•2•

4 1 0
                                    

Гэрийн зүг жолоо мушгин давхиж байвал урд миний худалдаж авсан хөргөгч, хөлдөөгч болтой хэдэн хүмүүс  болгоомжтой гэгч нь буулгаж байв. Аз болж яг хүмүүсийг байгаа дээр гэр лүү гээ өргөөд оруулчихъя. Би даахгүй шүү дээ. Машинаа байрлуулж тавиад тэд лүү очлоо.

-Уучлаарай. Ахин нэг зүйл хүсэх гэсэн юм. Та бүхэн оруулаад өгч болох уу?
Гэж чимэгтэйхэн хэлэхэд,
₮-Бололгүй яах вэ. Бид заавал оруулж өгдөг юм.
-За, үнэхээр их баярлалаа.

Гэрээ онгойлгоод, хаана тавихыг зааж өгөн, үдэж өгөөд явууллаа.

Гэрийнхээ энгийн хувцсыг өмсөөд авсан зүйлсээ бүгдийг нь ангилж хийлээ.

Би ганцаараа байж юунд их ийм их зүйл худалдан авснаа тайлбарлавал, би гэртээ байх их дуртай учраас 2 сар гарны хугацаанд зөвхөн фитнесс орохоос өөр тийшээ явахыг хүсэлгүй, амралтаа аваад гэртээ бүгэх гэж байгаа минь энэ.

Ганцаараа байгаад сурчихсан учраас ганцаараа л, өөртэйгөө л ярина.

-Би чинь бага зэрэг жин нэмчихсэн юм уу даа. Маргаашнаас хуучин фитнесс дээ ахиж бүртгүүлээд явж эхлье дээ. Гэж бага зэрэг санаа алдангуй өөртөө хэлээд мах багатай хоол хийхээр зэхлээ.

Ногоогоо хуураад зогсож байтал утас дуугарах чимээнээр цахилгаан зуухаа түр унтраагаад утасаа аван ярьвал;

-Байна уу?

Elle brand's manager-Байна байна. Хатагтай Виолет та одоо ирээд зураг авалтад оролцож болох уу? Хэмээн эелдгээр асуувал,

-Татгалзах зүйлгүй ээ. Би одоо яваад очъё. Одоо студид байгаа хэрэг үү?

Elle brand's manager-Тиймээ, бүгд байна.

-За. Би удахгүй очъё доо.
Гээд утсаа тасаллаа.

Хувцсаа өмсөж байтал, гэнэт л нэг бодол төрсөн нь,
Сүүлчийн гарах өдөр юм чинь, жаахан ууж байгаад гэртээ ирвэл яавал гэж дээ.
Арай өөр хувцас өмсөөд машинаа барин гэрлэн дохионы уулзвар дөхөөд явж байтал нэг залуу гараа өргөөд зогсож байв. Магадгүй тусалвал буруудахгүй гэж бодоод, тэр залуугийн урд очиж зогсон цонхоо нээгээд,
-Чи хаашаа явах юм?

Гэвэл өнөөх залуу: Elle-гийн зураг авалтын студи руу.

-Би мэднээ. Суучих.

-Баярлалаа, Хатагтай!

Тэр залуу арын суудалд суухад нь би уулзвар луу дөхөж очлоо. Багахан түгжрэл байсан тул түгжрэлээс салах зуур уг залууг шинжвэл,
Бараг л модель гэлтэй, хэдэн брэндийн тор чирчихсэн байв. Нүүрнийх нь будалт хүртэл мэргэжлийнх байсан.

Модон дундах яргуй (Taehyun txt)Where stories live. Discover now