Sabah annemin yine o güzel sesiyle uyandım. Ah ne kadar güzel dimi? Bana tam olarak 'kıızz Yağmur kalk kıızz valla seni alan geri getirir. Kız kalk bak hala yatıyor.' diyordu. Nasıl kalkmazsın. Her sabahda böyle kaldırılmaz ki?
O güzel müdürcüğümün giymemizi istediği formalarımıda giydikten sonra ayakkabılarımı giydim kahvaltı yapmadan çıktım. Okula gidiyordum.
Sınıfa girdim. Girmez olaydım. Yine mi şu yeni gelen tatlı çocuklar. Ama yapmayın bunu.
"Ne bakıyon kızım yiyecek gibi?"
Heh sen eksiktin arda. Off bununda gereksiz kıskançlıkları. Hayır. Sevgilim değil. Biz kardeş gibiyiz aramızda sadece kardeşlik var. Başka birşey de olamaz. Olmamalı.
"Ne bakcam yaa. Yine gelmiş birileri hepde bizim sınıfa geliyolar ya."
"İyi. Hadi geç şuraya." dedi oturduğu s8rayı göstererek.
"Ya arda ben kendi sıra oturucam. Başka sıraya oturmam."
"Yanında kim var?"
"İrem var."
"İyi. Tamam o zaman." dedi bende göz devirip sırada geçtim.
"Ya irem ya arda neden bu kadar kıskanç ya. Tamam bizi koruması güzel birşey de yanı bu kadarında fazla."
"Haklısın. Kaan'a ne demeli. Ya sınıfa gelene kadar ağzımdan laf almaya çalışıyor."
"Sanki olmayan abilerimiz."
"Aynen"
Sınıfa hoca girince sustuk. Yeni gelen arkadaşlar(ttlı çcklr.s.s)kendilerini tanıttılar. Rüzgar. Ufuk. Egemen. Toprak. Ulaş. Doruk... Falan. Hepside çk ttl yhaa öldm.s.s.. Neyse kendine gel. Onlar şuan düşman.
Geçmek bilmeyen ders saatinden sonra tenefüs zili çalabilmişti. Vee. Arda ve kaanda yanımıza geldiler.
"Ya arda kaan, neden bu kadar kıskançsınız?"dedim
"Biz size güveniyoruz onlara güvenmiyoruz."
"Kaan. İçine babam mı kaçtı senin. Baba bak valla düzeltmem notlarımı." diye dalga geçtim.
"Üff hemen cıvıyın. Hemen." dedi suratsız arda.
"Lan bay ego. Şaka da mı yapmıyah?" dedi irem.
"İşte benim kızım." dedim.
"Neyse hadi kantine inelim." dedi arda.
"Valla siz gidin ben sınıfta durcam midem bulanıyor." dedim.
"İstersen bende kalabilirim yağmurcuğum." dedi irem. Gitmek istemiyordu.
"Kaksan iyi olur. Yani şimdi ben fenalaşırsam zen olmazsan şu yeni gelenler falan yardım etmeye çalışır. Sonra arda çok kızar dimi ardaaaa." dedim ona kedi yavrusu gibi bakarak.
"İyi be iyi. Kaan sen geliyosun abi ben kendim gitmem."
"Ya abi ama... Arda be hadi be.. Onlar kalıyor ama. Arda.. Ardaa." diye söylenerek gitti kaan.
"Kızım gerçekten miden bulanmıyor dimi?"
"Yok lan az kurtulalım diye söyledim."
İkimizde gülmeye başladık. Sonra şu yeni gelenlerden bir çocuk geldi arkadaşıyla.
"Merhaba."
"Hıı ondan cnm yhaa"
"Tanımak için geldik. Ben ulaşımı arkadaşım egemen. Ve buda toprak." dedi yanındakileri göstererek.
"Ben irem buda arkadaşım yağmur." dedi irem. O anda cimcikledim. Salak bu kız ardayla kaan gelirse sıçar ağzımıza.
"Memnun oldum irem. Ve yağmur." dedi
"Memnun olmanız falan bittiyse gider misiniz? Yoksa arda ve kaan hiç memnun olmayacağını davranışlar sergileyecek."dedim çok hızlı konuşmuştum.
" Bizde onlar kadar sinirliyizdir. Merak etme bizim için. Ve biraz yavaş konuş."
"Nerden biliyosun ne kadar sınırlı olduklarını. Ayrıca sizi neden merak ediyim. Son olarak sanane ister hızlı konuşurum,ister yavaş sanane ya sanane?"
"Nerden mi biliyorum. O senin sevgilin bunu bilmeyecek birşey yok."
"Nee! Arda yada kaan benim sevgilim değil. Biz uzun süre önce... Niye anlatıyosam ben yaa. Neyse gitsenize siz."
"Tamam. Görüşürüz o zaman."
"Görüşmeyelim. Tabi gözünden yemek yemek istersen görüşebiliriz." dedim. Oda sinirlenip gitti. Hahah. Göt ettim. Hımm şimdi sırada iremciğim var.
"İrem."
"Yağmur"
"Canım arkadaşım. Niye muhattap oluyorsun ya. Salak mısın?arda ve kaan duysa öldürür bizi."
"Neyi duycak mışız?"aha valla geldi vala geldi ne bok yiycez şimdi?
" h-hiçç. İrem kısa bir etek alacak mış da bende kaan ve arda kızar diyodum."
"Ne kısa eteği lan giymiyceniz öyle şeyler."
"Ya arda. Valla bir gün kaçıp gitcek. Nereye gittiğimizde söylemiycez. Yok olcaz hee. Bıktım bir rahat verin yaa. Yürü yağmur." dedi irem kolundan tuttuğu gibi bahçeye gittik. Bir bank'a oturduk öylece birbirimize bakıyordu. Birden kahkaha atmaya başladık.
"İrem iyi yaptın kızım ya. Valla."
"Dur sen dur yarın okula gelmiyoruz. Alışveriş yapalım. Dedim ya hiç birşey söylemiycez diye. Tam morarır bunlar." dedi ve kahkaha attı.