(2) WYJAZD NA WAKACJE

6 0 0
                                    

Widze że pierwsza część opowiadania wam się podoba więc już spieszę wam z 2 częścią rozdziału

PIOTREK
Wsm bym gdzieś pojechał ale  nie  wiem gdzie grecja, stany zjednoczone, azja no ciężko wybrać.

~ dobra wakacje wakacjami pierwszy miesiąc zleciał a ja  w domu siedzę na  spacer wyjdę bo w domu siedzieć to też nie bardzo bo zanudzić się można.

~ później może coś porobie jeszcze żeby się aż tak nie zanudzić albo pójdę spać nie wiem narazie idę przejrzeć tik toka zobaczyć co tam ciekawego się dzieję.

~ ooo ale mi się film wybił ten który dziś wrzuciłem mega fajnie że komuś się podoba to co robie mam dzięki temu siłę i motywacje żeby robić to dalej dla was.

~ jak to mówią fani najważniejsi i dla nich wszystko więc idę nagrać kolejny film na tik toka i jutro go wstawię.

~ dobra wszystko super ale chcę jechać gdzieś na wakacje w stanach już byłem to więc pojade do Azji zawsze mogę wrócić jak mi się tam nie spodoba no nie?

~ powiecmy za tydzień był zanukowal bilet żeby lecieć samolotem i będzie dobrze z tym że muszę kupic sobie walizkę bo mam tyle rzeczy że może kogoś ze znajomych zabiorę.

~ a jak nie znajomych to najwyżej sam polecę i też będzie fajnie wsm lepiej czasem być samemu niż z byle kim.

~ o nie spać mi się chce a było iść spać o 22:00 a nie siedzieć na ig do 2 w nocy ha ha ha.

~ nienawidzę upałów toć to na doworze jakieś 30 stopni jak nie więcej a jutro ma być Jeszcze ciepłej oszlaeje.

~ do kitu tą pogoda xd wsm idealna na wakacje ale dobra dla mnie nie jest bo wolałbym trochę chłodu chociaż a nie ciągle tylko upał i upał.

~ masakra dostałem alert że ma padać deszcz noi gdzie ten deszcz? No nie ma właśnie xd.

~ w te pogodę nic się nie chce czasem nawet nie chce mi się nagrywać filmów ale dla was się poświęcę.

~ pośpiewam sobie ha ha ha bo mi się nudzi

~ wsm zjadłbym coś i poogladał telewizję może chociaż tam coś jest ciekawego xd.

~ aha czyli tradycyjnie reklamy jak coś fajnego leci no świetnie poprostu.

~ oo zrobię sobie herbatę mrożoną znalazłem przepis na tik toku jednak jeszcze się na coś przydaje ten tik tok ha ha.

~ jestem ciekawy czy mi to wyjdzie bo z moimi kulinarnymi zdolnościami to różnie może być ha ha ale poradzę se jakoś dobra to jak to tam pisze?

Dziękuje za to że tu jesteście  💓

OPOWIADANIE O PIOTRKU Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz