1.Günlük

13 8 0
                                    

Yoona, odasının sessizliğinde yalnızca kaleminin hafif çıtırtılarını duyabiliyordu. Günlüğünün beyaz sayfalarına dökülen satırlar, onun için bir çıkış yoluydu. Her satır, içinde biriken duyguları dökmek için bir fırsattı.

"Bugün yine olaylar oldu," diye başladı yazmaya. "Jisoo yine benimle dalga geçti. Neden sürekli beni hedef alıyor anlamıyorum. Ailem de sürekli 'daha iyisini yapabilirsin' diye baskı yapıyor. Her şeyi doğru yapmaya çalışıyorum ama yeterli değilmiş gibi hissediyorum."

Kalemi bıraktı ve odasındaki sessizliği hissetti. Bir süre düşündü, derin bir nefes aldı. Son zamanlarda yaşadığı duygusal yük onu yormuştu. Bir an için gözleri Minji'nin odasına kaydı, kardeşinin sakin sesinden gelen müzik sesi kulaklarında yankılandı. Yoona'nın gözleri dolup taştı, içindeki sis bulutları giderek kalınlaşmaya başladı.

"Belki de her şeyden kurtulmalıyım," diye fısıldadı kendi kendine. Bu düşünce onun için yeniydi, ama gitgide daha çekici gelmeye başlamıştı. Gözleri yeniden günlüğüne kaydı, kararını yazmak için kalemi eline aldı.

"Artık dayanamıyorum," diye yazdı titreyen elleriyle. "Bu acı, bu yalnızlık... Hepsi çok fazla. Belki de bu son olmalı."

Kalemi bıraktı ve yatağına uzandı, gözleri tavana sabitlenmişti. Sessizlik içinde zaman geçiyor gibiydi, düşünceleri zihnini kemirirken, içinde bir boşluk büyüyordu.

Aniden kapı hafifçe açıldı, Minji sessizce içeri girdi. Yoona'nın günlüğü masanın üzerinde açık duruyordu. Minji gözlerini kardeşinin yazdıklarına dikip kaldırdığında, yüzünde endişe ve şaşkınlık karışımı bir ifade belirdi. Gözleri kocaman oldu, aniden gözlerine bir perde inmiş gibi hissetti.

Geçmişe gidip kardeşini getiren Minji:Yeniden Doğuş ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin