Azadlıq Brutonit'in anlayışı üçün, istənilən an, istənil yerə getməkdir. Misal üçün, gecə saat 2 - də durub, 300 kilometr uzaqlıqdakı bir təyinat nöqtəsi getmək. Əlbəttə bunu etmək üçün finansal, ailə və digər hallar kimi müaniyələr baş qaldırır. Bəs eramızdan əvvəl, eramızdan sonra və orta əsrlərdə, sağ qalmaq bu qədər çətin olarkən, necə bu qədər səyahətlər baş tutulurdu? Dəhşətli dərəcədə çox qurban sayı ilə. Buna baxmayaraq, kişilər daima bir hərəkət də olub.
Buna görə belə bir qərara gəlirik ki, DNK- hafizəsi ilə indi ki zəmanənin kişilərinin çoxu, səyahətə ( azadlığa ) meyillidir.
Əlbəttə bəziləri heç səyahət tərəfdarı deyil. Bu da ki, hər kişinin səyahətçi olmadığı, bəzilərinin yaşadığı məkanda işləyib, yaşadığı üçündür.
Bunun cavabı mağara insanlarından əvvələ gedir. İlk icma kişiləri, daima yaşama daha yararlı yer axtarışında olub, mağara kişiləri, yem axtarışında, orta əsrlərdə isə, resurs axtarışında olub. Bu da, kişi cinsini daima hərəkətdə, səfərdə yerləşdirib. Ən çox azadlığı isə kişilər, 17-18 ci əsrlərdə yaşayıb ( quldurların qızıl vaxtları ). Aylar və illərlə hərəkətdə yaşayan bir cins nümayəndələrinin qızıl vaxtları... Əlbəttə ki, öncəki cümlədən görünə bilər ki, Brutonit quldurluğu romantikləşdirir amma, səhv anlaşılır. Brutonit qularlığı deyil, azadlıqla disiplin- nanın balansı dır. Təbii ki, əgər egoteizm-lə fikirləşsək, disiplin ikinci yerdə olur.
Brutonizm də pulun dəyəri böyükdür. Çünki təəssüf ki, günümüzdə azad olmaq üçün finans çox böyük faktordur. Halbuki bunlar əgər biz maddi azadlıqdan danışırıqsa, yani istənilən əşya və ya insanı almaqdan söhbət gedir sə. Əgər sənin üçün də azadlıq səyahətdirsə, o zaman pulun çox da önəmi olmur. Çünki sayahət yalnız xaricə çıxmaq ilə olmur. Səyahəti sevən biri üçün, uzun yürüşlər də, azacıq belə olsa, azadlıq/hüzur hissini verirlər. Əgər düşünürsən ki ac, və ya susuz qalassan, yanılırsan. Əgər sən özünü həqiqətən azad bilirsən sə, bu o deməkdir ki artıq sənin özünə məxsus xarizman var. İnsanlar xarizmaya daha çox önəm verir. Sən əgər insanlarla düzgün ünsiyyət qurmağı bacarsan, heç vaxt ac, susuz və çöldə qalmayacaqsan. Unutma ki hər şey qarşılıqlıdır. Əgər sən kimdən sə nəsə alırsan sa, əvəzində qarşındakına mütləq şəkildə nəsə ötürməlisən. Maddi və ya mənəvi, bu artıq sənin özündən aslıdır.
YOU ARE READING
BRUTONİZM və 21-ci əsrdə azadlıq anlayışı
SpiritualBurada brutonit özünün gəlişdirdiyi fəlsəfəni və öz düşüncələrini ötürür. Zəmanənin tələbləri və araşdırmaları analiz edərək belə düşüncələrə gəlib Brutonit. O, əmindir ki bu düşüncələr çoxunun suallarının cavablayar.