Alya:evet biz çıkıyoruz
Dediğimde gözüm bi anda kıvırcık saçlı uzun boylu o çocuğa gitti fakat tepki vermeden Zehra ile sahadan ayrıldık.Zehra ile bi kahvecide oturduk baya konuştuk sonra bi anda voleybol konusu açıldı "Zehra birsey sorucam ben voleybolcu olsam bana yakışır mıydı beni severlermiydi sence"Zehra çok düşünmeden "seni sevmeyen ölsün" dedi ."Amin"dedim.Sonrasinda eve geldim.

Üstümü değiştirdim.2 gün sonra fenerbahçe-Galatasaray voleybol maçı vardı.(fenerbahçe voleybol takımında milli voleybolcular var).Bende hala voleybola meraklıydım aynı zamanda da Zehra icin her fenerbahçe voleybol maçını izlerdim.
ERTESİ GÜN
Rüyamda o kıvırcık saçlı uzun boylu hafif sakallı o çocuğu gördüm.Uyandığımda çok terlemiştim.Bugün yine dışarıdayım.Bugün hem lise arkadaşım nisa ile buluşup sonrada alışveriş yapmaya gidecektik.

Böyle bi kombin yaptıktan sonra

Saçımı yapıp çıktım.ilk önce bi kahve içtik o sırada kahvecinin falcıları gelip falımıza bakmak istediler tabi ben çokta inanmıyordum.falci Nisa'nın falına uzun uzun baktı benimde canım sıkıldı etrafı ararken yine o kıvırcık saçlı uzun erilimi görmüştüm yanında da arda vardı. İkiside çok yakışıklıydı.O kadar çok bakmışım ki en sonunda kıvırcık erilim de bana bakmaya başlamıştı tabi ben utanıp hemen yüzümü çevirinceye kadar.o sırada nisanın fali bitmişti sırada benim falım vardı.
Baya güzel başlamıştık sonrasında falcı ciciş bana bu aralar birisini seviyorsun dedi sende onun dikkatini çekmeyi başarmışsın fakat onun hayatında biri var değince dünyam başıma yıkılmıştı ben çok fallara inanmam ama bu fal çok gercekciydi.Akşam olmuştu neredeyse saat 4'tü.Masadan kalktık tam o sırada bi anda spor sayfalarından bir sürü haber gelmeye başladı.Eda erdem'in kolu kırıldığı ile alakalı çok şaşırmıştım hemen Zehra'yı aradım.Zehra haberleri doğruladı. Santarelli hoca ise eda erdem"in yerine başka bi oyuncu aramaya başlamış fakat hepsi ya tatilde ya da acemiymiş.
Santarelli Hocadan
Eda erdemin yerini doldurmak çok zor.Tatildeki yemeklerin suan elimizdeki yedeklerden farkı yok zaten onlarda çok kötü oynuyor. (O sırada Zehra ile göz göze geliyor ve aklına biz geliyoruz)Zehra senin şu geçen gün ki arkadaşın adı neydi? Heh Alya onunla konuşsana o cok iyi oynuyordu baya yetenekliydi bu konuda.Z:hocam emin misiniz farkındayım o cok guzel oynuyor fakat rakiplerin gözünde küçük düşmez miyiz?
S:Yapacak birsey yok Zehra ama Alya suan elimizdeki en iyisi.
Z:peki hocam ben konuşurum.
S:konuşma Zehra emret.
Z:tamam hocam.
Alya'dan
Akşam saat 9'da eve geldim çok yorulmuşum. Telefonuma hiç bakmadım bir bakayım diyip telefonuma bi baktığımda 17 tane mesaj 29 tane arama ile bakıştık hepside zehra'dandı çok korkmuştum ona birsey oldu diye hemen onu aradım.Zehra olanları anlattı ben çok şaşırmıştım ama hemen kabul ettim belki beni de fenerbahçe kadrosuna alırlar şaka yapıyorum.
Yazdıklarım sarıyor mu sizce ya
şuanda çok ferdiyi koyamıyorum ama ileriki zamanlarda daha cok yazacağım onunla alakalı sanırım biraz kariyer odaklı yazıyorum
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sen İstanbul'sun×Ferdi Erenay kadıoğlu
Casualeilk defa yazıyorum benden noktalama işaretleri falan beklemeyin ama arada kültür ve edebiyatimi konuşturarak eklerim biraz utanıyorum ayrıca kusura bakmayin.(sonuna nokta koydum)