Devin Acar
Aynada bir kez daha üstümü düzelttiğimde derin bir nefes aldım.Hazırlanmak neden bu kadar yorucuydu ki?
Basit bir kombin yapmıştım aslında ama yine de dönüp dönüp bakıyordum.Reklamını yaptığım markanın gri renk tayt ve kısa bir üstünü giymiştim,omuzlarıma da toz pembe bir hırka atmıştım,ayakkabılarım da şu sıralar tuhaf bir şekilde hoşuma giden beyaz sambalardı.Bu ayakkabı hakkında demediğimi bırakmamışken bir zaman sonra hoşuma gitmesi ironikti.
"Of gitme Devin ya,Kenanla kahve içmek benimle yatıp dizi izlemekten daha mı önemli?"
Dilay'a karşı derin bir nefes alırken omuz çantama cüzdanımı ve dudak nemlendiricimi sıkıştırıyordum.Hazırlanmaya başladığımdan beri yorganının altından bana kabul edemeyeceğimi bildiği teklifler yapıyordu.
Tabi Dilayla geçirdiğim zamanı hiç bir şeye değişmezdim ama Kenan'a da söz vermiştim,ayıp olacaktı.
"Erken gelirim ya,1 saat falan otururuz herhalde."
Dilay dediğime sırıtırken ona kaşlarımı çatıp ayakkabılarıma eğildim.
"Yürü git kızım,çocuk beğendi seni bırakır mı öyle hemen?Hem itiraf et senin de hoşuna gidiyor biraz,şımarıyorsun."
Dediği ile dudaklarım yana kıvrılırken arkam ona dönüktü,yoksa gülümsediğimi görse beni pişman ederdi.Bakmayın sevimli durduğuna,dışı sizi içi beni..
"Abartma,1 hafta bile olmadı daha.Hem olabilir,insanlar birbirini beğenir.Kenan'ın dışarıdan ilişkiye ciddi bakar gibi bir tipi mi var sence?"
Dilay'ın dediğimle derin bir nefes aldığını duymuştum.Ayakkabılarımın bağcığını bağlayacağım zaman ona döndüğümde başını eline yaslamıştı.
"Ya tamam öyle de,en azından sana karşı masum.Sence bunları benim demem normal mi?"
Dediği ile yüzümü buruşturdum.İlk defa bir erkeğe karşı pozitif düşünmüştü.Dilay da şaşkınlığımı fark etmiş olacak ki halime gülüyordu.
"Hiç mırın kırın etme Devo,bak her dediğim doğru çıkıyor.Bu da çıkacak görürsün."Dediğine gülerken ayağa kalktım.
"Umarım canım,yoksa faturasını senden keserim."Bana alayla baktığında kapının çalması ile ikimizinde dikkati oraya gitti.
Ondan önce davranarak kapıya koştuğumda arkamdan gelmişti.Kapıyı hızla açtığımda beklediğim gibi Kenan gelmişti.
Gözleri önce bana sonra arkamdaki Dilay'a doğrulurken gülerek konuştu.
"Dilay da geliyor herhalde?"Dilay bu dediğine sırıttığında bana göz kırptı,şeytan.
"Oğlum benim ne işim olur sizinle?Al kızı git,iade istemiyoruz."
Söylene söylene yatağına geçerken ona göz devirip odadan çıktım ve kapıyı ardımdan kapatarak Kenan'a döndüm.
El mi sıkışsaydık ki?Sarılabilir miydik onu da bilmiyordum.
"Şey,selam."Özürlü gibi duraksayarak söylediğim şey ile Kenan bir süre bana hayretle bakmış ardından kahkaha atmıştı.Ben ona kaşlarımı çatarken elimi koluna geçirdim.
"Ah!Sağ elinle vurma tehlikeli o."Kolunu ovalarken ona gözlerimi kıstım.
"Sana sarılma gibi bir düşünce geçiyordu bir de aklımdan."Dediğimin ardından merdivenlere yönelirken elimden tutup beni kendine çekmesiyle bir anlık kalp ritmim hızlanmıştı.Ani hareketler beni korkutuyordu ama şu an onun yapması resmen bunu ikiye katlamıştı.
YOU ARE READING
KIRMIZI | Kenan Yıldız
Fanfiction22.06.2024 Geçirdiği altyapı zamanlarından iyi bir izlenim bırakan Devin Acar'ın a milli takıma katılması,eş zamanlı olarak milli takımda olan Kenan Yıldız'ın genç kızla denk gelmesi onların hikayesinin başlangıcı olur. Devin Acar & Kenan Yıldız