3.Arayış

10 8 0
                                    

Minji, kalbi hızlı hızlı atmaya devam ederken Yoona'nın izlerini sürmeye çalışıyordu. Onun en çok vakit geçirdiği yerleri düşünüyordu: okul bahçesi, park, favori kafe... Aklına gelen her yerde Yoona'yı bulabileceğini umuyordu.

Önce okulun bahçesine gitti. Yoona'nın burada oturup düşünmeyi severdi. Birkaç arkadaşına sordu ama kimse onu görmemişti. Ardından parka doğru ilerledi, orada da aynı sonuçla karşılaştı. Yoona'nın izi yoktu.

Minji, kafe de dahil olmak üzere diğer olası yerleri kontrol etti. Saatler geçtikçe endişesi artıyordu. Yoona'nın neden böyle bir şey yapabileceğini düşünmeye başladı. Onun içindeki acıyı, yalnızlığı tam olarak anlayamıyordu ama onu kurtarmak için elinden geleni yapacaktı.

Tam umutsuzluğa kapılmak üzereyken, bir arkadaşından Yoona'nın son zamanlarda sık sık gittiği bir yeri duydu: eski bir göl kenarı. Minji hızla o yöne doğru ilerledi. Yol boyunca dua etti, Yoona'yı sağ salim bulmayı umut etti.

Sonunda göl kenarına vardığında, Yoona'yı uzakta gördü. Hızla koşmaya başladı, kalbi yerinden fırlayacak gibi atıyordu. Yoona'nın orada olması onu hem sevindirdi hem de derinden üzdü. Ona yaklaştığında, gözlerindeki yaşları görünce içi burkuldu.

"Yoona!" diye bağırdı ve onu kollarına aldı. Yoona başını Minji'nin omzuna yasladı, sessizce ağlıyordu. İki kardeş birbirine sıkıca sarıldı, Minji onu asla bırakmayacağını hissetti.

"Beni buldun," diye fısıldadı Yoona, gözleri hala yaşlı. "Neden geldin?"

Minji dudaklarını Yoona'nın saçlarına bastırdı. "Seni kaybetmek istemedim," dedi yumuşak bir sesle. "Hiçbir şey seni benden ayıramaz, Yoona. Sen benim her şeyimsin."

Yoona başını kaldırdı ve Minji'ye baktı, gözlerinde hâlâ kırılganlık vardı ama biraz da umut. Minji ona doğru gülümsedi ve onunla birlikte göle doğru yürümeye başladılar.

Geçmişe gidip kardeşini getiren Minji:Yeniden Doğuş ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin