Beni kucakladı bir anda. Nereye götürecek diye beklerken iki kameranında (laptop ve tabletin) göreceği yere bir fıstık şeklinde olan ve diğeri yuvarlak olan pilates topunu koydu. Yuvarlak olan yarıya yakın inikti hava olarak, fıstık ise ondan biraz daha az. Yuvarlak olanı ona yasladı. Fıstık şeklinde ince belli kısmına denk geliyordu yuvarlak olan. Omuz ve baş kısmım fıstık olana gövdemin büyük kısmı yuvarlak olana denk gelecek şekilde yatırdı. Sola döndüm laptop beni veonu sağ yandan çekiyordu. Taplet sol tarafta bacaklarımiz hizasından başımıza doğru bakıyordu. Onurun bacaklarımın arasında gövdesi ve kalçası görünüyordu aşağıdan yukarıya doğru. Bacak aramda kalçasını sağa sola oynatıp dışarda kalmasın hepsi içerde olsun niyetiyle bastırdı. Akabinde öpücükler oldu. Bana bastırırken aşağı ezilen balon, çekerken beni ona bastırıyordu. Her halükarda kurtulamıyordum yani. İleri geri oynattıkça balonlar üstünde benim gövdemde oynuyordu. İleri geri hareketler yavaş orta arası bir hızda idi. Beş dakika kadar laptop ve tablette görüntüleri izledi bu hareket boyunca. Homurdanır gibi, yutkunur gibi sesler oluyordu ağzında. Onun sesleri kalın çıkıyordu. Balonların gıcırtılı sesleri ile benim tiz köpek yavrusu gibi ciyaklayan seslerim onunkini bastıramıyordu. Ben yükseldikçe duruyor ve boşalmama izin vermiyordu.
-Boşalma hemen, biraz daha tadına varayım içinin.
Cevap vermedim ağzımın içindeki suyu yutkunarak baktım ona bunu söylerken.
-Lan ne seksi olduğunu bir görsen şuan sende istemezsin bitmesini.
Ben erkek miyim manyak ne bileyim senin gözündeki halimi , heteroseksüelim ben bisex veya lez değilim ki kendime erkeksi gözle bakayım. Evet bazen kendini beğenen tavrım oluyor aynada ama o kadar da değil. Ancak sesleri ile baya etkilediğimi anlatıyordu gruptaki tüm erkekler.
-Sıcaklık ve ıslaklık fazla ama ileri giderken baya sıkışıyor içerde uç ve sünnet derisinin olduğu bölge. Bak sıkıyorsun seninle bunları konuşurken. Hoşuna gidiyor değilmi minik şeytan.
Başımı yavaşca salladım onaylar şekilde. Sert bir geri çekiş ve ileri itiş ile yeter bu kadar durmak dedi. Aynı hızda bir kaç tekrar daha yapınca benim gözler kapandı. Sonrakiler yavaş yavaş sakin şekilde devam etti. Yine durup;
-Bitmesin kuzuuum, bitmesin , on dakika sonra boşaltıcam seni , sonra ben yine devam. Durmak yok bugün. Yüzlerce kere ileri geri oynatıcam içinde. Bundan sonraki an.l seks olsun Buse anlattı baya delirdim o anlatırken nasıl oluyor çok merak ediyorum.
-Tamam nasıl istersen , keyfine göre.
Dudaklarıma yapıştı hemen. Öpüşme ve içimdeki hareket devam ettikçe , sadece dudaklarin ıslak teması, nefes ve üzerinde yattığım bana temas eden bavullarin sesi ile arada ileri geri hareketinde yapışkan sesi geliyordu. Adam güçlü ve kontrollü idi. Sanki görev gibi yapıyordu. Bir an durup sakin sakin girişler yaparak.
-Seni anlattı bana Buse o yüzden hazır geldim. Seni boşaltmak bol orgazm yaşatmak derdinde değilim. Mümkün mertebe içinde olucam. Orgazm olmak istediğinde sen söyle ben yaşatayım.
Başımı salladım ve baş parmağımı kaldırıp onay verdim.
-Zaten yukseldiiiiim. Dur diyemedim sen operkeeeen. Sen anlayıp durdun. Çok güzel gidiyoooor. Böyle devam et olur muuu?
-Emredersin miniğiiiiim. Ver dudakları babacığa.
Uzattım dudakları hava çeker gibi, bir şey içer gibi hüüp diye çekti dudakları. Bu esnada içimde karıştırıyor ve bir şeyler arıyor gibi döndürüyor sunnetsiz solucanı. Pilates topu kalça ve sırtımda. Fıstık şeklindeki top başımın ensemin altında üzerimde onun temkinli (Tüm ağırlığı vermeyen , havuz/deniz yatağına dayalı dizlerinden kuvvet alarak ) ağırlığı ile sevişme devam ediyordu. İçimde olması çok hoştu. O sünnetsiz derinin toplanıp, kendini salarak ileri geri harekette kattığı etki çok güzeldi. Orgazm merakım yoktu sadece o anın devam etmesini istiyordu beynim ve bedenim. Adam kuvvetli ve dirayetli olduğunu gösteriyordu. Evet çok zevk yaşıyordu ama zevke teslim değildi. Yüzünden anı yaşama ve yaşatma hevesi baya anlaşılıyordu. İleri geri harekette zevk alıyor ama buna yenilmiyor abartıp hemen boşaltmaya gitmiyordu. Bir an durup ;
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Böyle Hayal Etmemiştim, Hayallerimi bile geçti
AventuraBir kadın bunu yazabilir mi? Evet yazar , hemde erkeklerden daha iyi yazar. Konuya gelince , hikayen sıradışı, çok dehşet ve aşırı tahrik ediciydi. İzlenmekti belkide en tahrik edici olan . Yaşananları anlatmaya dilim varacak mı bilmiyorum.