1. Bölüm

29 2 0
                                    

Helloo çıtırlarım BDB geldiii. Yani bölüm düzenleme başkanı. Ha bu arada iki kitabın birbiri ile bağlantısı yoktur.
Keyifli okumalarr.(A)

Kızlarla içeride oturuyorduk. Duru hepimizi çok önemli birşey konuşacağım diyip içeriye çağırdı. Şuan hepimiz onun konuşmasını bekliyorduk.

Boğazını temizlediği sırada telefonum çaldı. Abimin aradığını gördüm. Kızlara ekranı gösterdim. abimin aradığını gördüklerinde açmamı işaret ettiler. Açıp hoparlöre aldım.

"Alo efendim abi." Telefon sağ elimdeydi. Sol elimi belime koymuştum.

Abim boğazını temizledi."Balın'ım nasılsın güzelim?" Dudaklarımda bir gülümseme oluştu.
"Abii bir şey mi oldu? Daha dün gece konuştuk."

Merakla sorduğum soruya karşın sesi ciddileşti."Seninle bir şey konuşmak istiyorum. Yalnız mısın Balın?"

Kızları salonda bırakıp tuvalete girdim ve kapıyı kilitledim."Evet abi ne konuşacaksın?"

"Balın buraya gelebilir misin?" İsteği ile yüzümde bir gülümseme oluştu 2 gün sonra bir haftalık tatilim vardı.

"Gelirim tabii." Heyecanla konuştum. Ama abimden ses soluk yoktu. Boğazını bir kere daha temizledi.
"Temelli."

"Abi," aklıma Uraz geldi. Beni bir cehennemin ortasında yapayalnız bırakan adam, oda oradaydı.

"Onun yüzünden mi?" Sinirle sorduğu soruya görmemesine rağmen başımı iki yana salladım. Abim ise tekrar konuştu."Balın ne mağlum karşılaşacağınız."

Daha fazla Uraz'ı hatırlamak istemiyordum."Abi ne alaka hem ben kapattım o konuyu." Diyerek nefesimi dışarıya verdim.

"Kapattı isen 5 yıldır neden hayatına kimseyi almadın Balın." Gerçekler bir tokat gibi suratıma çarptı. "Yani almaman iyi daha turşunu kuracağım."
Telefonun ucundan güldüğünü hisettim.

"Abi ya bak seninde işine geliyor. Boşver turşumu kur sen." dedim bende gülerek.

Abim gülmeyi kestiğinde derin bir nefes aldı."Balın son kez söylüyorum artık yanıma gel. O adamdan hep kaçarak saklanamazsın. Hem seni çok özlüyorum."

"Tamam abicim düşüneceğim ben kapatıyorum şimdi görüşürüz." Telefonun ucundan hışırtı sesleri geldi.

"Görüşürüz güzelim dikkat et kendine." Abim telefonu kapattıktan sonra düşünmeye başladım.

Bende onu çok özlüyordum ama geçmişten de korkuyordum. Onunla karşılaşma düşüncesi bile beni endişeye sokuyordu. Bunları düşündükten sonra moralim hafiften bozulmuştu.

Tuvaletten çıkıp salona girdim ve az önce ki yerime oturdum. Duru ayağa kalktı.

"Bende söyleyeceğimi söyleyeyim de." Duru'ya döndüm."He söyle" dedim.

"Şimdi biliyorsunuz burada fazla görevli var bazıları atanacaktı. Ve o şanşlı kişilerden bir tanesi de benim Şırnağa tayinim çıktı!"

Gerçekten zamanlaması güzeldi."Mükemmel zamanlama bende hastaneye gideyim halledeyim tayinimi."

Biraz daha konuştuktan sonra kızlara kendimi iyi hissetmediğimi duşa gireceğimi söyledim. Başım fena halde ağrıyordu. Belki iyi gelir diye sıcak bir duş aldım ama nafile hiç bi etkisi olmadı.

Duştan çıkıp üstümü giyindim. Kendime bakmayı seviyordum. Tekrar banyoya girip saçlarımı hızlıca tarayıp bakım kremleri sürdüm.

Saçlarımı hep sevmiştim uzun ve dolgunlardı. Saçlarımı her öyle gördüğümde mutlu oluyordum. Banyoda ki diğer bir kaç işimide halledip kendimi yatağa attım. Ve derin ve güzel bir uykunun beni esir almasına izin verdim.

-BÖLÜM SONU-

Bu bölüm giriş bölümü olduğu için kısaydı. 1-2 bölüm daha alıştırma olarak geçecek sonra olayları giriş yapacağız.(A)

Bu arada İtalyan Mafya'm diye bir kitabımızda var onu da okuyabilirsiniz. Lütfen yıldıza basıp yorum yapın yorumlarını okumak çok eğlenceli. İyi gecelerr.(A)

Komutan BeyHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin