1.bölüm

126 8 6
                                    

/multimedya'da eda var\

Alarmsız bir sabah. Güzel bir uyku. Saat ? Saat 1:34. Fena değil.

Tam yatağımdan kalktım esniyorum, annem bağırıyo
-edaaaaaa, kalk artığğğğğğğaaaaaaak.

-kalktığğğğğğğaaaaaıııııımmm.
Biz böyle anlaşıyoruz.

banyoya gittim. Dağınık biraz uzun saçlarıma baktım ve sonra tarayacağımı aklıma not ettikten sonra suyu açıp yüzümü yıkadım.

Galiba bugünde film izleyip, açlıktan geberip, sıkılacaktım. Evet çok güzel planlarım vardır :3

Yüzümü yıkadıktan sonra oturma odasından tableti alıp odama geri geçtim.

Biraz tablete baktıktan sonra telefonum titredi. Bilgisayar masasından telefonumu alıp yatağa uzandım. Bilinmeyen numara bana whatsapp'tan

numara: selam yavrum

Demiş. Bu ne şimdi -_- niye arkadaşlarım bana mesaj atmıyoda sapıklar mesaj atıyo ?

ben: bulaşma bana.

Telefonu kilitleyip yanıma koydum ve tablete bakmaya devam ettim. Tekrar telefonum titredi. Telefona baktığımda yine numara mesaj atmıştı.

numara: napıyon

Galiba başıma bir sapık çıkmıştı

Ben: bulaşma demedimmi arkadaş.

mavi tik işaretini gördükten sonra yazdı ;

Numara: dedin. Bende napıyon dedim xd

Ne yazmam gerektiğini biraz düşündükten sonra.

Ben: bidaha 'xd' yapma.hiç konuşmam seninle pişman olursun.

"Mavi tik" ve yazıyor...

Numara: niye pişman olacağım ?

Gerçekten niye pişman olacaktıki bişeyler bulmam lazım.

Ben: çünkü çok eğlenceliyimdir.

Birazcık yalan olmuş olabilir çünkü çabuk sıkılan bir ruhum var ve ben sıkılırsam karşımdaki kişiyide sıkarım genelde o yüzden arkadaşlarım benimle çok uzun süre takılmıyo galiba.

Numara: görücez bakalım.napıyon

Galiba bu soruya cevap vermek zorunluydum.

Ben: cevap vermezsem rahat bırakmayacaksın dimi ?

Numara: hayır

ben: oturuyorum

Cevabı verdikten sonra 3 veya 2 buçuk dakika bekledik

numara: bana sormayacakmısın naptığımı .?

Ben: hayır.

Numara: tamam o zaman bb.

kurtuldum işte. Şimdi ne yapsam.tamam best friends forever'ıma mesaj atabilirim.

Ben: bizim eve gelsene

Yağmur benim çocukluk arkadaşımdır. Yani ilkokul 4'te tanıştık. O zamandan beri en yakın en iyi kanka,dost,arkadaş veya kısaca herbişeyimdir ama bunu onun yüzüne söylemiyorum. Sonra götü kalkıyor.

-geliyom knk

Biz aslında slm cnm nbr tarzında konuşan tipler değiliz. Ama sadece kendi aramızda konuşurken kısaltmalar kullanıyoruz. Çünkü ikimizde biliyoruz öyle tipler olmadığımızı.

Mavi tikHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin