"Ulaş"
"Yağmur"
"Gençler" diyen babama döndük."siz tanışıyomusunuz?"
"Aynı sınıftayız.. Baba bi dakka bunların kız olması gerekmiyo muydu?"
"Ben öyle bişey demedim." dedi.
"Ben gitmem bununla bir yere." dedim ulaş ölümcül bakışları attı. Ve babam.
"Tamam. Git eve soğan doğra."
"Baba sanki uçak kalkıyor öptüm." dedim ve boynuna atladım.
"Deli kızım benim. Yağmur. Fazla düşünme başın ağrımasın tamam mı?"
"Tamam baba" dedim ve gülsüm. Uçak anonsuyla Kabin sapığı ben orem ve rüzgar uçağa binip yerlerimize oturduk.
"İrem ben çam kenarında oturuyorum."
"Bende"
"Ne?"
"Yaabenim koltuk numaram buraya denkgeliyor."
"Hayooooooooor." diye bir bağırıştan sonra. Böyle iri yapılı bişey geldi. Lan. Oha n'apıyon dibimde.
"N'apıyon be"
"Ya arkadaş ittide çok pardon."
"Hı. Kedi yiyen satanist fare." diye bağırınca tüm uçak gülmeye başladı. Ama bizim satanist farede gülüyordu.
"Ooo yağmur. Hemen kaynaşmıştır biriyle."dedi ulaş
"Bu satanist fareyle bi kaynaşçam. Çekilen ulaşımı kusucam." dedim Yüzümü buruşturarak.
Sonra herkez yerlerine oturdu. Ve uçak kalktı. Yanımda rüzgar oturuyordu ama uyandığımda kafam ulaşım omzundaydı. Kafamı kaldırdım.
"Pardon ya uyuyakalmışım. Ama dır sen niye benim yanımdasın?"
"Rüzgar istedi anlarsın ya iremle.." dedi bende arkaya baktım. Rüzgarla ikisi birşeyler konuşup gülüyordu.
Bir süre sonra uçak havaalanına indi. Herkes uçaktan hepimiz uçaktan inince otele gitmek için taksi tuttuk. Otelden içeri girdik. Etrafı süzdüm. Tabiki taş var mı diye değil.
"Yağmur." diye seslendi ulaş
"Üff geldim." dedim ve yanına koştum.
Ulaş resepsiyona birşeyler konuştu. Benim odam ayrıymış. Başka odada başka biriyle kalıcakmışım. Ulaşsız. Ş-şey yani iremsiz ya..
"Malesef hanım efendi boş odamız yok."
"Arkadşım nasıl kalıtım ben o odada ya kötü biriyse. Ya.." derken tanıdık ses.
"Bence kötü biri değil"
"S-sen."
"Ben berk. Ama senin değiminle kedi yiyen sadist fare."
Tekrar resepsiyona döndüm.
"Ben bu sadist fareyle aynı odada kalmam"
"O zaman arkadaşınıza odalarınızı değiştirin."
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
"Lütfen ulaaaaağğğş. Noluğğğğğr. Ya lütfeeeeğğğğn. Ben bu sadist fareyle kalmam. Hem sana bişey yapamaz bu sadist. Lütfeğğğğğğn."
"Of yağmur off. Ömrünü yedin."
"Kabul mu?"
"Kab-"