Medya:Eylül
Güzel bir güne uyanmıştım.Kendime kahvaltı hazırlayıp kahvaltımı bitirdikten sonra İlknur'u aradım.
Eylül:Günaydın askmmm.
İlknur:Sana da günaydın bebisimmmm.Nasılsın ne yapıyorsun?
Eylül:Öyle askm kahvaltı yaptım acaba dışarı çıkar mıyız diye aramıştım.
İlknur:Tamam bebişim sen hazırlan ben seni gelip alırım.
Eylül:Tamam askmm görüşürüz.
Bugün izin günümüzdü ve dışarı çıkacaktık.Eğlenceli bir gün olacak gibime geliyordu.Hazırlanmaya başladım ve üstüme beyaz bir crop altıma da beyaz yüksek bel bir pantolon giydim.
Soft bir makyaj yaptım.Tam o sırada dışarıdan korna sesi duydum ve aşağı indim.Tam da tahmin ettiğim gibi İlknur gelmişti.
İlknur:Hoşgeldin bebişim çok güzel olmuşsun ya.
Eylül: Teşekkürler askmmm seninde benden kalır yanın yok.
İlknur:Bende teşekkür ederim bebişim.
Yarım saat sonra AVM'ye geldik ve alışveriş yapmaya başladık.
~~~~~~~~2 saat sonra~~~~~~~
2 saat alışverişin ardından çok yorulduk ve gidip bir cafeye oturduk garson menüyü getirdi ben espresso istedim İlknur ise macchiato istedi siparişlerimiz geldikten sonra sohbet eşliğinde kahvelerimizi içmeye başladık.Konu aşk hayatımıza gelmişti bir anda.
İlknur:Ee Eylül hanım söyle bakalım aşk hayatın nasil??
Eylül:Ya hiçbir şey yok bence olmaması da daha iyi benim için ben sap kalmaya devam edeceğim gibi duruyor.
İlknur:Anladim.
Eylül:Senin nasıl??
İlknur:Benimde nasıl olsun ki bir tane flörtüm var başka da kimse yok.
Eylül:Oo İlknur hanım niye baştan anlatmıyorsunuz bunları.
İlknur:Aklıma gelmemişti hem zaten çok yeni daha bişey belli bile değildi bende anlatmak istemedim.
Eylül:Anladım kuzum.
İlknur:Neyse ne hadi hesabı ödeyip kalkalım askm.
Eylül:Tamam kuzum.
Hesabı ödeyip kalkmıştık.
******Yarım saat sonra*****
İlknur beni eve bıraktıktan sonra eve gitti.Bende pandalı geceliğimi giyip salona indim.
İşlere göz gezdirmem gerekiyordu.Biraz onlara baktım ve telefonuma gelen bildirimle bakışlarımı dosyalardan ayırdım.Alaz diye bir çocuk yazmisti.
Mesajlar
Alaz:Merhaba tanışabilir miyiz acaba?
Eylül:Ne tanışması ya kimsin sen!!!
Görüldü
Terslemiştim biraz ama yapabileceğim bişey yoktu bende böyleyim ne yapayım ki.Tam tekrar işime odaklanmıştım ki tekrar mesaj geldi.Sabır çekip mesaj paneline tıkladım.Yine o çocuk yazmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İntikam Ateşi
Teen FictionKadın " Seni seviyorum" dedi. Adam ise ben sana intikam için yaklaştım diyemedi sadece "Bende" demekle yetindi. &Bu kitapta argo,küfür ve cinsel içerik bulunur.Bunun bilincinde okuyunuz lütfen.& ©Telif hakları saklıdır.