Verjaardags feestje

6 2 0
                                    

POV: Mila

Ik was een tijdje geleden jarig maar vanmiddag geef ik een feestje met iedereen van mijn jaarlaag en hún vrienden, eigenlijk is iedereen dus gewoon uitgenodigd. Ik ben met Rox alles aan het klaarzetten en aan het indrinken. Om half 5 beginnen er mensen binnen te lopen, en te kletsen. Om 7 uur begint het echte feestje. Ik ben een beetje aan het dansen en wanneer ik een drankje wil halen loop ik tegen iemand aan, het is Raoul. "Heyyyyy" zeg ik een beetje aangeschoten "Hai, wat doe jij hier?" vraagt hij "Dit is mijn verjaardag slimpie" Zeg ik lachend, maar hij lacht niet.
Ik ben hier veel blij voor dus moet lachen en loop weg om nog wat te drinken te halen.

Ik ga zo optreden met Rox en dan doen we 3 nummers, "Spijt", "Begin met jou" en "Anne-fleur vakantie" dat nummer hebben we samen geschreven toen er een meisje had gereageerd op onze Tiktok.

POV: Raoul

Ik kwam net dat meisje van het hotel tegen, Mila heet ze. Het is blijkbaar haar verjaardag, er hangen overal ballonnen met 15 dus ze is wel 15. Het voelt nu wel heel fout om hier te zijn ofzo, Ik word uit mijn gedachten getrokken door mila die op de microfoon slaat.

POV: Mila

"1 2 3 test test" "Ja hallo mensen ik vind het heel leuk dat jullie hier allemaal zijn" "Wat ik probeer te zeggen is dat Roxyro en ik voor jullie gaan zingen!'

TIJDSKIP - 2 weken eerder

Rox en ik zijn aan het logeren, ik ben net wakker want Rox maakte me wakker. Ik adem hevig, "Je had een nachtmerrie Miel" zegt Rox terwijl ze me vast houdt. Ik ben nogsteeds in de war, ik word wel vaker zo wakker, maar ik heb het nooit meegekregen dat ik dan een nachtmerrie heb. "Wie is sint maarten?" Vraagt Rox opeens, ik kijk haar raar aan. "Dat schreeuwde je de hele tijd, en dat schreeuwde je ook de vorige keren dan we logeerden." Zegt ze, nogsteeds ongerust. "Geen idee" zeg ik helemaal overdonderd.

TIJDSKIP - Weer op de verjaardag

We zijn klaar met zingen "Bedankt mensen, en ik wil graag een toost maken. Op mij en dat we sint maarten vinden" Het 2e deel zeg ik wat zachter.

POV: Raoul

Ik ben wat te drinken aan het halen als mila en Roxy klaar zijn met zingen, ze brengen een toost uit en dan hoor ik iets waar ik van schrik: "En dat we sint maarten vinden."

Kut het is me helemaal niet opgevallen maar ze lijkt zo enorm om Mat, Zou ze het zijn? Is dat zijn zusje? is dat Mila Melanie het lam?

💕Heyyyy mopjes, weer een korter deeltje want ik wil het graag een soort van spannend houden. Ik denk dat we allemaal wel ongeveer weten wat er nu gebeurt maar okeee. Hoop dat jullie het leuk vinden! XXX de schrijfster.💕

Je hebt het einde van de gepubliceerde delen bereikt.

⏰ Laatst bijgewerkt: Oct 31 ⏰

Voeg dit verhaal toe aan je bibliotheek om op de hoogte gebracht te worden van nieuwe delen!

Verlaten in verdrietWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu