I found it hard to find someone like you

34 3 30
                                    


İyi Okumalaaar!!!

Liyue'de yine o hareketli ve yoğun öğlen saatlerinden biriydi.Şehrin büyük limanının tam göbeğinde bulunan açık pazarda,halkın çoğu kendilerine sunulan renkli ve ışıl ışıl tezgahlarda gezinerek gözlerine kestirdikleri nadide parçaları koleksiyonlarına katıyorlardı.Elbette bunlardan biri de Wansheng Cenaze Evi'nin ünlü danışmanı olarak bilinen Bay Zhongli idi.

Uzun yıllardan beri antika eşyalara ve değerli nesnelere büyük bir ilgisi olan Zhongli,bugün de neredeyse haftanın her günü uğrayıp çeşitli şeyler satın aldığı Bay Feng'in tezgahının önünde durmuş,altın işlemeler ile süslü olan fincan takımı setini parlayan bir çift kehribar gözle izlemekle meşguldü.O sırada diğer tarafta başka bir müşteri ile ilgilenen Bay Feng,onun çay setine olan bakışlarını fark eder etmez adamı selamlamak için hemen yanına gelerek ağzını açtı.

"Ah,hoş geldiniz sevgili Bay Zhongli!
O baktığınız eşsiz set,daha aramıza yeni katıldı ve inanır mısınız,haha geldiği andan itibaren onun sizi etkisi altına alacağını biliyordum.Görünen o ki yanılmamışım,hm?"

Zhongli,onunla utangaç ama şakacı bir tavırla konuşan adama Liyue halkının genelde çok nadir gördüğü bir şekilde kıkırdadı ve diğeri ise  anında onun bu sarsıcı gülüşüne düşerken büyüleyici derin sesi ile konuştu.

"Kolay gelsin Bay Feng,haklısınız ve sanırım artık benim zevklerimi tanımak konusunda son derece ustalaşmış gibisiniz."

Sarışın ve biraz yapılı olan adam, danışmanın bu sözleri üzerine kızararak başka tarafa baktı.

"E-emin olun bu hiç de zor olmadı... sizinle özel olarak ilgilenmeyi her zaman s-sevmişimdir...ah h-her neyse,peki onu alıyor musunuz?!"

Danışmanın kehribar gözleri tıpkı hala baktığı altın fincan takımı seti gibi parlarken kendine az önce her şeyi batırdığı için küfreden adama yine içtenlikle gülümsedi.

"Elbette...eğer bu seti satın almazsam son derece haksızlık yapmış olurum, diğer setlerimin yanında ona tekrar tekrar bakmak istiyorum.El işçiliği o kadar özenli ve temiz bir şekilde yapılmış ki bu kadar zamana kadar kendisini hala biraz bile aşınmadan koruyabilmesine şaşırmadım.Eski Liyuen tarzı desen ve motiflerin birbirisi içerisindeki dağılımı ise oldukça göz kamaştırıcı duruyor.Bu sanki bir zincir gibi iç içe geçmiş altın kareler,aslında üstün bir sembolizmin yorumu.Bu bağlamda ise hayatın sadece kesinlik içerisinde düzgün bir döngüde hareket edebileceğini ve insanların ona böylece daha rahat tutunabileceğini bize gösteriyor.Basit bir detay olmasına rağmen oldukça  hoşuma gitti ve ayrıca kulbunun kolay kullanımı ile gün içerisindeki çay saatlerimde benimle birlikte olmak için can atıyor gibi duruyor. Onları kesinlikle mutfakta baş köşeme koyacağım bunu hak ediyorlar değil mi...ah-"

Zhongli,gözlerini yavaşça kaldırıp karşısındaki Bay Feng'e baktığında ise adamın onu tamamen kızarmış olan yüzü ile gözlerini bir kere bile kırpmadan izlediğini fark etti.

"Bay...Feng,siz iyi misiniz?"

Danışmanın az önce anlattığı hiç bir şeye değil de tamamen ona ve baştan aşağı ne kadar mükemmel olduğuna odaklanan Bay Feng,onun o güzel ağzından kulaklarında hoş bir tını bırakarak çıkan adını duyar duymaz kendine gelip elini refleks olarak ensesine doğru götürdü ve zor da olsa kekelememeye çalışarak konuşmaya başladı.

"Haha...evet... evet merak etmeyin Bay Zhongli,gayet i-iyiyim,peki şimdi neye karar verdiniz?Alıyorsunuz sanırım."

"Ah,tamam öyleyse.Evet...evet alacağım."

Adam,bunun üzerine hemen titreyen elleri ile danışmanın çay setini pakete yerleştirme çalışırken tekrar ondan heyecanını saklamak için kahkaha atmaya devam etti.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Jul 22 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Consultant's Debt //TartaliHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin