3.

21 3 44
                                    

~Jeongguk'tan.

Bu gün dolunay çıkmıştı. Ayları hep çok severdim. En çokta tüm beyaz olanı ve bulutlar arasında olanı. Bazen yalnız hissetdiğim de ayla konuşurdum. Çok eğlenceli oluyordu. Hep yapıyordum bunu ve cidden sanki arkadaş olmuşuz gibi hissetdiriyordu. Her zaman gelip pencere ağzında ve ya dışarda onunla gelip konuşurdum. Sanki beni görüp daha da ortaya çıkıp parlıyordu. Bu beni çok mutlu ederdi. Onun yanında çocukken yapamadıklarımı konuşurdum. Bazen onun benimle konuşamadığına üzülürdüm. Kendimi bencil gibi hissederdim bu yüzden ben onunla, onun hakkında konuşurdum. Hatta anlaşalım diye hakkında epey bir bilgi edinmiştim. Kim bilir ki dışardan sert birinin içinde küçücük düşünceli çocuk olacağını.

  Şuan bir ay hakkında insanmış gibi konuşuyorum. Sizlere komik gele bilir cidden ama ben bun alıştım cidden.

Düşünceden ayrılıp pencereyi kapatdım. Benim evime gelmiştik. Ben babama o Taehyung denen çocukla konuşup konuşmadığını sormuştum. O da bana konuşacağını demişti. Sanırım ben telefonu kapattıktan sonra onu arayacaktı. Bu yüzden içim rahattı.

Kapıları kilitleyip pencereleri de kapatmıştık. İçerde koltukta sıcacık kahvemi içiyordum. Jimin de önümdeki koltuğa oturmuş benim gibi kahve içiyordu. İnternette bir şeylere bakıyor olmalıydı. Konu açmak istercesine konuşmaya başladım.
"Jim erkeklerle napıyorsun. Buldun mu yeni bir flört"
Bana hem anlamaz hem de dalga geçer bakışlar atmıştı. Yine bana bakışlarıyla cevap veriyordu.

" Galiba artık sözlerime inanmıyorsun. Sana demedim mi erkek merkek yok artık bana. Sahtekarlar hep beni buluyor diye artık sevgili yapmıyorum."

"Sakin kanka zaten flört dedim sevgili değil"

"Ne farkeder ya neyse şu Kai'i zaten sevmemiştim. Çok nazlı çıkmıştı."

"Bence de çok trans biri bence"

"Aynen yaa mesela ben hayatımda asla tırnaklarımı kızlar gibi uzatıp mor oje sürmem. Ama o 5 metre uzatıyordu ıyy yani."

"Ayy cidden de onunla el görüşmesi yapmaya iğreniyordum ben."

"Neyse ayrılmam iyi oldu."

"Evet bence de."

Biz konuşurken birden Jimin 'haa' diye yerinden atladı. Şaşkınca ona baktım.

"Ne oldu kızz"

"Yaaa canım Woo Min'im  gönderi paylaşmış! Ayy yerim be karizmaya bakk!"

"Ay o çocuk baya iyi ama. Ben de karizmatik buluyorum onu."

"Demi yaa. Ölüp biterim buna bee"

"Sana bu çocuk çıkma teklifi etse kabul eder misin?"

"Ya hayır bence çünki onu bir hayranı olduğum biri olarak görüyorum. Ama eğer cidden olsa bilmiyorum. Önceki aklım olsa kabul ederdim. Ama şimdi kabul edemem."

"Vay be sen baya değişmişsin. Ergenliktenmi çıktın ne"

"Ne diyorsun sen bücür. Senden 2 yıl daha çok yaşadım.  3127 kase çok yemek yedim ben be"

"Yoo sen o zaman anne sütü içiyordun"

"Anladığın o mu salak."

"Aman be neyse"

"Ay yani off şu çocuğa bakkk"

-Instagram-

_imnnin

_imnnin

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Fire Of Revenge -Tk Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin