Jungkook
"Tae gidicez dimi Jhope"lere? Buna güvenip kıza ters yapıyorum kaç gündür"
"Oğlum malmısın amına koyayım? Neden ters yapıyorsun kıza?" Diye homurdandığında omuz silkdim.
Lisanın Jhoplarla yaşadığını Jisoolarında her yaz oraya gittiğini öğrendiğimden bunu pılanlıyordum. Lisadan yeşil ışık almıştım o bunu inkar etsede biliyordum.
"Karşısına çıkınca daha güzel olucak" dediğimde Tae kafama vurdu.
"Koduğumun malı kız seni o zamana kadar siktir eder. Kendini bulunmaz hint kumaşımı sanıyorsun"
Gözlerim irileştiğinde ona döndüm.
"Edermi lan?" Diye bağırdım, Tae homurdandı.
"Bağırma salak"
Homurdanarak önüme döndüm. Okulum son haftasında olduğumuz için çoğu öğretmen dersleri boş bırakmıştı.Bankda otururken Lisaya ters yaptığım için moralim bozulmuştu.
"Orospu çoçukları moralimi bozdunuz"
Bakış açımıza Jisoo ve Rose girdiğinde Jimin konuştu.
" Yaradana kurban olayım. Şu tipe bakın" Dediğinde kaşlarımı çattım.
"Jungkook hadi kalk abisi" diyerek Jin omzumdan itirdiğinde homurdandım.
Sözcüklerle değil aşkını göstere göstere yaşayacaktı pezevenk.
Ayağa kaltığımızda Jisoo ve Rose yanımıza gelmişti. Jisoo hemen Jinin yanında kurulurken Rose bankda oturan Jimin yanında oturdu.
"Karşımdakı manzaraya bak amına koyayaım. Ah vicdansız Lisa, burda olsaydun ne olurdu"
Hepsi karşımda gülmeye başladığında Jisoo konuştu.
"Grupta sana sövüp duruyor"
"Bunu neden iyi bir şeymiş gibi söylüyorsun?"
Dediğimde göz devirdi."Seni umursamasa konuşma gereği bile duymazdı. Ve sen ona ters yaptığından sinirli. Buna sana belli etiğim için beni boğazlaya bilir ama sence neden sinirli?" Diyerek ima etiğinde sırıttım.
"Jisoo ne zaman gidiyorsumuz Jennie'e?" Diye Rose lafa atladı.
"Biz biraz geç gelicez" Diyerek Jisoo'ya baktı. Jimin dudaklarını büzerek ona bakıyordu.
"Bizde okul kapandıkdam 2-3 gün sonra gideriz. Sizde gelecekmisiniz?" Diye sorduğunda diyerlerini beklemeden kafamla onayladım.
" Belki biz gelemiyoruz hemen onayliyor salak"
"Gidiyoruz abicim, gitmezsek evde kalacağım"
Diyerem Jimine cevap verdim. Gözlerini devirip Roseye sarıldı.Al işte.
"Bu ne ya Namjoonlarla futbol oynucağım ben" Diyerek arkamı döndüm.
"Ağlama lan" Diyen canere orta parmağımı gösterdim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Liskook // Texting
Random054***** :Ben de sana kedicik diyebilir miyim? Lili : Defol