Çok fazla uzatmak istemiyorum.
O yüzden final yapiyorum.—————
Lisa'dan
Çıplak ayaklarıma çarpan deniz suyuna baktım. Ayağımın altındakı kumları aldı ve tekrar kısa sürede geri döndü. Kafamı kaldırıp yürüdüğümüz uzun sahile baktım. Güneş batmaya başlamıştı ve etraf kızılaşmıştı. Şimdide elini tutuğum Jungkook vardı yanımda.
Gülümseyerek birleşik ellerimize baktım.
"Sen varya aşık olmuşsun bana"
İrkilerek kafamı kaldırdığımda Jungkook'un hafif öne eğilerek bana baktığını gördüm. Duraksadığımı gördüğünde gülüşü dahada genişlendi. Doğrulup aramızdakı elimizi havaya kaldırdı ve kolunu omzuma attı.
Beni kendine iyice çekerek "Merak etme çilek kız bende sana aşığım" dedi keyfi sesine yansırken.
Kurduğu cümle kalbimi hızlandırırken "Çilek kız mı?" Dedim ilk defe duyduğum için.
"Evet sen benim çilek kızımsın" dediğinde gülerek kafamı salladım.
Kumsalın sakin tarafına geldiğimizde hava iyice kararmıştı. Jungkookdan istemeyerek ayrıldıkdan sonra sandeletlerimi denizin ulaşmıyacağı yere koydum. O da terliklerini koyarken arkamı dönüp tekrar denizin kıyısına gittim. Sağ ayağımla suyu sağa sola vururken bir anda hissetiğim soğuk ıslıkla çığlık attım. Soluma döndüğümde Jungkook ağzı açık şekilde bana bakıyordu.
"Bu kadar ıslamacağını tahmin etmemiştim" diye savunma yapmağa çalıştığında büyün vücudumu ona döndürdüm. Adımlarımı yavaş yavaş hızlandırdığımda bu onun koşmasına neden oldu.
"Beni denize it ödeşelim" dediğinde sinirle güldüm.
"Seni denize iterek ödeşeceksek neden kaçıyorsun"
Aramızdakı mesafe azalırken "Soğuktur şimdi"
Dedi. Bu hali gülmeme neden olurken dahada hızlandım."Sakin ol champ" diye seslendiğimde aramızdakı mesafe nerdeyse azalmıştı.
"Kalbinde mi-"
Cümlesini tamamlamasına izin vermeden sırtına atladım ve kollarımı boynuna doladım.
"Kalbimdesin"
Kafasını çevirip bana baktığında burunlarımız bir birine sürttü. Hem etiğim itiraf hem bu yakınlık heyecanlanmama ellerimin buz tutmasına sebeb olmuştu.
Jungkook'un kalbime ne ara girdiyini bilmiyordum, kendimi ona nasıl kaptırdığımıda bilmiyordum. Ama bana yaşatığı duyguların güzelliğini göz ardı edemezdim.
Bana kilometrelerin bile yenemeceği bir sevgi vermişti ve onu korumak için elimden gelen her şeyi yapacaktım.
Veeeee Sonn
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Liskook // Texting
Random054***** :Ben de sana kedicik diyebilir miyim? Lili : Defol