Ada seorang jejaka yang tampan tengah menyiapkan dirinya untuk pergi bekerja di salah sebuah syarikat yang bernama A.H GROUP.
Setelah jejaka yang tampan itu menyiapkan dirinya,dia turun bersarapan bersama daddynya, Tan Sri Hayyan Adhli, bekas pengerusi di A.H GROUP.
"aikk awalnya Haziq nak pergi office? dah nak bertolak ke?"
Lelaki yang berwajah tampan itu adalah Tuan Aaron Haziq anak tunggal Tan Sri Hayyan Adhli dan ceo di A.H GROUP itu
"Ya daddy,tapi Haziq sempat je breakfast" kata Haziq sambil tolak kerusi tersebut sambil menayangkan wajah yang manis dengan senyuman itu.
...
Haziq yang sedang memandu kereta yang berjenama Lamborghini Veneno Roadster itu dipandu dengan laju
Apabila Haziq sampai di syarikat tersebut,ramai pekerja yang menyambut kedatangan TUAN AARON HAZIQ,Ceo di A.H GROUP itu.
A.H GROUP adalah syarikat yang terbesar dan terkaya di Malaysia,sehingga banyak syarikat di luar negara ingin bekerjasama dengannya.
"Haziq,sekejap lagi kau ada meeting dengan Hazel kan kau nak tengok dokumen yang dia buat tu"Naufal Mikhael,asisten sekaligus sahabat baik Haziq.
"Hmm okey,cakap kat dia pukul 10 datang bilik aku,kalau lambat..kau tahu la akibatnya"
...
"Ni apa macamni?!dah la salah,betulkan balik!!jangan harap kau boleh balik,
selagi tu kau tak siap selagi tu kau buat!faham??!!""F-faham b-bos" tak semua orang yang boleh dekat dengan Haziq apatah lagi pekerja-pekerjanya kecuali Naufal, sebab Naufal dah lama bersahabat
dengan Haziq sejak mereka sekolah rendah,menengah hingga sekarangHaziq kalau bab kerja memang tegas,sekali buat salah memang kena kecuali Naufal.
"Ziq,dah masuk waktu lunch ni,jom makan"
"Hmm,kau pergi la dulu..banyak lagi aku kena buat ni" balas Haziq sambil menatap komputer di atas meja miliknya itu
Nasib Naufal tak kecil hati,dia faham yang Haziq selalu sibuk kebelakangan ni
JANGAN LUPA VOTEE SAYANG SEMUAA MWAHHH💋💋
YOU ARE READING
CINTA ITU WUJUD [OG]
RomanceTuan Aaron Haziq♡Nayla Hasya Dikisahkan tentang seorang lelaki yang bernama Tuan Aaron Haziq dan seorang wanita yang bernama Nayla Hasya. Mereka yang ingin bekerjasama untuk melakukan project company yang bernama A.H GROUP dan NAZ GROUP yang dimili...