Pov Δημήτρη:
Το επόμενο πρωί ξύπνησα και τότε χτύπησε το κινητό μου. Ήταν ο δικός μου αλλά επειδή δεν ήθελα να μας ακούσει η Άννα πήγα στο γραφείο μου .
Δημήτρης : Έλα τι έγινε;
Αετός: όλα καλά αφεντικό με τα όπλα και τα ναρκωτικά. Οι Γερμανοί και οι Ρώσοι είναι ευχαριστημένοι και σου έβαλαν τα λεφτά.
Δημήτρης : Ωραία. Θέλω να με φέρεις σε επαφή και με τους Κινέζους. Εκεί θα στείλουμε παιδικά παιχνίδια για τα παιδιά αλλά και όπλα για τον στρατό.
Αετός: σίγουρα;
Δημήτρης : Ναι σίγουρα. Αφού με τους Ινδούς δεν μιλάμε. Με τους Ρώσους οι Κινέζοι έχουν καλή σχέση. Και στους Γερμανούς δεν πέφτει λόγος.
Αετός: Εντάξει αφεντικό. Εσύ ξέρεις καλύτερα.
Δημήτρης : Θα τα ξανά πούμε. Έκλεισα το τηλέφωνο και τότε είδα την Άννα να κρυφακουει.Pov Άννας:
Άκουσα τα πάντα, τώρα τι θα του πω, θα θυμώσει μαζί μου .
Δημήτρης : Έλα μέσα μωρό μου.
Άννα: σίγουρα;
Δημήτρης : Ναι . Έλα μέσα. Μπήκα μέσα και κάθισα πάνω στα πόδια του .
Άννα: άκουσα τα πάντα.
Δημήτρης : Συγνώμη. Τώρα θα θες να χωρίσουμε. Δεν νομίζω να θες να είσαι με έναν μαφιόζο.
Άννα: Μωρό μου δεν πρόκειται να σε αφήσω ποτέ μόνο σου . Σε αγαπάω πάρα πολύ. Δεν θα σε παρατήσω επειδή κανείς παράνομες δουλειές. Στο κάτω κάτω όλοι οι πολιτικοί είναι απατεώνες και και δεν έχουν μπει στην φυλακή. Εσύ έχεις και μια νόμιμη επιχείρηση.
Δημήτρης : αν θες να με δώσεις στην αστυνομία θα το καταλάβω.
Άννα: Αυτό δεν θα γίνει ποτέ. Θα μείνει μεταξύ μας . Θέλω πάρα πολύ να παντρευτούμε. Αντε να έρθει Τετάρτη επιτέλους.
Δημήτρης : υπομονή κυρία Μαρκέτου. Σήμερα είναι Κυριακή. Αύριο θα πάμε στο Βατικανό. Τι θέλεις να κάνουμε σήμερα;
Άννα: να πάμε για ψώνια;
Δημήτρης : Ότι θέλει η γυναίκα μου. Πάμε να ντυθουμε;
Άννα: Πάμε έρωτα μου. Δώσαμε ένα παθιασμένο φιλί, πήγαμε και ντυθηκαμε και βγήκαμε για ψώνια.
STAI LEGGENDO
Ο Δημήτρης Αρχηγός της Ευρωπαϊκής Μαφίας και η Άννα Επιχειρηματίας
FanfictionΟ Δημήτρης Αρχηγός της Ευρωπαϊκής Μαφίας και Εφοπλιστής και η Άννα Κόρη επιχειρηματία και ο έρωτας τους .