört ve buluşma için getirdiği beyaz renk mavi çizgili bedenine oturan deniz şortu vardı üzerinde. Buse abla bralet ve külot ile oturuyordu. Timo üstsüz kırmızı deniz şortu giymişti. Bende merhabalaştım.-Nasılsınız Onur bey.
-Onur desek rica etsem.
-Hoşgeldin o zaman Onur.
-Hoşbuldum ama bu kadar minyon olduğunu tahmin etmedim. 1.60 civarı sanırım.
Suratımı buruşturup;
-Evet en kısa , grubun cücesi benim.
-Öyle deme gerçekten çok hoşsun. Bebeksi bir yüzün var. Yaşindan dolayı sanırım.
-Yani reşit oldum sonuçta ancak evet biraz daha genç gösterdiğim doğru. Ben izninle odaya geçip üstümü değiştireyim.
-Tabi ki buyrun , bekliyorum.
-Gelicem hemen .
Odaya doğru çıkarken arkaya baktım gözü bendeydi . Seksi şekilde gülümsedim seni beğendim gülüşü idi. Gözlerini kısıp alt dudağını dişledi. Direk tişörtü ve streç kot pantolunu sıyırdım attım. Çantamda getirdiğim kırmızı dantelli kadın boxer'ı giydim. Sütyeni çıkartıp attım. Buse abla odaya girdi ve bana kırmızı uzun kadın corabı getirdi.
-Bunu da giy külotu çıkartır ama çorabı çıkartmaz. Banyoda yapacaksınız banyoyu size ayırdım. Sevdiği bir kaç malzeyi bıraktım. Ayrıca Timo sırasını ona verdi . Timo ile yarın olursun. Çünkü bu gün çıtır çıtır yer seni.
-Sen yapmıycanmı abla. Sen dert etme pazar günü birakicam burda göndermem o gün bende yaparım senin için çağırdım asıl . Biz hafta içi de görüşürüz arada sen sadece hafta sonları oluyorsun o yüzden.
-Tamam abla. Yakışıklı adam ama?
-Sen yakışıklı olmayı geç doyumsuz bir manyaktir. Manyak hakaret değil onun için. Manyak sevişir. Bunu teke tek yaşa istedim. Bitince halini görmek isterim .
-Amma yaptın Ersin ve Tarık gördüm ben, Timo ve Göktürk sanki azmı?
-Sen bilirsin Beyza ben diyeyim de. Sen ona göre bak çarene. Ayrıca sana eziyet olsun diye 5 defa geciktirici sıktırdım. Hatta şimdide altı oldu sanırım. Kendi zaten beter , birde bunu ekle kafana. En güzel kısmı sünnetsiz. Acayip hissedeceksin. Manel (Portekizli) bile sünnetliydi az biraz. Görünce anlarsın.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Böyle Hayal Etmemiştim, Hayallerimi bile geçti
AdventureBir kadın bunu yazabilir mi? Evet yazar , hemde erkeklerden daha iyi yazar. Konuya gelince , hikayen sıradışı, çok dehşet ve aşırı tahrik ediciydi. İzlenmekti belkide en tahrik edici olan . Yaşananları anlatmaya dilim varacak mı bilmiyorum.