"Her kes bana garip garip bakıyor,galiba anladılar."ablam bıkkınlıkla bir nefes verdiğinde gerginlikten ağlamak üzereydim.Taksiden ineli 15 dakika geçsede akademi binasına girmeye bir türlü cesaret edememiştim.Bunun sebebi garip garip bakan karşı cinsti.Sanki hepsi yalan söylediğimi anlamış ve tiksinti ile beni izliyorlardı.Ya da ben fazla kafamda kuruyordum.
"Biraz sakin olur musun bebeğim.Tanımadıkları için sana öyle bakmış ola bilirler"Jayden'nin söyledikleri içime su serpmişti.Gülümseyerek bana göz kırptığında dolu olan gözlerimden yaş akmasına izin vermedim.Saatlerce aralıksız ağlaya bilirdim.Ama bu eylemi tıklım tıklım dolu olan akademinin bahçesinde gerçekleştirmek kendi ayağama sıkmak olurdu.
"Sizi çok seviyorum"duygusallığın etkisiyle kurduğum cümle ablam ve Serayıda duygulandırmıştı.Jayden "biz de seni seviyoruz"diyerek karşılık vermişti.Eniştem ise onlardan farklı duygulara ev sahipliği yapıyor gibiydi.Elini kalbine koyup,"Eyvallah"diyerek karşılık vermişti.Yaptığı her şeyin beni güldüreceğini bildiği için böyle davranıyordu.Onu asla anlayamıyordum ama onu çok seviyordum.Ben ve abim için büyük abi gibiydi.
"Pekala,sulu göz.Şimdi izlediğin ve öğrendiğin her şeyi uygulama zamanı.Git ve onlara en iyi futbolcunun kim olduğunu göster ."Eniştem haklıydı.Neredeyse yarım saattir bahçedeki banklardan birinde bizimkilerle konuşuyordum.Belki de insanlar bu yüzden garip garip bana bakıyordular.
"Hoşçakalın"aramayı sonlandırıp,valizimi sürükleyerek bahçenin diğer tarafındaki kocaman futbol sahasına doğru yürüdüm.Bu insanların sorunu ne?Ya da gözlerini belirtip bakacakları kadar yanlış olan şey ne?Sera'nın giydirdiği göğüs korsesi açılmış ola bilir miydi?Valizi hızlıca bırakıp,elimi kontrol amaçlı belime yerleştirdim.Biraz inceledikten sonra açılmadığını anlamıştım.Derin bir nefes verip,rahatsız uçak koltuğu yüzünden ağrıyan belimi tuttum.
"Yarın ki maçtan kaytarmak için bahane mi arıyorsun lan!"arkamdan yükselen gür ses yüzünden korkmuştum.Çığlık atmamak için dudaklarımı birbirine bastırdığımda,adam sertçe kolumdan tutup beni kendine çevirdi.Dakika bir gol bir belayı buldun yine kızım.
"Takım kaptanın kim lan?Takımdan ayrı gezmeyin demedim mi ben lan size?Onu da seni de eşşek sudan gelinceye kadar çalıştırayım da aklınız başınıza gelsin"inanır mısın abi bende bilmiyorum.Sessiz durmam onu daha da kızdırıyordu.Boğazındaki damarlar gittikçe belirginleşirken,eli tuttuğu kolumu daha çok sıkıyordu.
Boğazımı temizleyip konuşacağım sırada,bakışları arkaya kaymıştı.Gördüğü şey gözlerini yuvasından çıkaracak kadar belertmesine,kıpkırmızı olan yüzünün daha da kızarmasına sebep olmuştu.Bir anda kolumu bırakmasıyla yere düştüğümde acıyla inlemiştim.Bu adam hayvan ola bilir miydi?
"Okulun arka bahçesinde sigara içip,antremanı ekmeye utanmıyor musunuz?!"soru değildi utanmaları için yapılan bir konuşmaydı.Yaşları tahminimce benden biraz küçük olan erkekler adeta çocuk gibi azarlanırken acıyan kalçamı ovalamaya çalıştım.Bahçedeki her kes sahaya doğru koştuğu için birinin beni görme ihtimali yoktu.
"Hemen gidip üstünüzü değiştiriyorsunuz.Bu gün sizi Edin çalıştıracak"çocuklar itiraz etmeye başladığında,adam keskin bir dille kararını değiştirmeyeceğini söylüyordu.Yanımdan geçen ikili Edin denen adamın ne kadar acımasız olduğundan bahsediyordu.Umarım beni çalıştıracak kişi sen olmazsın,bay Dzeko.
"Buranın manzarasını beğeneni de ilk defa görüyorum"sağ tarafımdan duyduğum imalı cümlenin bana olduğunu anlamamak için salak olmak gerekiyordu.Ben ise zeki bir bireydim.Futbol konusu dışında.
Kafamı kaldırıp sesin tam olarak kimden geldiğini anlamaya çalıştım.Karşımda dikilen üç kişiden hangisiydi konuşan?Hangisiydi bilmiyorum ama sesi aşırı karizmatikmiş.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
sexy footballer-mert hakan yandaş
FanfictionBeren Müldür ailesinin ulaşamadığı abisini aramak için okuduğu futbol akademisine gider