13

7 2 0
                                    

Yeter oy verenler oyunu geri alıyor bumusunuz cidden kendimi bozmakta istemiyorum fakat yani oyu geri çekmek ne demek ya.

Neyse ne vote ve yorum yapmayı unutmayın.

🍉🍉🍉

Eylül bu 3 buçuk yılda kendini toparlamaya çalışmış fakat bu acı ile başa çıkamamış intihar etmişti. Bir bebeği olacağını da bu sayede öğrenmiş zor olsada çocuğu için hayatta kalması gerektiğini öğrenmesi gerektiğini anlamıştı.

Bu sırada Alaz ise onu sürekli takip ettirmiş gittiği her adımdan haberdar olmaya çalışmıştı fakat Eylül bebeğini öğrendikten sonra Alaz'ın onu takip ettirdiğini anlamıştı ve Alaz'ın adamına çok kötü bir ayar vermişti.
Alaz ise bunu öğrendikten sonra deliye dönmüştü fakat anladığı bir şey ise Eylül'ün eski Eylül olmadığı idi.

Eylül doğum yaptıktan sonra rahatlamış fakat bu doğum süreci onun içinde çok kötü olmasa bile zorlu geçmişti.

İlknur her zaman yanındaydı fakat yine de bir yerden sonra zorlu geçiyordu.

Mesela gece kalktığında canı birşey aserdiginde soyleyemiyordu çünkü İlknur'un da kızı vardı.

Hem Eylül hem kızını bir arada yürütmeye çalışınca o da yoruluyordu.

Derken Eylül doğum yaptı ve sağlıklı birer çocuğu oldu.

Birer demem doğru olur mu bilmiyorum ama ikiz oldu bebekleri.

Biri kız biri erkekti.

Hayalleriydi Alaz ile bir kız bir erkek çocukları olması fakat şu an Alaz yoktu.

Eylül doğumdan sonra çok ağlamıştı.
Fakat bu mutluluk gözyaşları idi.

Öyle çok seviyordu ki çocuklarını herşeyden herkesten çok seviyordu.

Eylül'den

Bir kızım bir oğlum olmuştu.

İnanamıyordum fakat gerçekti. Benim sadece benim çocuklarım.

Alaz'ın beni terketmesi üzerinden tamı tamına 3.5 yıl geçmişti. Birkaç kere beni takip ettirdiğini anlamıştım fakat takmamıştım ama bu farklı boyutlara geldiğinde korumasını sert bir dille uyarmıştım. O günden sonra da bir daha beni takip ettirmemişti.

Daha doğrusu ben görmemiştim.

Fakat ettirmediğini ettirse bile bunun boş olduğunu biliyordum. Çünkü o günden sonra değiştirmiştim kendimi.
Eski Eylül değildim artık ve soyadım o konu birazcık karışık.

Bir ara evlenmeye kadar gitmiştim fakat annem benim kızlık soyadımı al dediği için onu kıramamış onu kızlık soyadını almıştım.

Doğrusu bu beni mutlu etmişti çünkü babamın adamları Alaz'ın beni bulamadığı için çıldırdığını söylemişti.

Bu haber beni ne kadar sevindirse de babam için öyle olmamıştı çünkü o bana üzülüyordu ne kadar acı çektiğimi biliyor buna daha çok üzülüyordu ve babamın uzulmesi uzun sürmemiş vefat etmişti.

Hem yalnızlık hem de annemin babama olan özlemi benimde hamile olduğumu varsayarak ikisini bir arada yapamıyor çok kötü durumdaydım. Hayatım boka dönmüştü

Fakat bunun acısını o şerefsizden çıkaracaktım.
Hemde çok pis bir şekilde.Beni bildiğin ortada bırakıp çekip gitmişti. Bir şekilde neyin intikamını aldıysa almıştı işte bunu da öğrenememiştim. Ama öğrenmem ve onun karşıma çıkması yakındı bunu biliyordum sadece.

İntikam Ateşi Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin