Het hotel (deel 1)

8 1 0
                                    

TW: aanranding, drank gebruik en SH.

POV: mila

Vandaag is het mijn verjaardag, niet dat het mijn ouders wat kan schelen maar toch. Ik werd wakker maar hield mijn ogen dicht, hoe langer ik sliep hoe minder lang ik met m'n ouders moet dealen. "Schatje" fluistert hij in mijn oor, mijn eigen vader doet me dit aan, nou tenminste ik denk dat het mijn vader is. Ik wist het niet helemaal zeker ofzo. ik schrik uit mijn gedachten als ik opeens een hand op mijn kont voel, zonder na te denken gaan mijn ogen open. Ik weet wat er nu komt hij doet dit zo vaak, "pap" zeg ik, hij kijkt me boos aan " ik moet vandaag werken als ik wankelend aankom word ik misschien ontslagen." zeg ik rustig. Hij slaat me in mijn gezicht en zegt vervolgens boos "KUT KIND BEN JE OOK!" met tranen in mijn ogen stap ik uit bed en loop naar m'n badkamer.

Ik stap gelijk onder de douche en poets mijn tanden. dan kleed ik me om in mijn werk kleding. het hotel is eigenlijk gw voor vieze mannen en hun vrouwen, want ben je iets anders ben je daar meestal niet welkom. ik doe er een half uur over om me aan te kleden maar gelukkig krijg ik wat hulp van lisa, Lisa is mijn zus ze is net 17 jaar en ze heeft beloofd dat als ze 18 is ze me mee neemt. ik heb mijn outfit aan en voel me gelijk oncomfortabel. "kom" zegt lies en ze trekt me mee naar haar kamer, "Kom is mop" zegt ze en ze trekt me in een knuffel, ik begin te huilen. "hoho niet huilen daar krijg je rode ogen van." Ik lach om haar opmerking en doe wat make-up op.

TIJDSKIP - in de auto naar werk

Eindelijk ben ik er, ik ben 4 minuten te laat, daar ben ik heel blij mee want met 5 minuten het je een enorm probleem. Mijn baas kijkt naar me en trekt me al veel te korte broekje omhoog waardoor je 3 kwart van mijn kont ziet, ook maakt hij nog een knoopje bij mijn borsten los. ik draai me om om weg te lopen en hij slaat op mijn kont, ik reageer niet en loop verder.

ik sta vandaag bij de receptie, leuk man. Echt mijn minst favoriete onderdeel.

TIJDSKIP - 5 uur s'avonds

Ik heb vandaag maar 1 iemand moeten helpen dus dat is wel chill, maar dan loopt er opeens een groep jongens naar me toe, raar want er zou een groep jongens komen maar dat is pas morgen, toch?

POV: Raoul

We komen aan en zien een meisje van ongeveer 16 jaar (denk ik) achter de receptie staan. ze heeft een, ja hoe zeg je dat, erg bloot shirtje aan en ze staat een beetje ongemakkelijk. Ik loop naar haar toe om in te checken en ik hoor op eens iets achter me.

POV: Robbie

"pst Milo." Milo kijkt me aan "wat moet je." "haha." Ik fluister nog steeds "Je staart man." " Echt niet."  zegt Milo snel "Brie ze is sowieso minderjarig." Zeg ik. "Denk je?" Vraagt hij. Ik wilde wat zeggen maar kreeg een boze blik van Roel. "Sorry papa" zeg ik lachend, maar hij lacht niet.

POV: Mila

Ze roddelen over me, wat moet ik doen?! Oké, rustig gewoon vragen hoe ik kan helpen. " Goedeavond hoe kan ik jullie helpen?" Zeg ik. "Hallo, wij hebben een reservering voor morgen maar we hadden gebeld of we ook eerder konden komen en dat was goed, dus kunnen wij inchecken en dan meteen beginnen met werken?" Ik kijk hem vragend aan, wat bedoelt hij met werken en waarom weet ik niet dat ze er nu al
mochten zijn. "Tuurlijk." Zeg ik lief "Onder welke naam staat de reservering?" "Raoul de graaf" krijg ik terug, ik kijk even snel in het systeem "Helemaal goed! Ik bel even mijn collega die komt jullie ophalen en als jullie hier dan over 15 minuten staan kunnen jullie beginnen."
"Hé girl, kan jij even de groep jongens ophalen, blijkbaar mochten ze vandaag al komen." Zeg ik door de telefoon "Ehm" Zegt roos "De kamer is nog niet opgeruimd."Zegt ze een beetje gestrest. "Dat boeit niet, ze komen toch werken" Zeg ik snel. "Oké kom er aan" Roos komt snel naar beneden en neemt de jongens mee.

Als ze eenmaal beneden staan kom ik achter de balie vandaan, ze kijken allemaal een beetje geschrokken ofz. "Oke, als eerst gaan jullie het uniform aandoen, kleed je maar snel om. Doe je er langer dan 5 minuten over krijg je een straf." Ik tel af en ze rennen weg. De eerst die terug komt is een kleine jongen met bruin haar. dan komt er een jongen met bijna geen haar, en toen kwam de jongen met blond haar, hij leek een beetje op mij. Raoul kwam ook en 3 seconden te laat kwam de ginger ook. Hij doet een beetje boos en lollig en het wordt gefilmd, gelukkig sta ik er niet op want anders word ik echt vermoord door mijn ouders. ze doen nog wat challenges en gaan dan naar hun ( nu wel opgeruimde ) kamer.

Ik sluit af wanneer opeens Raoul naar me toe komt. " Wat wil je dat ik doe?" vraag ik met mijn hoofd naar beneden. "Mij vertellen hoe oud je bent" Zegt hij rustig. Ik kijk hem aan "Ehm, 15." Hij kijkt me geshockeerd aan, "Echt?! waarom werk je dan hier??" Ik schrik van zijn reactie en zeg snel: "Nee natuurlijk niet ik ben 18" Hij kijkt me achterdochtig aan maar laat het dan toch maar voor wat het is.

POV: Matthy

Ik lig met rob op een kamer. ik ben kapot maar wil eigenlijk gewoon even verdoofd zijn dus wanneer rob inslaap valt sneak ik weg. Ik kijk op "maps" of er nog een bar in de buurt zit en ga daar heen. Na net niet genoeg gezopen te hebben om mezelf te vermoorden wankel ik weer terug en ga ik de badkamer in. Daar zie ik het scheermesje liggen. Als ze echt dood is, dan wil ik ook dood, ik wil bij haar zijn. Met die gedachte zet ik een kras op mijn pols, en nog 1, en nog 1, vervolgens staan er een aantal krassen op mijn polsen. Ik huil, want het doet pijn maar ik ben nog lang niet dood, net wanneer ik mijn aderen wil doorsnijden komt Raoul binnen, hij zocht me. Hij kijkt geschrokken naar me en pak het mesje uit mijn handen, "Mat, waarom" hij spoelt mijn polsen af onder de douche en verbindt ze. "S s-sorry" stamel ik. "Waarom, Matthyas, waarom?" Zeg hij met tranen in zijn ogen. "Ik wil bij haar zijn" Krijg ik er met moeite uit. Hij opend zijn armen en ik ga bij hem liggen, op de grond in de badkamer vol verdriet.

💕Hey liefjes, een wat heftig deel maar ik hoop wel dat jullie m leuk vonden. En doe jezelf alsjeblieft geen pijn, het is het niet waart. 😘 XXX de schrijfster💕

Verlaten in verdrietWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu