Ertesi gün
İçimde kötü bir his ile uyandim,ya kotu oynarsam ve ondan sonra benden herkes nefret edip linçlerse?Stresten baygınlık geçirecektim.
Tuvalette gidip elimi yüzümü yıkadıktan sonra bi üstümü değiştirip alışverişe gidecektim .
Bunları giyip çıktım.Tam olarak ne alacağımı bilmiyordum.voleybol maçından sonra staddan çıkarken ne giyilir ki?
Bende çok görgüsüz gibi görünmemek için pantolon crop kombini yapma kararı aldım.
Ve artık yavaştan formamı giyip stada giriş yaptım.her taraf çok kalabalıktı biraz utanmışım galiba her yerimde yanma hissi vardı.
Derken maça başladık ilk başlarda stresten ne yapacağımı bilemedim ama ortama alışınca barış alper oldum.
Elimdeki topla bi anda alttan servis yaparak ilk puanı almıştık.
Maç sonu(maçı okumaya mi geldik arklar direk bitirip kendimi ovcem)
5-2 yenmistik 5 puanın 3'ü benim sayemdeydi.(hehehheheheheh biraz daha kibirlendircem)
Herkes statta Alya diye bağırıyordu. 😊🌹
Maç sonunda evlere dağılırken antrenör santarelli geldi.neden geldiğini anlamıştım zaten de işte. Ne var (saka)dedim.heheh baya övdü ve benimle tekrar görüşmek istediğini söyledi.ok diyip başımdan attım.artik hayranlarım alya fan clupimla buluşma zamaniydi
Saka be
Söyle bi kombinle çıktım dışarı
İlk defa sevildiğimi hissetmiştim...
Farklı bir duyguydu benim için ne kadar 487 puan alsamda üniversite sınavından konservatuvar okuyup babam tarafından evlatlık red edilsemde güzeldi merhem gibiydi teşekkür ederim fener...Eve geldim duşa girdim ve hemen uyudum.
Sabah kalktığımda insta takipçi sayım 1,5 milyon olmuştu wtf?
Cok şaşırmıştım hemen tuktike girip adımı yazdım çoktan birsuru edit yapılmıştı.Cok fazla okunma olmadığı(5 kisi dışında başka okuyan yok hehehhehehheh) için biraz fazla saçmalayıp kısa yazıyorum kb.
Hadi kiss yaptım bay
Gimi boy gimi boy Afyon leydi...🎀🌹😊
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sen İstanbul'sun×Ferdi Erenay kadıoğlu
Randomilk defa yazıyorum benden noktalama işaretleri falan beklemeyin ama arada kültür ve edebiyatimi konuşturarak eklerim biraz utanıyorum ayrıca kusura bakmayin.(sonuna nokta koydum)