2023 kısım medyadaki, umarım görünüyordur, sarkı gibi hissettiriyor. [ romantic homicide ]
______________________[Günümüz, unutmayın ki biz kıs ayında aralıktaymısız bu ficte]
Heeseung hasta hissediyor olsa da çok daha iyi olduğunu biliyordu artık, hem de evde biraz daha kalıp yatmaya devam ederse bunalım hâlinden bir türlü çıkamayacağınında bilincindeydi. Bu yüzden erkenden kalkmış ve şirkete doğru yol almıştı. Normalde çıkması gereken saatten biraz daha erken çıkmıştı bugün evden. Dışarısı o kadar soğuktu ki evinin olduğu caddeyi bitiremeden burnu kızarmıştı. Henüz tam anlamı ile iyileşemediği için de biraz fazla üşüyordu. Ellerini cebinden çıkartıp Riki'ye mesaj atmak çok zor geliyordu şimdi. 'Keşke evden çıkarken mesaj atsaydım bugün işe döneceğimi bilmiyordu.' diye içinden geçirse de artık bunun için geç kalmıştı.
'Taksiye binince yazarım artık.' düşüncesini kafasını iki yana sallayarak giderdi ve adımlarını hızlandırarak caddeye çıktı. Neyseki çok beklemesine gerek kalmadan bir taksi gelmişti ve daha da üşütmesine neden olmamıştı. Şoföre adresi verdikten hemen sonra cebinden tekefonunu çıkartıp Riki'ye mesaj atmıştı.
➴➵➶➴➵➶➴➵➶➴➵➶➴➵➶⏤͟͟͞͞ Heeseung x Riki
Ben isimin basına dönüyorum bugünn
Daha fazla kalsaydım iyice çökücektim bu arada
Çalısmaya devam etmem en iyisi diye düsündüm
Lütfen bana kızmaaa
Seni seviyorummm✔07.28 İletildi ✔
➴➵➶➴➵➶➴➵➶➴➵➶➴➵➶
Şirkete geldiklerinde ücreti ödeyip inmişti arabadan yol yaklaşık olarak kırk dakika sürmüştü. Dersi erken de olsa geçte olsa Riki her zaman erkenden uyanırdı. Hâlâ kalkmamış olmasına şaşırıyordu Heeseung. Kalkmadığını düşünüyordu çünkü kalkmış olsaydı illa ki mesajına döneceğini biliyordu.
Çalışan kartını okutup içeri girdi ve asansöre binerek kendi katına çıktı. Hâlâ aklı Riki de kalmıştı. Odasına geçtikten hemen sonra çantasının içinden termosunu ve bitki çaylarını alıp mutfağa geçti. En azından herkes toplanana kadar çayını yapabilirdi. Termosta süzülerek demlenmesini beklediği çay sonunda olduğunda bardaklıktan her zaman sıklıkla kullandığı ahşap bardağı çıkarttı ve çayını doldurup odasına geçmeden bir fotoğraf çekti.
➴➵➶➴➵➶➴➵➶➴➵➶➴➵➶
⏤͟͟͞͞ Heeseung x Riki
Geldim ben şirkete
Bitki çayımı da yaptım
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sorry, I Love You | Heeki
Fanfiction"Yanında olsaydım ben sarar sarmalardım seni" "Ama sen ordasın ve orası ne kadar şanslı olduğunu bilmiyor" ➽ 𝚄𝚣𝚊𝚔𝚝𝚊 𝚋𝚒𝚛𝚒𝚗𝚎 𝚗𝚊𝚜ı𝚕 𝚌̧𝚘𝚔 𝚢𝚊𝚔ı𝚗 𝚘𝚕𝚞𝚗𝚞𝚛 𝚋𝚒𝚕𝚖𝚒𝚢𝚘𝚛𝚞𝚖