9.Geçmişin izleri

7 7 0
                                    

Minji ve Yoona, birlikte geçirdikleri her anın kıymetini biliyor ve birbirlerine olan güvenlerini her geçen gün daha da güçlendiriyorlardı. Bir gün, Minji evde otururken Yoona'nın odasına gitti. Yoona, günlüğünü okuyordu. Minji içeri girdiğinde Yoona hızla günlüğü kapattı ve gergin bir şekilde ona gülümsedi.

"Yoona, ne yapıyordun?" diye sordu Minji merakla.

Yoona derin bir nefes aldı. "Günlüğümü okuyordum," dedi. "Geçmişte yazdıklarımı hatırlamak istedim."

Minji yanına oturdu. "Neler yazmışsın?"

Yoona sessizce günlüğü açtı ve birkaç sayfayı Minji'ye gösterdi. "İşte burada," dedi. "Geçmişte ne kadar karanlık günler geçirdiğimi hatırlıyorum. Ama senin desteğinle, her şeyin üstesinden gelebildim."

Minji, Yoona'nın duygusal zorluklarını okurken içi burkuldu. "Yoona, seni asla yalnız bırakmayacağım," dedi kararlı bir sesle. "Seninle her adımda yanında olacağım."

Yoona Minji'ye minnettar bir şekilde baktı. "Seninle her şey daha kolay," dedi. "Senin sayende geçmişteki acılarıma daha güçlü bir şekilde bakabiliyorum."

Minji onun elini sıktı ve gözlerinin içine bakarak devam etti. "Geçmişte yaşadıklarımız bizi şekillendirir ama geleceğimizi birlikte inşa ediyoruz. İleride neler yapmak istersin?"

Yoona düşündü. "Belki birlikte seyahat etmek," dedi sonra. "Yeni yerler görmek ve birlikte yeni deneyimler yaşamak isterim."

Minji gülümsedi. "O zaman birlikte plan yapalım," dedi. "Hayal ettiğimiz yerlere gitmek için birlikte çalışalım."

Yoona'nın yüzünde bir umut ve mutluluk ifadesi belirdi. İkisi de geçmişin izlerini birlikte aşmanın ve geleceğe dair umutla bakmanın keyfini çıkarıyorlardı. Kardeşlik bağları, her geçen gün daha da derinleşiyordu.

Geçmişe gidip kardeşini getiren Minji:Yeniden Doğuş ✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin