Tizen ötödik rész

4 0 0
                                    


Este:

- Hé Moxie hát szia, olyan rég láttalak. - szaladt hozzám Sidney ölelésre nyitva a kezét.

- Sid megfulladok..- nevettem fel.

- Bocsi! Be kell mutassak neked valakit! Ő itt Joshua a barátom. Tegnap ismertem meg.

Tegnap ismerte meg és már a barátja? Azta Sid nem könnyíted meg senki dolgát.

- Theo sokat kérdezett felőled. Hiányoztál nekünk.

- Hát, nem voltak könnyű éveim, de remélem a nyár ugyan olyan lesz mint régen.

- Hallottam édesapád haláláról sajnálom tényleg.

Mikor már kezdtem  beszédre nyitni a szám, Sid kacsingatni kezdett a hátam mögé. Meg fordultam és Theoval találtam szembe magam. Apa és anya sőt még Theo szülei is azt mondták hogyha felnővünk biztos házasok leszünk és  egy nagy családdal bővülünk. 10 évesen össze is jöttünk de még túl fiatalak voltunk ahhoz hogy felfogjuk mi az a kapcsolat. Azóta semmi közünk nem volt egymáshoz, de hiányzik hogy valakiben úgy megbízhassak mint benne.

- Szia Moxie.

- Szia Theo.

- Hé akkor most kezdjük a bulit vagy sem?- üvöltötte Krisz.

Körül néztem és csak azt láttam hogy minden tuskon szerelmes párok csókolóztak ezáltal eszembe jutott Maxi édes lágy csókja és érintése. Hiányzik, vajon mi lehet vele? A gondolkodásom egy nagyon hangos nevetés törte meg. Egy szőke hajú, fekete szakadt gatyában és fehér topp pólóban ülő lány volt az Theo társaságában. Nem is tudtam hogy bejönnek neki az ilyen lányok, sőt pár évvel ezelőtt együtt beszéltük és cikiztük ki az ilyen lányokat, nem szép dolog de ki az aki nem ítélkezik a mostani világban?

- Ő ott Cassie, új a városban. Theoék mellé költöztek így még csak őt ismeri s van jóba vele. Menj oda ismerkedj meg vele, és szerezd vissza ami 7 éve a tiéd volt csajos! 

Ez megvan örülve semmiképp nem vagyok féltékeny és nem is érdekel hogy beszélget Theoval megérdemli hogy megtalálja az igazit. Nekem ott van Maxi aki nélkül semmiképp nem tudnék élni. Írnék neki sőt fel hívnám de az ő biztonsága fontosabb mint az én vágyaim iránta. El kell hessegessem ezeket a gondolatokat mert így semmiképp nem bírnék kikapcsolódni, szerintem oda megyek és megismerkedem az új lánnyal, jóba lehetek vele.

- Sziasztok.

- Szia. - mosolygott rám az új lány.

- Ő itt Cassie pár napja költöztek ide.

- Szia Cassie, Moxie vagyok. 

-  Mióta ismered Theot?

- Kisgyerek korom óta legjobb barátok vagyunk.

 - Valaki szomjas?

- Igen hoznál egy kis puncsos vodkát?

- Persze, Moxie?

- Nem kérek semmit köszi.

Miután Theo elment pár percig csendben ültünk aztán Cassie kifakadt.

- Tudod, lehet hogy pár napja ismerem Theot de elég helyes és kedves srác. - vallotta be.

 - Bejön neked Theo? - mosolyogtam rá.

 - Lehet.

- Figyi én régóta ismerem, tiszteli és becsüli az igazat mondó embereket, szerintem valld be neki hogy mit érzel iránta.

- Biztos? Nem lenne korai?

- Nem, tedd azt amit a szíved súg.

Cassie csak mosolygott és magához húzott egy ölelésért.




Naabot mo na ang dulo ng mga na-publish na parte.

⏰ Huling update: Jul 23 ⏰

Idagdag ang kuwentong ito sa iyong Library para ma-notify tungkol sa mga bagong parte!

Az első találkozásTahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon