Piotrek ostatnio spotkał się poraz kolejny z Blanka i zrobił jej małego pranka który z resztą śmieszył nie tylko mnie ale i zaskoczył samą Blankę.
~ wręczenie kwiatów blance to pestka ha ha ale podstawienie kuriera to już trudniejsza sprawa ale na szczęście mam kumpla co mi pomoże w tym.
~ no hej ogólnie mam sprawę bo chciałbym wkręcić Blankę trochę więc musisz udawać kuriera dotyczącego kwiaty co ty na to?.
~ zgadzam się to może być mega mocne ha ha 😀 myślę że sama Blanka będzie w szoku.
~ o to właśnie chodzi żeby była w szoku i żeby też się zaśmiała z tego.
~ no dobra to działamy muszę się przebrać tylko i możemy jechać.
~ ok spotkanie z nią mam za dwadzieścia minut więc powinniśmy zdążyć.
Piotrek i jego kumpel pojechali na spotkanie z Blanka której Piotrek wręczył róże z początku Blanka była w szoku a później nie mogła ze śmiechu a jednocześnie pokochała tego pranka ha ha.
~ ha ha to było dobre sama jestem w ciężkim szoku szacun.
~ a jak my jak coś zrobimy to mucha nie siada.
~ dziękuję za miłe spotkanie było super mam nadzieję że jeszcze się zobaczymy.
~ też mam taką nadzieję miłego dnia.
Dzięki za pomoc serio taki pomysł sam wpadł mi do głowy musiałem to przetestować.
~ mniemam że kiedyś to powtórzysz ha ha.
~ ha ha chciałbyś co? Ale nie nie powtórzę.
~ pa lecę do pracy bo się spóźnię miłego dnia stary.
~ dzięki wzajemnie i powodzenia w pracy.
Blania blania to jest modelka.
~ uwielbiam te piosenkę mojego autorstwa.
~ chce zrobić jeszcze jeden cover ale nie wiem o czym aż zapytam moich kochanych widzów.
~ myślę że coś wymyślę napiszę do widzów na kanale nadawczym propozycje.
~ kochani jesteście za tym? Żebym zrobił nowy cover? Jeśli tak to o kim.
~ może o kimś slawnym może o tylor Swift.
~ miłego dnia kochani czekam na wasze propozycje.