ក្នុងសាលារៀនមួយដែលយើងស្គាល់ថាជាសាលាមួយដែលល្បីខ្លាំងណាស់ មិនមែនសិស្សគ្រប់គ្នាអាចចូលទៅរៀនបានងាយទេ ហើយក៏មិនមែនបានន័យថារៀននៅទីនោះហើយក៏ប្រាកដថាល្អដែល
ការបែងចែកវណ្ណៈក្នុងសាលានេះធ្វើឲយើងដឹងថាអ្នកគ្រប់គ្រប់សាលានេះជាមនុស្សឈាមត្រជាក់ច្លាំងបុិនណាក្នុងសាលានេះ វណ្ណៈ3 ដែលកំណត់សិស្សតាមទ្រព្យសម្បត្តិទីមួយ AE ( អាអឺ ) ជាវណ្ណៈទីមួយវណ្ណៈនេះមានសិស្សតែ alpha ang Enigma តែប៉ុន្មាននា់កប៉ុណ្ណោះ ព្រោះវណ្ណៈអ្នកមានបំផុតប្រចាំសាលា ( ក៏ប្រចាំប្រទេសផងដែល )
វណ្ណៈBT ( បេតេ ) ជាវណ្ណៈមួយដែលមាន Alpha beta គ្រប់ប្រភេទតែម្ដងមិនថាសិស្សប្រុសស្រីទេ ( សិស្សមានម៉ាល្មម )
វណ្ណៈ O ជាវណ្ណៈសិស្សមានធម្មតា នឹងសិស្សអាហារូបករណ៍ផងដែលពួកគេជាវណ្ណៈសិស្សដែលត្រូបបានសិស្សជាន់ខ្ពស់ធ្វើផងមិនលើកលែងនោះទេ បើសិនជាចូលសាលារនេះហើយមិនអាចដើរចេញបានទេបើការសិក្សារមិនទាន់ចប់ឆ្នាំនោះ ( omega សុតតែម្ដងក្នុងឋានៈនេះ )
ក្នុងថ្នាក់បង្ហាញ់ឲឃើញសិស្ស level ខ្ពស់ចំនួន8នាក់មានស្រីមានប្រុស់នោះមាន Park Jeong seong ហៅកាត់ថា
---jay គេនេះណាមិនមែន Alpha ទេគេជា Enigma តែម្ដង អ្នកមានប្រចាំប្រទេសកូរ៉េ ( AE )
---Park sunghoon ជាប្អូនjay គេក៏. Enigma ដែល(AE )
---Lee heeseung មិត្ត jay sunghoon. Alpha ( AE )
--- An yujin.ស្រីស្អាត Enigma (AE )
--- Karina Alpha. ( AE )
--- Yang jungwon ប្អូនពៅត្រកូល Park នេះហើយ ទោះជា omega ប៉ុន្តែគេជាប្អូន Sunghoon And jay (AE )
--- Kim sunoo omega ( AE )
--- jake sim omega ( AE ) ហេតុអី sunoo. Jake ស្ថិតក្នុង AE ដែលទាំងដែលគេជា omega នឹង ចម្លើយមកពី sunoo ជាកូនអ្នកមានលំដាប់ប្រទេស ហើយជាសង្សារ sunghoon jake វិញគេជា កូនអ្នកមានលំដាប់ប្រទេសដូចគ្នាហើយក៏ជាគូរដណ្ដឹង heeseung ដូចគ្នារាងកាយមួយបានដើរចូលក្នុងសាលាដែលខ្លួនតែងតែប៉ងចង់បានមករៀននោះគេគឺ NishiMura RIki នេះហើយតែការចូលរៀនរបស់គេចូលកាន់តែយូរទៅក៏កាន់តែយូរទៅមិនដែលសូម្បីផ្ដល់ដំណឹងឲគ្រួសារបន្តិចសោះឡើង ធ្វើឲគ្រួសាររបស់គេព្រួយបារម្ភយ៉ាងខ្លាំងតែមិនអាចធ្វើអ្វីបានឡើយមានតែរងចាំ ......
ថ្ងៃនេះយើងឃើញសិស្សប្រុសមួយរូបដើរចូលក្នុងសាលានេះម្នាក់ទៀតហើយ គេគឺ Nishimura Niki គេជាប្អូនប្រុសរបស់ Nishimura Riki នេះហើយ គេមកគឺដើម្បីរកបងប្រុសរបស់គេនេះអែង គ្រាន់តែវត្តមានរបស់គេដើរចូលសាលានេះភ្លាមក៏ត្រូវភ្ញាក់ផ្អើលនឹងរឿងមួយតែម្ដង
YOU ARE READING
🔞𝐍𝐨𝐯𝐞𝐥*☠︎︎ˢᵉˣ 𝐾𝐻𝑚𝑒𝑟🔞 « 𝑬𝑵𝑯𝒀𝑷𝑬𝑵 »
Aléatoire🔞ជារឿងភាគខ្លីបែប18+បើអត់ពេញចិត្តកុំអានអីខ្លាចបែបអារម្មណ៍🔞 តែadmin ក៏មិនឲចប់ដោយអត់ន័យដែល