0.5

475 35 3
                                    

Sanırım o gece yankı ilk kez huzurlu bir uyku çekmişti yanlız değildi korayda aynı şekilde çok rahat hissetmişti bebeği kucağındayken uyuya kalmıştı sonuçta.

Birlikte ilk kez uyumuşlardı bu koray için büyük bir adım olsada yankı için pek bişey ifade etmiyordu çünkü koraya karşı olan hislerinin sadece bir hayranlık olduğunu sanıyordu oysaki daha önce hiç gerçekten aşık olmamıştı ve bilmiyordu nasıl birşey olduğu içten içe artıyordu bu duygu.

Koraydan

Yüzüme vuran rahatsız edici gün ışıklarıyla birlikte uyanmak zorunda kalmıştım şimdiyse kucağımda uyuyan minik bebeği izliyordum hala uyanmamıştı derin bir uykusu vardı sanırım ama artık uyanması gerekiyordu şirkete geç kalacaktım yoksa normalde umrumda olmazdı ama bugün önemli bir topantım vardı şirket için büyük önem arz ediyordu.

Yankıyı uyandırdaktan sonra şaşkın ve şişmiş gözlerle ilk bir bakıştık sonra aklına dün gece gelmiş olacakki kucağımdan hızlıca kalktı yanakları al al olmuş bi şekilde hızlıca çıktı odadan utanmıştı sanırım bebeğim.

Yazardan

Yankı korayın çalışma odasından çıktığı gibi kendi odasına koştu ne yapmıştı öyle dün gece neden orda uyuya kalmıştı çok utanıyordu resmen korayın kucağında uyuya kalmıştı yanlış anlaşılabilirdi sonuçta koray kendisinin eşcinsel olduğunu bilmiyordu farklı bir amacı yoktu tabi yankının ama genede korkmuştu yanlış anlaşılmaktan.

Koray yankının hicbirşey demeden kalkıp gitmesine şaşırsada bozuntuya vermeden çıktı odadan üzerini giyinip direk ayrıldı evden şirkete yeterince geç kalmıştı zaten normalde yankıyı evde tek başına bırakmak hoşuna gitmiyordu ama bugün mecmurdu aklından düşünceleri silip telefonundan resimlerine bakmaya başladı yankının her bir resim kaydırdığında yüzündeki gülümseme büyüyordu korayın resmen aşık etmişti yankı koca adamı kendisine umuyorduki hisleri karşılıksız olmayacaktı.

Koray şirkete varmıştı toplantısı birazdan başlayacaktı herşey normal ilerliyordu aslında ama nerden tahmin edecekti birazdan katılacağı toplantıyı kaybedeceklerini. Asistanı kapıyı tıklatıp odaya girdi ve korayla birlikte toplantı salonuna gittiler deminki gibi herşey normal ve güzel gidiyordu taki karşı tarafın teklefi reddetmesinin üzerine koray fazlasıyla sinirlenmişti şirketi için büyük bir kayıptı onun ama onu asıl sinirlendiren taraf kaybetmesiydi.

Toplantı bittikten sonra koray hızlıca çıktı salondan doğruca kendi odasına gitti kendisine selam veren insanlara bakmıyordu bile odaya girdigi gibi masanin üstünde ne var ne yok elinin tersiyle yere doğru savurdu adının haber sitelerine başlık ve konu olmasınsan nefret ediyordu hoşuna gitmiyordu kötü bir şekilde konuşulması.

Saat epey bir geç olmuştu eve gitmesi gerekiyordu artık bebeğide yanlızdı sinirle unutmuştu tüm gün küçüğünü şuan onun sinirini alabilecek tek kişi yankıydı

Son bir kaç şeyide halledip şirketten ayrıldı ve yol aldı arabasıyla eve doğru.

Eve geldi saat geç olduğu için kendi anahtarıyla eve girdi koray yankıya seslenmek istedi ama uyuduğunu düşündü sessizce odasına çıkacakken bebeğinin koltukta cenin pozisyonun uyuduğunu fark etti büyük ihtimalle korayı beklerken uyuya kalmıştı minik bebek.

Koray yavaşça yaklaştı bebeğinin yanına çömeldi saçlarına minik bir öpücük kondurdu çok güzel bir kokusu vardı bebeginin uyumadan gitmişti bütün yorgunlu korayın.

Daha fazla koltukta uyuyup rahatsız olmasın diye yavaşça kucağına aldı bebeğini. Yankı ilk başta huysuzca mırıltılar çıkarsada bir kaç saniye sonra tekrardan başını korayın boynuna gömüp uyumaya devam etti.

Bu sırada yankının odasına gelmişlerdi minik bebeğini yavaşça yatağına yatırdı alnına tekrardan minik bir öpücük bıraktı..

Yüzünde minik tebessümle konuştu koray "iyi geceler bebeğim" ne kadar yankı bunu duymasada hissetmiş gibi yankınında yüzünde dikkatli bakmasan fark edilmeyecek bir gülümseme oluştu.

Koray bunu gömemişti tabi ses çıkarmamaya özen göstererek çıktı odadan ve kendi odasına geçip minik bebeğini düşünerek uykuya daldı...
.
.
.

Koray bunu gömemişti tabi ses çıkarmamaya özen göstererek çıktı odadan ve kendi odasına geçip minik bebeğini düşünerek uykuya daldı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

*Yankı koray temsili*
.
.
.

Moralim bozukken ancak bu kadar yazabiliyorum üzgünüm yaklaşık 3 haftaya yakın bir süredir bölüm gelmiyordu ...

Bunun bi önemi yok tabi önemli olan wattpad'in türkiyede girişlere engellenmiş olması bende türkiyede yaşıyorum tabiki ama vpn kullanarak giriş yapabiliyorum ama malesefki bir çok kullanıcı giremiyor umarım yakın zamanda bu aptal yasa ortadan kalkar tek kaçış yolumuzuda elimizden aldılar yazık cidden...

Twitter yani yeni adıyla X'te #wattpadigeriaçin etiketine destek olun lütfen bugün sesimizi çıkarmazsak yarın susturacaklar

Twitter*X* : @lilithsbunny  hesabımda bazı şeyler paylaşıyorum wattpad destek amaçlı takip ederseniz gt yapıyorum

kendinize iyi bakın daha çok bölüm atmaya çalışacağım şu olaylar bitince

Devam edecek🎀
Lilith

Sweet BabyHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin