BRUTONİZM

17 1 0
                                    


   Brutonizm, bir çox fəlsəfənin qarışığından ortaya gəlmiş bir fəlsəfədir. Belə ki, Dioqenizm, Qidoizm, Platonizm, Nihilizm, Niçşenizm və Freudizm-im qarışığıdır. Dioqenizm və Nitçşeizm bir birinə zidd olmağına baxmayaraq, brutonizm, onların balasını irərilədir. Misal üçün, siz çox bahalı bir maşın istəyirsiniz ancaq, sizin etika anlayışınız və olduğunuz şərtlər əsnasında, siz o maşını ala bilmirsiz. Niçşeizmdən siz, rahatçılığınızdan çıxıb, səy göstərməlisiniz. Ancaq, nə qədər səy göstərsəniz belə, ala bilmirsiniz, bu an, dövriyyəyə Dioqenizm girir. Yani siz hal hazırda ki halınızla belə həzz almalısınız. Yani, Nihilizm- in bir budağı kimi.
  Qidoizm, ümumiyyətlə həzzi xeyir, çətinliyi isə şər kimi göstərir. Brutonizm isə, Qidoizm-in həzzin xeyir olduğu, yani "insan gələk öz həzzi üçün yaşasın" fərziyyəsi ilə razılaşır, ancaq çətinliyi şər kimi görmür. Brutonizm - də, insan öz həzzinə çatmaq üçün, nə məcburdur sa, onu etsin gələk. Bəzən etik, moral və dini qanunları çeynəmək belə olsa.
Platonizm isə, əşyadakı təyinatı görməyi öyrədir. Misal üçün, siz bir qaba baxanda, onun qab olduğunu təyin edirsiz. Brutonit, bu fərziyyə ilə razı olsa belə, bunu bir ideya kimi görmür. Çünki, hər insan fərqli görür. Birinin gözündəki qab, digəri üçün qalxan və ya, silah kimi görünə bilər.
Brutonizm də ən önəmli bacarıq özünü olduğun kimi sevməkdir. Ancaq, bu o demək deyil ki, inkişaf olmadan yaşayasınız. Əgər inkişaf olmadan yaşayırsan sa, deməli sən sadəcə varlıqsan. İnsan olduğu yerdə addımladıqca, altındakı qum batır, özü kimi. Digərlərinin sevgisi üçün özünü dəyişmək və ya, incitmək ən böyük axmaqlıqdır. Buynuzlu biri üçün qanadlarını qırıb versən belə, onda qanad çıxmayacaq. Səndə isə buynuz çıxsa belə, artıq sən başqasına dönüşmüş olacaqsan. İnsan ya səni sevir, ya da sənin ona olan sevgi/qayğını. Çox təəsüf ki, indi ki zamanda insanların çoxu bir-birini idarə edib, dəyişib, özü üçün uyğun birinə dəyişməyə çalışır. Sanki daimi döyüşdədilər. Bir döyüşü qazanmanın ən sadə qaydası, artıq ölü kimi döyüşmıkdir.

BRUTONİZM və 21-ci əsrdə azadlıq anlayışı Where stories live. Discover now