"cinta itu memang wujud,tetapi aku tidak yakin yang aku akan jatuh cinta"-Nayla Hasya
♡♡♡♡
"Haziq,bila kau nak bincang project dengan NAZ GROUP tu?"
Siapakah pemilik NAZ GROUP?NAZ GROUP adalah syarikat yang terkenal dengan saham yang tertinggi di Malaysia sehingga banyak syarikat yang ingin membeli saham dengan NAZ GROUP.
"Asal?"tanya Haziq yang sedang memandang komputer miliknya.
"Yelah,ramai yang cakap anak sulung perempuan dia tu cantik!dia ada anak bongsu jugak,tapi perangai ish ish ishh"
eleh si Naufal ni,kalau tersuka si bongsu tu cane.
Haziq menatap naufal dengan tajam,Haziq paling benci kalau Naufal bercakap pasal perempuan tambah pula dia tu benci perempuan
"Asal kau beria sangat ni?kau nak kerja ke kau nak berdating?!"haishh kadang Naufal ni lupa yang kawan dia benci dengan perempuan
○○○
Semasa Haziq sedang memandu,dia terfikir pasal perempuan yang dikatakan oleh Naufal tadi
"cantik sangat ke perempuan tu sampai kawan aku tergoda dengan dia?"
◇◇◇
Hari yang bakal tiba,kerjasama dengan A.H GROUP dan NAZ GROUP
Di dalam bilik meeting itu hanya ada Haziq,Naufal dan staf A.H GROUP yang ikut bekerjasama dalam project itu.
"haishh! lambat lagi ke
dah sejam tunggu ni aduhh"kata Haziq sambil menahan emosinya,Haziq memang benci kalau orang lewat datangTiba-tiba terdengar pintu terbuka.tetapi yang masuk bukan Dato' Nazim Othman tetapi seorang gadis yang cantik dan anggun yang masuk dengan wajah yang manis
semua staf-staf disitu melihat kecantikan gadis itu...Haziq yang terpengun dengan kecantikan gadis itu.
Haziq yang sedar asyik merenung wajah gadis itu sengaja berdehem untuk cover mukanya yang handsome itu.
"Ehemm"muka yang tadi menahan emosi kini perlahan - lahan surut.
"Assalamuaikum,umm izinkan saya perkenalkan diri,mungkin korang ingat Dato Nazim yang akan masuk tetapi saya yang masuk"ya,semua staf di situ dan Naufal pelik dengan kehadiran seorang gadis tu.
"Saya Nayla Hasya Binti Dato' Nazim Othman.saya disini sebagai pengganti daddy saya yang sedang berada di Italy.boleh kita mulakan?"
"ehemm,mari kita mulakan"Haziq perlu menjadi profesional dalam kerja tetapi bukan dekat kerja je,luar daripada syarikat pun sama.
Haziq hanya merenung muka gadis itu sambil mendengar apa yang gadis itu ingin sampaikan."ya allah,cantiknya"
ehh tadi kata Haziq tak berminat dengan gadis tetapi Nayla lain..kecantikan,aura,keanggunan semua perfect!Hiii maaf lambat ♥️
YOU ARE READING
CINTA ITU WUJUD [OG]
RomanceTuan Aaron Haziq♡Nayla Hasya Dikisahkan tentang seorang lelaki yang bernama Tuan Aaron Haziq dan seorang wanita yang bernama Nayla Hasya. Mereka yang ingin bekerjasama untuk melakukan project company yang bernama A.H GROUP dan NAZ GROUP yang dimili...