POV: Matthy
Ik word wakker in het zachte bed van het hotel, Robbie is niet meer in de kamer dus ik kleed me snel aan en loop ook maar naar beneden voor wat koffie ofzo.
POV: Mila
Ik loop nog even naar de kamer van Raoul om te zeggen dat ze het eerst half uur of uur het met Roos en mijn baas moeten overleven omdat ik me nog in mijn outfit moet hijsen. Hij keek me raar aan en zei dat het prima was. Toen liep ik weg en ging hij ook maar een van de kamers van de andere jongens.
Ik loop naar de lunch ruimte want ik moet me omkleden, thank god dat Mick daar zat want die liep met 2 andere naar buiten en fluisterde in m'n oor: " Ik blijf wel voor de deur staan roep maar als je me nodig heb" Ik knikte en hij liep weg.
"MICK!" Geen reactie "Micky mouse!!!" "EY dat is niet lief haha! maar wat is er!" " help hahaha" Zeg ik met tranen in mijn ogen van het lachen. Hij kwam binnen, keek me aan en barste toen ook in lachen uit. "Bro wat doe jij" Zegt hij lachend. "Kap met lachen en help me lul" Zeg ik nu echt huilend van het lachen.
Hij hielp me met m'n shirtje want ik zat vast, het is ook gewoon zo'n irritant krap shirtje haha.
POV: Raoul
Ik liep naar beneden nadat ik net met dat meisje heb gepraat, ik weet eigenlijk helemaal niet hoe ze heet. Maar goed, we gingen naar beneden voor een kop koffie en wat eten.
Eenmaal beneden zag Matthy er al iets beter uit dan gister, dat is een wonder als je weet wat er gister is gebeurd. Ik heb besloten om zo nog even met hem te praten. "Oke we gaan beginnen met ochtend gymnastiek" Zegt Roos, "Niet schrikken sommige mensen doen dit naakt. Daarom moeten jullie wel de gasten blurren in de video." zegt ze dan. Waar zijn we beland, wat is dit voor een raar griep hotel.
"Jo" Roep ik naar de productie "Jo Raoul wat is er?" krijg ik terug "Wat is dit voor een hotel?? Ze doen de ochtend gymnastiek naakt en en staat een meisje van 15 achter de receptie met haar borsten gewoon bijna uit het shirtje" "Nou ja ze zei eerst 15 en toen nee grapje ik ben 18 maar ik geloof haar niet." Zeg ik weer "Huh? We hebben gewoon een hotel
met veel sterren gekozen" "O oké." Zeg ik dan maar.POV: Mila
Ik ben zo blij dat ik ochtend gymnastiek heb gemist. Die mensen zijn namelijk echt niet leuk. Nu ben ik weer onderweg naar de ontbijt zaal want ik moet vandaag entertainment doen.Verder heb ik vandaag nog wat opgeruimd enz. En kan ik nu weer gewoon naar huis. Morgen heb ik weer school, nou ja ik heb kennismaking met mijn brugklassers want. Ik ben namelijk leerling-mentor, een soort ondersteuning voor de mentor van die kinderen, daarna heb ik zelf ook kennismaking met mijn klas wat waarschijnlijk bijna helemaal dezelfde klas is als vorig jaar maar goed.
Ik zeg Roos en de jongens gedag en loop nog even naar Mick en mijn baas, daarna ga ik richting huis.
TIJDSKIP - drie dagen later
Ik word wakker en kijk op m'n telefoon, kut het is al kwart voor 8. Ik kijk nog even snel in mijn rooster of er nog iets is uitgevallen, het 6e uur is uitgevallen.
Ik stap snel uit bed en kleed me om, dan loop ik naar de badkamer, daar poets ik mijn tanden en was ik mijn gezicht. Nu zit ik aan mijn kleine salontafel mijn make-up te doen. Snel pak ik mijn tas, die ik gelukkig gisteren al had ingepakt, en stap ik op mijn fiets.Eenmaal aangekomen kijk ik op mijn telefoon, het is 08:07 prima op tijd. Ik zie Rox in de fietsenstalling al op me wachten, "Hey Miel" Hey Roxyro" We moeten lachen "Hey mop zeg ik als ik haar in een knuffel trek, "Hey schat", Ik kijk op mijn telefoon en zie dat het al 12 over is dus trek ik Rox mee naar binnen en rennen we de trappen op naar 303 waar we natuurkunde hebben, echt een kut vak en een kut docent maar whatever. Wanneer we binnenkomen gaat de bel, "Goodmorning sunshines" Roep ik enthousiast, iedereen kijkt me moe en chagrijnig aan, "HAHAHA even gezellig doen mensen." De docent zei dat ik moest zitten en ik rolde alleen maar met m'n ogen (ik ben wel gaan zitten hoor).
De les begon en al snel was ik gewoon aan het praten met Roxy en waren we hard aan het lachen, totdat de docent boos werd en ons eruit stuurde.💕 Heyy guysss, een iets korter deel dan normaal maar maakt niet uitttt, verder heb ik niks te zeggen dus love jullieee. XXX de schrijfster ❤️💕
JE LEEST
Verlaten in verdriet
FanfictionMatthy woon nu al ongeveer een jaar met de bankzitters in een huis, Casa del huts (cdh). Op 29 juni komt hij verdrietig naar beneden, niemand weet wat er aan de hand is behalve Raoul. Maar blijft het voor altijd zo? Zij is weg, Haar is hij kwijt. Al...